BİZE GELEN KÖTÜ YORUMLAR (Ülkene geri dön, Primci Koreli, Recep İvedik Louis ) :3Y1T

Trendyol’dan 100 TL ve üzeri alışverişte geçerli 20 TL indirim kodu: 3Y1T
ty.gl/chabyhan_yt_millaman_1001
Bize gelen kötü yorumları okuduğumuz videomuz yayında. Siber zorba kime denir? Kötü yorumun sınır nedir? Hepsini konuştuk.
🔔 Videolardan ilk siz haberdar olmak istiyorsanız abone olun: bit.ly/2H52tbi
3Y1T Sezon 2 listesi: bit.ly/2GnHONn
3Y1T En iyi bölümleri: bit.ly/2PagW6b
⬇EKİP⬇
Koreli
Chaby
chabyhan
chabyhan
twitch.tv/chabyhan
İtalyan
Michele Cedolin
michelecedolin
trgos.info/tv-xth5fC3xD8p-Oc_518VuVg
Kenyalı
JJ Moriasi
jjmoriasi
joelmoriasi
trgos.info/tv-SsufC19LHU3NNYUUzRv9fw
Amerikalı
Louis Stotesbery
stotesbery
trgos.info/tv-VAU2-LpVDyRE3_VEfc05jg
Editör (Çorlu)
Gülce Elibol
gulcelibol
📩 İletişim: chaby@hypers.co

YORUMLAR

  1. CaSPeR Z

    CaSPeR Z2 saatler önce

    chaby ortalık karışık fazla etrafda dolaşma çinli die dayak yeme bak üzülürüm :S

  2. Metin Cetinkaya

    Metin Cetinkaya2 saatler önce

    Güzel video olmuş türkceyi konuşmak kolay degildir videolarınız devamını bekliyoruz seattle den sizi izliyoruz ve takip ediyoruz.

  3. kivimf

    kivimf7 saatler önce

    Karşılarına geçse tek laf edemeyecek insanlar anca klavye arkasında artistlik taslıyor

  4. Asef Kütük

    Asef Kütük7 saatler önce

    gençler siz kötü yorumları takmayın ne mutlu bize ülkemizde sizin gibi insanları misafir ediyoruz

  5. Ayşe Erdoğan

    Ayşe Erdoğan10 saatler önce

    Gençler reel hayatta bile istatistiğe dökülecek olursa hayatımıza girenlerin % bilmem kaçı bizi sevmez. Sizi milyonlar tanıyor arada hayatından mutsuz başkasından beslenen kan emiciler çıkacaktır. Yüreğinizi ferah tutun. 😊

  6. Özge Nur ÇETİN

    Özge Nur ÇETİN12 saatler önce

    Michelle her bölümde olmasın sıktı abi yaa

  7. Özge Nur ÇETİN

    Özge Nur ÇETİN12 saatler önce

    şu Michelle gitsin

  8. Sude Öztürk

    Sude Öztürk12 saatler önce

    Ya izlerken ben utandım arkadaş nasıl insanlarsınız siz ya bi yorum yapmadan önce düşünün acaba böyle bir yorum yapsam karşıdaki kişi kırılir mi şaka olsa bile hiç mi vicdanınıniz sızlamadı ya yazarken yok ülkene dön Türkiyenin ekmeğini yiiyosun nasıl yorumlar bunlar asıl sen Türkiye ekmeğini yediğin için utan be ahlaksız adam lar burda ne kadar üzülse bile belli etmemeye çalışıyor sen burda kalkmis saçma sapan yorumlar yapıyorsun ayıp AHLAKSIZLAR

  9. Buraki Çetinkayaki

    Buraki Çetinkayaki13 saatler önce

    Koreli abinin yanındaki abinin sesi Orkun Işıtmak'ın sesine benziyo

  10. Rojin Adal

    Rojin Adal14 saatler önce

    O uzunlamasına yorum yazan zihniyetsiz o ufacık beynini bu yorumu yazmaya harcayacagina gelip de bu çocuklardan " edep " hakkında biraz bilgi alsaymış , daha faydalı olucakmış kendisi için ... Teşekürler :)

  11. Rojin Adal

    Rojin Adal14 saatler önce

    Chaby çooooook tatlısın ❤❤

  12. Barış Bilgi

    Barış Bilgi15 saatler önce

    Sizi çok seviyoruz. Lütfen bu yorumlara aldirmayın.onlarda akil olsa zaten boyle seyler yazmazlardi.hepinizi coooook seviyorumm😘

  13. _-Sh_t-p_- ,

    _-Sh_t-p_- ,15 saatler önce

    Abi j j Liverpool daki keïta ya benziyor

  14. AW Yasmin Berru Taşkın

    AW Yasmin Berru Taşkın16 saatler önce

    Corona sever misin chaby adam

  15. M.o

    M.o17 saatler önce

    As a foreigner in Turkey, I can say that from my own experience it's very rare to find people who are culturally educated and know what to say or not to say to people from other cultures/backgrounds. I had a couple of not-so-pleasant encounters with people here, and worst of all, they were actually people with good intentions and don't mean to degrade or disrespect me. Not to tell you about the times when someone was actually trying to. I think that an influential country like turkey ,which is trying to keep its international relations and attract visitors and investors, should show more care about educating Turkish citizens on how to interact with people coming from different racial and religious backgrounds. btw I'm Syrian so you can think about what kind of insults I've received both implicitly and explicitly. Please think about the effects your words might have before talking.

  16. queen of babo tv

    queen of babo tv17 saatler önce

    LAN YENİ VİDEO NERDEEEE

  17. AHMET ASLAN

    AHMET ASLAN17 saatler önce

    Abi zor bi kelime şöylicem bunu hiç biriniz soyleyemezsiniz! Siz denizlilileştiremediklerimizdenmisiniz

  18. Nida k

    Nida k18 saatler önce

    *Birisini sadece aç olduğu için seven kişi sevgiden soğuttu yani*

  19. pırıl deniz

    pırıl deniz18 saatler önce

    Chaby emeklerini düşünmeden eleştirel bir yorum yapmıştım bu videonun altına sonra sildim umarım okumamışsındır . Siz çok iyisiniz videolara fazla ara verip özletmeyin kendinizi

  20. esra akkaş

    esra akkaş19 saatler önce

    Chaby hala minibüse biniyon mu lan

  21. Ahmet Said Dursun

    Ahmet Said Dursun19 saatler önce

    Abi 2 hafta oldu niye video gelmedi?..

  22. METOR

    METOR20 saatler önce

    İsteyen istediği dini tutar a*k sen mi cehennemde yancan aq o cehennemde yancak ama amerikalıları sevmiyorum yinede kaba davranmam a*k korelileri severim çok tatlılar ve çok tatlı Türkçe küfür ediyorlar keşke bende böyle küfür ede bilsem a*k diğerini kafaya takmıyorum biraz garip geliyor nefes alıp verişi

  23. 80svibe

    80svibe21 saatler önce

    Biz anladık seni JJ😂❤️

  24. real zehra

    real zehra22 saatler önce

    1mn abone yükleniyyooooorrr

  25. Gizem Sen

    Gizem SenGün önce

    Video at lan çinçon

  26. • Lena Gacha •

    • Lena Gacha •Gün önce

    J.J'e size ne suçu var o bir insana söylenirmi adam ne yaptı size doğal afet falan mı başlattı allah aşkına salak salak konuşmayın.

  27. Hyper Ninja

    Hyper NinjaGün önce

    Lan Terbiyesiz bu nasıl Mesajlar lan Ercan Kılıç sen hayırdır ya elaleme sövüyorsun J. J abi ve diğer canım abilerim bu Ercan Kılıca dava açın bence

  28. myg derin

    myg derinGün önce

    insan size neden kötü bir şey söyler ki

  29. Eyup Tas

    Eyup TasGün önce

    Yeni vidyo neden yok

  30. Talat Köksoy

    Talat KöksoyGün önce

    sevgili gençler,sizlere yapılan bazı saçma sapan eleştirilere itibar etmeyin,lütfen.ülkemizde yaşamayı tercih ettiğiniz için teşekkür ederim.bizler insanız ,ayırımsız hepinizi çok sevdim.bence oldukça pozitif insanlarsınız,samimisiniz.yolunuz açık olsun.selamlar.

  31. Manly Jumper

    Manly JumperGün önce

    Hadi kanka yeni videolar c'mon man

  32. Elisya Gabriel

    Elisya GabrielGün önce

    Üzmeyin kendinizi abilerim yanınızdayız çok seviyorum sizi ♥️♥️♥️♥️

  33. Undyne The Undying

    Undyne The UndyingGün önce

    J.J ye laf edenler yiyorsa onu öyle yaratandan hesap sorsunlar

  34. Esra Senel

    Esra SenelGün önce

    Pazar rutinime geri gelebilmem için video yüklemeniz şart arkadaşlar pleasee yani

  35. Öyle Birtanesi

    Öyle BirtanesiGün önce

    Adamsınız siz arkanızdayız

  36. Azat Baran

    Azat BaranGün önce

    En çok zorbalığı J.J yapmışlar J.J ye laf edenin ALLAH BELASINI VERSİN ( VE HEPSİNE LAF EDENİN)

  37. Cansu Şahin

    Cansu ŞahinGün önce

    JJ 'in kanalının adını bilen varmı lütfen yazın

  38. wanout

    wanoutGün önce

    Chabye de corona virüsü bulaştı diye karantinaya aldılar herhalde uzun zamandır video atmıyor

  39. and xXx

    and xXxGün önce

    *Şu fıstık gibi adamlara laf edicek kadar ne yaşadınız la*

  40. Relaxing Slime

    Relaxing SlimeGün önce

    Chaby Han I 1 Milyon yapalım hakkını veriyor seviliyosun

  41. Esma Bayraktar

    Esma BayraktarGün önce

    en sağdaki nereli

  42. A. CEVHER.

    A. CEVHER.Gün önce

    JJ 9:54’te Bahar Candan’dan bahsetmiş

  43. Şevval Güven

    Şevval GüvenGün önce

    2 haftadır video gelmiyorrrrr

  44. İLGİNÇ VİDEOLARDA BUGÜN NE VAR

    İLGİNÇ VİDEOLARDA BUGÜN NE VARGün önce

    JJ Türklere Arap dediyse onun dedesini skm

  45. Bugra yildiz

    Bugra yildizGün önce

    Chaby Kerem Gung 'la tanışsana

  46. ekrem demir

    ekrem demirGün önce

    DÜŞMANINIZDAN ÇOK SEVENİNİZ VAR. TAKILMAYIN SEVİYESİZ YORUMLARA, YOLA DEVAM💪❤️ SİZİN SAYENİZDE FARKLI KÜLTÜRLER HAKKINDA BİLGİLENMEKLE KALMAYIP SİZİN PENCERENİZDEN KENDİ KÜLTÜRÜMÜZÜ VE İNSANLARI DA TANIYORUZ.

  47. Mustafa BAŞARAN

    Mustafa BAŞARANGün önce

    İnsana insanca değer vermeyen yorumları yazanları kınıyorum. Beğenmiyorsan seyretmezsin, bir nefret içeriği buluyorsan şikayet edersin. yolda dikenler olabilir, pamukta var bu dünyada.

  48. Shadow.X [Gacha tr]

    Shadow.X [Gacha tr]Gün önce

    Koronayı duyan varmı belki bunun üzerine video çekmiştir chaby diye gelmiştim

  49. Rabia Berber

    Rabia BerberGün önce

    Hepsine gelenler kötü ama JJ için söylenenler utanç verici. Ama bir yandan da bir iki kişinin düşündüğü kötü şeyin bu kadar sevenin olduğu yerde hiçbir anlamı yok. Benim youtubada yeni bölüm gelse diye beklediğüm tek kanal valla seviyoruz sizi. 😍

  50. a b

    a bGün önce

    j.j seni seviyoruzzzzz❤

  51. Zarife ARIKAN

    Zarife ARIKANGün önce

    Neredesiniz, neden video yok

  52. Şevval Samur

    Şevval Samur2 gün önce

    Bence böyle yorumlar o kadar da insanı uzmemeli çünkü bı sevmeyenin varsa iyi yerlerdesin demektir (bardağın dolu tarafı) bu ekip gerçekten çok samimi ve ictenler belki bi videoda yine yorum okurlar ve umarım iyi olanları okurlar chaby'yi zaten elin oğlundan beri biliyoruz şimdi insanları uzup kırmaya ne gerek var

  53. Şevval Samur

    Şevval Samur2 gün önce

    İki kişi öldü diyip resim koydular ya gerçekten garip hissettim

  54. Elcan Humbetov

    Elcan Humbetov2 gün önce

    Azerilerden de alın

  55. İbrahim ege Dağ

    İbrahim ege Dağ2 gün önce

    Cok guzeldi ne zaman bitti anlamadım kötü yorumlardan değil ekip cok iyi

  56. Moon Cy

    Moon Cy2 gün önce

    Mazlum yoksun aç insan fetişi olan Kendilerini insan sarrafı ilan ederek adeta bir bilge edasıyla kişilikleri hakkında uydurma hikayelere söven ırkçı herhangi bir tabiri uygun göremediğim siberzorba canlıları

  57. Fahrettin Aslan

    Fahrettin Aslan2 gün önce

    Yunusa noldu? Abi yazar mısınız?

  58. Selçuk Şafak

    Selçuk Şafak2 gün önce

    Ben severek izliyorum birde bu Louis in arkadaş anılarını anlattığı bir video vardı o hangi bölümdü bilen var mı kötü yorum yapanlarında mk

  59. XU UX

    XU UX2 gün önce

    Iflah olmaz insanlar var. Birine onyargili davranmadan kendinizi koyun teraziye okeyy.

  60. ABBASHAN DELİGÖZ

    ABBASHAN DELİGÖZ2 gün önce

    16:00 louis sonuna kadar hakli.