#ÇukurEvde 1. Bölüm

Bu dizi ve çok daha fazlası puhutv'de → puhutv.com/cukur-detay?
Çukur'a Abone Olmak İçin → bit.ly/cukur-dd-sub
Koçovalılar, hayatlarının en büyük acısıyla karşı karşıyadır! Yücel’in oyunuyla Yamaç ve İdris Koçovalı’dan biri diğerini vurmak zorunda kalmıştır. Hiçbir şeyin eskisi gibi olmayacağı Çukur’da hakimiyeti Akın Koçovalı alırken, Baykal’ın kızı Efsun’un Çukur’a adım atması kartların yeniden dağıtılmasına neden olacak.
Senaryo: Gökhan Horzum
Yapımcı: Kerem Çatay, Pelin Diştaş Yaşaroğlu
Yönetmen: Sinan Öztürk
İdari Yapımcı: Yamaç Okur
Müzik: Toygar Işıklı
2. Yönetmen: Özgür Sevimli
Görüntü Yönetmeni: Tolga Kutluay
Sanat Yönetmeni: Oya Köseoğlu
Oyuncu Kadrosu
Yamaç: Aras Bulut İynemli
Sultan: Perihan Savaş
Yavuz: Salih Kalyon
Vartolu: Erkan Kolçak Köstendil
Aliço: Rıza Kocaoğlu
Selim: Öner Erkan
Cumali: Necip Memili
Celasun: Kubilay Aka
Efsun: Damla Sönmez
Azer: Cihangir Ceyhan
Nehir: Hazal Subaşı
Akın: Burak Dakak
Damla: Hare Sürel
Ayşe: İrem Altuğ
Saadet: Boncuk Yılmaz
Medet: Mustafa Kırantepe
Metin: Cem Uslu
Kemal: Uğur Yıldıran
Meke: Aytaç Uşun
Karaca: Ece Yaşar
Timsah: Ahmet Melih Yılmaz
Cüneyt: Onur Yar
Zafer: Tankut Yıldız
Kutay: Lorin Merhart

#Çukur #ÇukurHerYerde

YORUMLAR

  1. Halil Fedai

    Halil Fedai2 saatler önce

    izlemiyordum bırakmıştım bu diziyi Arık böke erdenet karekteri girdi müthiş karakter izleyecem ama kuruyemiş yakışmamış

  2. Ferhat Karagobek

    Ferhat Karagobek13 saatler önce

    Aras abi youtube kanalı açmalı bence

  3. Eure Majestät

    Eure Majestät13 saatler önce

    Onlarin tuzu kuru, rahat rahat otururlar. Bana ne cukurdan.

  4. Nursel Yavuz

    Nursel Yavuz17 saatler önce

    Mahsun ölmesin

  5. Nursel Yavuz

    Nursel Yavuz17 saatler önce

    Medet, vartolu.. 😞 Harika aman kalin evdeKalTürkiyem dikkat edin. Almanyadan selam sevgiler. Hepiniz seviliyorsunuz. 🥰

  6. Emre Yalımdemir

    Emre Yalımdemir18 saatler önce

    Beyler bu programın adını bilen varmı çoklu konusma

  7. Süleyman Aktay

    Süleyman AktayGün önce

    Kemal öldü ama burda garelim bari

  8. zeliha

    zelihaGün önce

    Berkayy hayraninimm

  9. Tuzu Giller

    Tuzu GillerGün önce

    Artik tarih verilsin

  10. Tuzu Giller

    Tuzu GillerGün önce

    Ne zaman cekimler

  11. MUSİC MUSİC

    MUSİC MUSİCGün önce

    Herkes sizin gibi değil herkesin haftalık kazancı 30 bin 40 bin 150 bin TL değil

  12. Farid Zeynalli

    Farid ZeynalliGün önce

    Lan cumali bi başka olum😂😂😂

  13. Ali Dg

    Ali DgGün önce

    Sadece şunu söyleyebilirim çok üzüldüm Çok sevinerek açtım televizyonu zaten Haftada bir kere televizyon izliyorum Ama ne yazık ki çukur bulamadım

  14. Ümit Amid

    Ümit AmidGün önce

    Biride demedi ki şükretmeyi öğrendim 🙄

  15. pentakill lol

    pentakill lolGün önce

    Efsuuuoooouuuooon

  16. Bahar dmrg

    Bahar dmrgGün önce

    Cumaliii😂

  17. Emine Bulut

    Emine BulutGün önce

  18. Emine Bulut

    Emine BulutGün önce

    💏💏💏💏💏💏💏💏💏💏💏💏💏💏💏💏💏💏💏💏💏💏💏💏💏💏💏💏💏💏💏💏💏💏💏💏💏💏💏💏💏💏💑💏💏💏💏💏💏💏💏💏💏💏

  19. Emine Bulut

    Emine BulutGün önce

    📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲📲

  20. Emine Bulut

    Emine BulutGün önce

    🎧🎧🎧🎧🎧🎧🎧🎧🎧🎧🎧🎧🎧🎧🎧🎧🎧🎧🎧🎧🎧🎧🎧🎧🎧🎧🎧🎧🎧🎧🎧🎧🎧🎧🎧🎧🎧🎧🎧🎧🎧🎧🎧🎧🎧

  21. Emine Bulut

    Emine BulutGün önce

    💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫💫

  22. Emine Bulut

    Emine BulutGün önce

  23. Emine Bulut

    Emine BulutGün önce

    ELİF BUNMLAİREWTY

  24. Emine Bulut

    Emine BulutGün önce

    👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄👄

  25. Leman Huseynova

    Leman HuseynovaGün önce

    Hangi program bu konusduklari

  26. XXX KABA 59

    XXX KABA 59Gün önce

    💯

  27. Hakan Muhafız

    Hakan MuhafızGün önce

    Yaman Koper de gelse Mete Akarsu var zaten agaaaa

  28. Hakan Muhafız

    Hakan MuhafızGün önce

    Mete Akarsu💛

  29. tristan tizara

    tristan tizaraGün önce

    EVDE KEL ,KENDİNLE TANIŞ ,KENDİNİ TANI .....DÜŞÜN ANLA ....TEKRAR DÜŞÜN HİÇ KULLANMADIĞIN ORAGANINI KULANMAYA BAŞLA BEYİN...US. MIND...... ..ŞİMDİ HEMEN...

  30. anzılha emektar

    anzılha emektarGün önce

    tabiki nefes alın

  31. Cavidan Hesenli

    Cavidan HesenliGün önce

    Arkadaşlar,çukur ailesi hangi online proqramla bu yayını yapıyo,biləniniz varmı?Çok acil.

  32. Gül Esma Kol

    Gül Esma Kol2 gün önce

    Yamaç tam bir youtuber olurmuş senden

  33. asil Nur

    asil Nur2 gün önce

    Abi evde bile rahat durmuyonuz yaa😆😆😆😆

  34. Tmftrc Tmftrc

    Tmftrc Tmftrc2 gün önce

    Lan bisaat bunlar niye birbirlerine farklı hitab ediyorlar diye düşündüm

  35. Shaziya Rahman

    Shaziya Rahman2 gün önce

    Miss watching Cukur,come back soon and stay safe everyone.

  36. berdan ilaslan

    berdan ilaslan2 gün önce

    Parasi olan evde olmayan disarda ekmek pesinde Allah olana cok versin olmayanada Ahirette verir heralde :)

  37. Murad Kadimov

    Murad Kadimov2 gün önce

    Çok güzel

  38. Ruslan Rustemov

    Ruslan Rustemov2 gün önce

  39. Starr 176

    Starr 1762 gün önce

    Ləən Aliçoyla Cumaliye bakk♡♡

  40. Ruslan Osmanli

    Ruslan Osmanli2 gün önce

    Nasil youtubede bir nece canli nasil ediyorlar

  41. Ruslan Osmanli

    Ruslan Osmanli2 gün önce

    Amma abi bende cok isterdim sizin dizide bir aktiyor gibi yer alam

  42. Ruslan Osmanli

    Ruslan Osmanli2 gün önce

    Azerbaycandan Turk kardeslerime selam olsun abi biz sizleri cok seviyoruz guzel dizi ben dizinin ilk birinci sezondan izliyorum yani filimin ilk basliyan dovurlerden izliyorum

  43. Lamis Wardinator

    Lamis Wardinator2 gün önce

    I NEED SUBTITLES 😭😭😭😭

  44. Mako vip079

    Mako vip0792 gün önce

    Ulan filmdeki gibi burdada lider gibi konusdu yamac

  45. Mustafa İstemihan

    Mustafa İstemihan2 gün önce

    Abi vartolu nerede erkan abi nerede

  46. Peri Yzn

    Peri Yzn2 gün önce

    Aras çukurda lider youtubde lider :)

  47. yetiş koçkaya

    yetiş koçkaya2 gün önce

    keşke kemal ve vartolu da olsaaa

  48. Ayna Halymowa

    Ayna Halymowa2 gün önce

    Aras bulut iynemli'ye bayiliyorum bir de Erkan kolçak köstendil olsaydi harika olurdu Aras bir defasina Erkan'ida al olurmu bir de bu yorumumu lutfen gor ❤

  49. yunus Belen

    yunus Belen2 gün önce

    efsun arkada resim yapıyor

  50. IBRAHIM B.

    IBRAHIM B.2 gün önce

    Cumali harbi manyak ben bu adamın ne dizide ne de gerçek hayatta normalliğini görmedim

  51. Vefa Qasimzade

    Vefa Qasimzade2 gün önce

    Nehirr seni seviyoruzz...NehYam💝💝💞💖

  52. qalib abdulov

    qalib abdulov2 gün önce

    Yamac kardew nasilsin evde kalib cukuru izlemek olsaydi iyi olurdu

  53. babajan azadow

    babajan azadow3 gün önce

    Vartolu nerfe vere is adalat

  54. Nuri Saral

    Nuri Saral3 gün önce

    Yamac Tavan Arasindami Yasiyorsun ?

  55. Öylesine Bir Şey İşte -Elçin Alptekin

    Öylesine Bir Şey İşte -Elçin Alptekin3 gün önce

    Ben Çukur'u izlemiyorum. Aslında Aras Bulut İynemli'yi de Balat'ı da çok severim, sadece dizi tarzım değil ancak bu gibi dizi kadrolarının sosyal konulardaki duyarlılığını ilgiyle takip ediyorum ve şu an yaptıkları bu video da muhteşem olmuş. Hiç zorunlu olmadıkları halde ve onca kişi olarak toplanıp zaman ayırmışlar, emek vermişler. Çok beğendim. Ellerinize gönüllerinize sağlık.

  56. Nedret Şirip köksal

    Nedret Şirip köksal3 gün önce

    Yeni gelen arkadaşınız nerde?

  57. Laila Fages

    Laila Fages3 gün önce

    Bonjour, je comprends pas la langue turque mais j'adore ..surtout le film cukur yamac Alicho efsssoun.. gros bisous à toute l équipe.

  58. fatimə kərimli

    fatimə kərimli3 gün önce

    efyam

  59. Фатма Колахаева

    Фатма Колахаева3 gün önce

    Efsun cok guzel

  60. Samet Çağan

    Samet Çağan3 gün önce

    Evde kalmamiza Sağladığınız İçin Bize Destek Olup İyi Morel Olduğunuz İçin Çok Teşekkür ederiz 🙏HEPİNİZİ SEVİYORUZ

  61. BÜLENT YILMAZ

    BÜLENT YILMAZ3 gün önce

    itiraf edeyim bu diziyi taa en başta otizm konusundan dolayı merak ederek seyretmiştim ve özellikle aliço'yu merak ediyordum tavırlarını, davranışlarını, karakterini vs... çünkü benim otizm bir kızım var büyüyünce nasıl biri olur diye hep merak ediyorum daima acaba böyle mi olur diye hep düşünmüşümdür. :( . bölümler, yıllar sonra baktım ki kızım farklı bir karakter aliço'dan. rıza kocaoğlu ile bir gün kızımı tanıştırmak isterim. rıza kocaoğlu'na selamlar saygılar teşekkürler

  62. Tebriz Mahmudov

    Tebriz Mahmudov3 gün önce

    Ben gürcütanda yaşayan zeriyim isimim tebriz ben çukur filmoni izliyorum ve takip ediyorum ama bazı sahnelerden hoşum gemiyo deseniz hgilerinden ben size diyim yamaçın eline birden çok para keçiyo ama yinede onu ayle içinde deyerlendirmiyor ama para tarafdan güçlense bence dahada çok güzel olur altınlar elden gidi para gidi yamaç ve çukur çok fakir

  63. Erol Pir

    Erol Pir3 gün önce

    Yahu harikasınız ama Rıza'ya ikea'dan bir sehpa hediye edin masa yok galiba evde yerde oturmaktan beli büküldü çocuğun 😆

  64. Efe Altinbas

    Efe Altinbas3 gün önce

    Vartolu nerde

  65. Efe Altinbas

    Efe Altinbas3 gün önce

    Efsunnnnnnnnn

  66. Murat Doğan

    Murat Doğan3 gün önce

    *Azer kurtuluş genemi yok iyice 2. Plana aldınız adamı, sırf azer için izleyen bir kitle var*

  67. Effy Zone

    Effy Zone3 gün önce

    Kubi seni yeriz

  68. Effy Zone

    Effy Zone3 gün önce

    Aras çok tatlısın

  69. Hafida Benkouar

    Hafida Benkouar3 gün önce

    Plisssssssss traductionnnnnnnnn''' 🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏

  70. Hüseyin Taşer

    Hüseyin Taşer3 gün önce

    Efsun sana aşığım

  71. Serhat Aksın

    Serhat Aksın3 gün önce

    Damla çok tatlı ve mütevazi ya

  72. Erdem Özdemir

    Erdem Özdemir3 gün önce

    Oyuncu kadrosunda berkay neden yokk

  73. Bunyod Saparov

    Bunyod Saparov3 gün önce

    Aras ben Üzbekistandaim, ama seni çok seviyürum. Hojan yok olsa bene ara! Sena çok istiyurum. Senin oçun göruyurum çukuri.

  74. gulhan guler

    gulhan guler3 gün önce

    güzel bir başlangıç yapmışsın Tatlı kız Hazal SUBAŞI. sENİ İZLERKEN HİSSETTİĞİM MUTLULUĞUN TARİFİ YOK.

  75. Ferhat Karaca

    Ferhat Karaca3 gün önce

    VARTOLUUU NEERDE LAN

  76. kuzey tekinoğlu

    kuzey tekinoğlu3 gün önce

    sundayman ali (rıza) kaçıncı dk de gidiyor hazalın yanına

  77. يماني هوكه عمار نجاد

    يماني هوكه عمار نجاد3 gün önce

    00967 778043326🇾🇪🇹🇷❤

  78. Luca Sipt

    Luca Sipt3 gün önce

    Ich liebe hazal

  79. abdulhadi hatip

    abdulhadi hatip3 gün önce

    Vartolu gelsinnnnn

  80. Ibrahim Turan

    Ibrahim Turan3 gün önce

    Hazal hanim sizi cok begeniyorum nehiride seviyorum