CAN YAMAN GİBİ BİR GÜN GEÇİRMEK (YAN CAMAN)

Karşınızda son zamanların parlayan yıldızı YAN CAMAN... Can ve Yaman arkadaşımıza buradan selamlarımı iletiyorum. Kendisi TRgos'ta 1 milyon aboneyi geçmiş mi? Hayır soruyorum, geçmiş mi? İşin şakası tabi..
Instagram'da takip etmeyi unutmayın: @berkcoskun
Taklit Videolarımı izlemek için: trgos.info/lstPLkinJVRiILiJNefz-sIxLddjszA-VALWC.html
Şarkılar ve Remix'lerimi izlemek için: trgos.info/lstPLkinJVRiILiLi3srHav_YxO00850JoF_I.html
TRgos Özel Videolarımı izlemek için: trgos.info/lstPLkinJVRiILiJoDuvmWrtbWEWDvWtNTSBr.html
Kanala abone olmayı unutmayın ;)
Berk Coşkun
➤ Instagram : berkcoskun
➤ Twitter : berkcoskunmusic
📩 iletişim: berk@wovie.com.tr

YORUMLAR

  1. Berk Coşkun

    Berk CoşkunAylar önce

    eveeet herkes arka odaya buyursun 😂😂😂

  2. Erdem Yaman

    Erdem YamanGün önce

    👪🤔🤔

  3. Nunu Nunuyev

    Nunu Nunuyev9 gün önce

    😂😂😂😂😂

  4. Kaan

    Kaan10 gün önce

    Tamam abi

  5. porçay ama balıklama atlıyor

    porçay ama balıklama atlıyor11 gün önce

    Allah korusun

  6. ziko 0550

    ziko 055020 gün önce

    Abiiim sen bayaa linç yersin bu videoda😜😅

  7. Erdem Yaman

    Erdem YamanGün önce

    👍

  8. ceronimooo SerQantes

    ceronimooo SerQantesGün önce

    O 1:35 deki sesi "yan caman" ile dinlemek istersen yan caman diyi fakat "can yaman" demesini jstediğinde can yaman diyi :D?

  9. spongebob karepantolon

    spongebob karepantolonGün önce

    ~ Akaret'lerde boş bir arka odadan çıkan Yan Caman yine yakışıklılığını konuşturdu! ~ Öz Kayserililer İtalyan Sofrası adlı mekandan çıkış yapan Yan Caman kameralarımıza poz verdi! ~ Yan Caman'ı bu sefer Kardeşler Otopark'ta aracını bulmaya çalışırken yakaladık. Bakın ne dedi! ŞOK! LMSMAHWKNERJKWLEBJDWLWMDKSPWPWJLELWLWLEJDIWPRJOWLWKRKFIWJWKKEKWNEIFJWOWBJFIROWL

  10. Muhamef Bingoo

    Muhamef Bingoo2 gün önce

    Kısaydı😂😘

  11. pro gamer

    pro gamer2 gün önce

    i...italyan göt

  12. Seide Hamidova

    Seide Hamidova5 gün önce

    Can yaman💪💪

  13. feya uz

    feya uz5 gün önce

    Can Yaman vs Yan Caman

  14. ANKA KUŞU

    ANKA KUŞU6 gün önce

    GÖKYÜZÜNE NOT

  15. kore manyağı

    kore manyağı6 gün önce

    Can yaman bence mağara adamı gibi ejfjdjjc

  16. Zeynep İstanbul

    Zeynep İstanbul7 gün önce

    Çok güzel olmuş

  17. Veysican Bayraktar

    Veysican Bayraktar8 gün önce

    Senin çekecaeğin vidionun amınakoyum !!!

  18. Yiğit Aslan

    Yiğit Aslan8 gün önce

    1:25 arada tutamayıp gülüyosunya gülmekten öldüm eqrqwrqwr

  19. ecem akdeniz

    ecem akdeniz9 gün önce

    03:00 itşyan götmü

  20. kahkahaloji antremanı

    kahkahaloji antremanı9 gün önce

    Yan caman

  21. Ahmet Tr318

    Ahmet Tr31810 gün önce

    *KALIN VE KOYU HARFLERLE YAZMAK GÜZEL BİRŞEY*

  22. Wølfy Gacha

    Wølfy Gacha10 gün önce

    Abi yoq sıçamıyorum NDŞFJFLJFŞDKD

  23. adem gölçek

    adem gölçek12 gün önce

    Fark ettiyseniz YAN CAMAN yazıyor

  24. Betsy TV

    Betsy TV16 gün önce

    Abi erkenci kuşta çok iyi oynadın yaa jrkdkdkdkfjfjffkjxk

  25. Selvi Cevik

    Selvi Cevik16 gün önce

    arka odada seni sevcek...

  26. ömer-22- Zorbey

    ömer-22- Zorbey17 gün önce

    Can yamandan daha yakışıklı aw

  27. Hissiz Panda

    Hissiz Panda17 gün önce

    Nobody: Yan Caman:Kaslıyım, Yakışıklıyım

  28. Alberkhan Gürel

    Alberkhan Gürel22 gün önce

    Berk istersen arka odaya geçelim 142 aboneyim 300 yapalim

  29. Ebrar Uzun

    Ebrar Uzun22 gün önce

    Clicbate

  30. Mustafa selçuk

    Mustafa selçuk23 gün önce

    Berk abi sen bulgaristanlımısın

  31. Emre Sarıaslan

    Emre Sarıaslan25 gün önce

    Berk istersen arka odaya geçelim

  32. Ozan Guvenc

    Ozan Guvenc25 gün önce

    Adamda 4 tane karın kası var aq 😂

  33. Rana Türkücü

    Rana Türkücü26 gün önce

    hahahahhahsnfajcchn

  34. Hazal Özdemir

    Hazal Özdemir26 gün önce

    Lavabosuna kadar cekmissiniz helallll olsun

  35. Sema

    Sema27 gün önce

    Yan caman n la

  36. Karahan Nasip

    Karahan NasipAylar önce

    Berkin daha yakışıklı olması

  37. öznur bayram

    öznur bayramAylar önce

    Sen kendin ol

  38. Simge Nacak

    Simge NacakAylar önce

    2:12 'de Ber Coşkun'un kardeşi var

  39. Mert Topçu

    Mert TopçuAylar önce

    Tuvaletten çıkıp el yıkamamak tam yan camanlık hareket

  40. Filiz Tokalak

    Filiz TokalakAylar önce

    Bence boş bir video olmuş

  41. Arzu Sah

    Arzu SahAylar önce

    Sen hər halde guzelsin

  42. STAR GAMER GLX

    STAR GAMER GLXAylar önce

    Prim exe

  43. Фируз Алыев

    Фируз АлыевAylar önce

    #Yan caman😂😂😂😂😂

  44. Fatime Babayeva

    Fatime BabayevaAylar önce

    Con yaman

  45. minnoş pisi

    minnoş pisiAylar önce

    beynim yandı lan can yaman mı yan caman mı

  46. Elif Arık

    Elif ArıkAylar önce

    2:59 İtalyan göt 🤣🤣🤣

  47. Sevil Uzun

    Sevil UzunAylar önce

    Kusura bakma abi ama biz TÜRKÜZ

  48. Amine Nur YÜCEL

    Amine Nur YÜCELAylar önce

    Böle video çekerek ve sırf izlenme için saçma sapan şeyleri daha çok gündeme getirmeniz??

  49. Busra Demir

    Busra DemirAylar önce

    Bence ne olursa olsun yanlış

  50. Bozkurt Bey

    Bozkurt BeyAylar önce

    Diss mi bu :D

  51. gamer Davud official

    gamer Davud officialAylar önce

    B.E.R.K. C.O.S.K.U.N

  52. hilal gök

    hilal gökAylar önce

    0:58 🖕yapmış😂

  53. bddudj dheujhsx

    bddudj dheujhsxAylar önce

    Reynmen:ceğn yemoğn Berk coşkun:yan caman

  54. Sweaty20

    Sweaty20Aylar önce

    İyikide arka odaya geçelim dememiş aq

  55. İdil Yalman 읻 일

    İdil Yalman 읻 일Aylar önce

    🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  56. yağmur kvk

    yağmur kvkAylar önce

    İçerik bulamayınca ben 😂

  57. RainbarTR

    RainbarTRAylar önce

    Abi Trende Gircem Diye Neden Saçma bi Video Yaptın ki

  58. Mustafa Ceylan

    Mustafa CeylanAylar önce

    bence gayet güzel açıklamış

  59. Emin Bos

    Emin BosAylar önce

    31 yok

  60. Hyunji nator

    Hyunji natorAylar önce

    Nasıl can Yaman olunulur: *ARKA ODAYA GECELİM GÖSTERIRIM*

  61. Resad Huseynov

    Resad HuseynovAylar önce

    Can yamanda kim oluyorr lann

  62. sevcan güven

    sevcan güvenAylar önce

    Yazım hatası var can yazı can yan yazmışsın

  63. Arda Bayındır

    Arda BayındırAylar önce

    Bu can yaman şerefsiz lan kadına arka odaya geçek diyo terbiyesiz bir suru kişi var bide karşisinda

  64. Linda Zaier

    Linda ZaierAylar önce

    😂😂😂😂

  65. kurabiye canavari

    kurabiye canavariAylar önce

    Ozenti olma kendin ol