1967 Pontiac GTO | Corvette Motorlu | Pontiac GTO Review

Ferhat Albayrak ile bu kez 1967 model Pontiac GTO çektik. Hem de LS3 Corvette Motorlu...Beğenmeyi unutmayın. İyi seyirler...
Ana dili İngilizce olan eğitmenler ile İngilizce dersi almak için:
►Cambly 10 dakikalık hediye kodu: dogankabak10
►Web: www.cambly.com/
►IOS: goo.gl/CgMiZ3
►Android: goo.gl/4HT3Hd
Abone Olun; goo.gl/QUq1Lt
Instagram: goo.gl/eFKPja
Twitter: goo.gl/hDMmX5
Facebook: goo.gl/UpVYg5
#pontiac #gto #corvette

YORUMLAR

  1. SönmezReyizFan

    SönmezReyizFanSaatler önce

    kalkış efsaneydi tekrar tekrar başa sardım ya . arabayı sahibinden.com da satıyorlar 825 bin tl :D

  2. Fatih Kaymak

    Fatih Kaymak4 gün önce

    7:00 da ne yapti o yaaauv

  3. Ali Duran

    Ali Duran11 gün önce

    Doğan abi o ses ne

  4. kaanhakan kalmaz

    kaanhakan kalmaz12 gün önce

    Bu model eski arabaların hastasıyım abi böyle videolar çektiğiniz için sana ve ekibine teşekkür ederim..

  5. Yasin Samur

    Yasin Samur16 gün önce

    21.49 😂😂

  6. Mehmet Seyhan

    Mehmet Seyhan18 gün önce

    Hocam çok güzel vidiolar yapıyorsun gerçekten kalitesin

  7. Hayati Türko

    Hayati Türko19 gün önce

    Buram buram kültür akıyor gayet beyefendi bir tarz maşallah

  8. BURAK

    BURAK19 gün önce

    175 bin doları gec 75 bin dolar bile cok ona

  9. Ali Baris Uz

    Ali Baris Uz20 gün önce

    3000 saatin ne oldugunu bilmiyor galiba arkadas ,bi deoyu seyredenleri tarim ve hayvancilik sevdalisi zannetmiş 3000 saat 450000 $ iscilik vaybe gunde sekiiz saat ugraşsa 375 gun yapiyor :))) 450 000$ iscilik aliyor biz de ben mustang istemiyorum git gto getir ,dogancim önce bi test et konusacak arkadaslari bu ne yaaa:)

  10. GİTAR PEDAL & AMFİ

    GİTAR PEDAL & AMFİ27 gün önce

    Zenginleri anlamak mümkün değil bu arabalar dururken buz dolabına benzeyen suv lara neden biner insan ...

  11. Egemen Tepe

    Egemen Tepe19 gün önce

    araba mütüş de parasıda mütüş :D

  12. SOR ve ÖĞREN OPEL VECTRA B HAKKINDA HERŞEY

    SOR ve ÖĞREN OPEL VECTRA B HAKKINDA HERŞEY27 gün önce

    Hakiki TOFAŞçılar gibi oturman dışında😂😂Arkadaşım alanında süper ve başarılısın emeğine sağlık haya gibi bi araç👍👍

  13. Caner Türk

    Caner Türk28 gün önce

    Mitsubishi evo 6 tme videosu çeker misiniz?

  14. Ercan yildiz tonyalı

    Ercan yildiz tonyalı29 gün önce

    Carviser bide sen baska tanimam harikasiniz

  15. Ahmet Hakan Demirci

    Ahmet Hakan Demirci29 gün önce

    Dominic Toretto nun arabası değilmi bu 😅

  16. Ayhan Acar

    Ayhan AcarAylar önce

    Araba sesınden sesınız duyamadım çok hoşşşşşşş

  17. Kahraman Sinan

    Kahraman SinanAylar önce

    Pagani gelsin projektörle mahallecek izlicez

  18. Ramiz Dayı

    Ramiz DayıAylar önce

    ulan harika araba ya bitiyorum bu amerikan arabalarına ya harika amk dibim düştü.

  19. Ayhan Zeynun

    Ayhan ZeynunAylar önce

    3X Vin Diesel filmindeki araba

  20. ozan çevik

    ozan çevikAylar önce

    Abiiii sese bakasana ya kalkıştakı kıçının atması falan mütiş ya offf keske benim olsa :D

  21. Şafak Özkan

    Şafak ÖzkanAylar önce

    Mükemmel video keyifle izledim emeğinize ağzınıza sağlık.

  22. MR J

    MR JAylar önce

    Eskiden amerikadan klasik araçlar getiren vardı, yeni kanunla imkanız oldu ötv KDV hamdolsun

  23. MR J

    MR JAylar önce

    Hayalim lakin burda anlamsız derecede uçuk fiyatlar isteniyor

  24. Ahmet Fatih

    Ahmet FatihAylar önce

    sema show mu

  25. Aydin Aydemir

    Aydin AydemirAylar önce

    Sema show a benimde gelmem gerek.

  26. Ugur Ozcetin

    Ugur OzcetinAylar önce

    Abi pagani dedin ya beni benden aldın bak 🙋🏻‍♂️🙋🏻‍♂️

  27. Çağrı Bak

    Çağrı BakAylar önce

    Gözüme san adreas kaçtı.☺

  28. Emrecan Çelik

    Emrecan ÇelikAylar önce

    değil 20 dk 1 saat olsa bile ferhat abinin muhabbeti dinlenir

  29. Giray Tezel

    Giray TezelAylar önce

    Ferhat Albayrak gibi bir ansiklopedinin bu şekilde kolay ulaşılır olmasını sağladığı için youtube'a mı Doğan Kabak'a mı tşk edem?

  30. Emrah Demıragac

    Emrah DemıragacAylar önce

    Kral yine imkansizi basarmissin herkese nasip olmaz gto videosu cekmek en buyuk takipcinim

  31. murat celebi

    murat celebi2 aylar önce

    pay edelim

  32. murat celebi

    murat celebi2 aylar önce

    bararasını

  33. murat celebi

    murat celebi2 aylar önce

    iktiyaç sahiplerinede

  34. murat celebi

    murat celebi2 aylar önce

    satatlım bunu doğnan abi

  35. wow

    wow2 aylar önce

    6:43 bi an gerçek sandım xD

  36. Yahya Rıza Yücel

    Yahya Rıza Yücel2 aylar önce

    06:59 da ne olduğunu anlayan var mı?

  37. ENES AÇIKEL

    ENES AÇIKEL2 aylar önce

    Abi çok eski bir videon ama yeni gördüm o bindiğin araba benim hayalim sende hatırlarsın 60 saniye filmi vardı mustang kullanıyordu o günden sonra Amerikan hastalığı başladı bende bu mesajı eğer görür ve cevap verirsen sevinirim nasıl bir duygu belki komik gelir ama o arabanın koyu grisi bir galerideydi mühendislik okuyorum kazandığım parayı kaç yıla sebep olursa olsun biriktirip alcam senden istediğim ne hissettin nasıl bir araba bana özel cevap verirsen çok mutlu olurum her şey gönlünce olsun

  38. Memnune Kisun

    Memnune Kisun2 aylar önce

    Dk 7.00 efsane elfreni

  39. Ata Aydoğan

    Ata Aydoğan2 aylar önce

    Bi chiron'umuz yok mu?

  40. Murat Bozkurt

    Murat Bozkurt2 aylar önce

    BU VİDEODA KONUŞMA MOTOR SESİNİN ÇEVİRİSİ GİBİ OLMUŞ HARİKA

  41. Murat Bozkurt

    Murat Bozkurt2 aylar önce

    arkadaşlar S.A

  42. adem bilgin

    adem bilgin3 aylar önce

    Bendede kırmızısı var. Bigün çekelim 🤗

  43. Arnavut Ayhan celik

    Arnavut Ayhan celik4 aylar önce

    İşte bu tüm videoların son noktası 👏👏👏👏👏👏👏👏

  44. seyfi3380

    seyfi33804 aylar önce

    XxX yeni nesil ajan filminde bu araba farlarından füze fırlatıyordu

  45. Eto Bilge

    Eto Bilge4 aylar önce

    Klasiklerin müptelası oldum bide o dediğin yere gidin görelim abi

  46. Recep ÇAĞLA

    Recep ÇAĞLA4 aylar önce

    Kanadalı 51.Bölge’den mi bağlandı nasıl bir boynu var öyle

  47. Gorkem Cakir

    Gorkem Cakir4 aylar önce

    Pontiac yeni modelleri Türkiye de yok galiba

  48. PERSPEKTİF Stüdyo

    PERSPEKTİF Stüdyo4 aylar önce

    şu videoya diss like atan aklınızı ben . her neyseee .D

  49. Mert

    Mert5 aylar önce

    abi gecenin şu saatinde nereden denk geldiyse izleyeyim dedim o başlangıçta gülmekten kırıldım yeminle akxkspfkaşda. Allah yüzünü güldürsün

  50. Alperen Şahin

    Alperen Şahin5 aylar önce

    Ferhat abi ne güzel konuşuyor Şiir gibi geldi Ferhat abiyi daha çok görmek isterim ( Bu arada Doğan Abicim Hayırlı Olsun Araban)

  51. Bilal Türkoğlu

    Bilal Türkoğlu5 aylar önce

    Laa dogan başkan bu arabayı çektini yeni görüyorum ve bu araç şimdi beykoz garege de 980 bin istiyorlar baba bn cibildiyetsize aşıgım ölüyom baba bu deloş için 980 kişiyi döve döve öldürürüm okdr sevdalısıyım baba hadi bee ulen bizim memleketin bu araç işleri çok boktan yaa ne yapak amerikaya mı gidek dicem 3 senedir başvurum var sabıkadan dolayı olmuyor yaa çükem böle adaleti demi...

  52. Ben Sero

    Ben Sero5 aylar önce

    1980 chevrolet dallas ımı yeni sattım amerikan klasik başkadır elektronik hiçbir ünite yok hafta sonları kaputu açıp aracın parçalarıyla gerek sökerek temizleyerek gerek sökmeden ilgilenebiliyorsun demem o ki klasik araçlar farklı bir zevk videoyu 3. İzleyişim hayalimdeki bir araç ama fiyata bakarsak hayalden öteye geçemeyecek gibi daha fazla klasik araç videosu bekliyorum emeğine sağlık D.K.

  53. Cihat Sumertas

    Cihat Sumertas5 aylar önce

    ♥️

  54. Cihan Aydın

    Cihan Aydın5 aylar önce

    amerikada 25 bin dolar turkiyede 1 milyon tl

  55. mustafa okuducu

    mustafa okuducu5 aylar önce

    Doğan abi birazda jdm lere yonolsek

  56. Lanet Olası Fredick

    Lanet Olası Fredick5 aylar önce

    ARTIK BÖYLE VİDEOLAR GELMİYOR.

  57. Murat Öner

    Murat Öner5 aylar önce

    Videoyu izlemedim arabanın yağmur gormemisini ABD de 28 bin dolara satiyolardi. Allah bilir burda ne kadardır izlemeden gidiyorum videoyu.

  58. Güllü Erhan

    Güllü Erhan5 aylar önce

    Mustang boss 302 gelsin

  59. Kemal Demiralp

    Kemal Demiralp5 aylar önce

    Kral adamsın abi

  60. İDRİS AYDOĞDU

    İDRİS AYDOĞDU6 aylar önce

    Tebrikler

  61. Mustafa Polat

    Mustafa Polat8 aylar önce

    Abi ses çok kötü beee