Doğan Kabak Yeni Araba | BMW E30

Arkadaşlar merhaba, şu an bu videoyu paylaşıyorsam sizin sayenizde. Her şeyden önce size teşekkür etmek istiyorum. İlginiz, sevginiz ve destekleriniz sayesinde kanalımız büyüdü, bu kadar takipçiye ulaştı. Desteğinizle bu işten ben dahil olmak üzere beş kişi ekmek kazanıyoruz. Kiminiz kardeşiniz olarak gördünüz, kiminiz abiniz olarak. Sevginize layık olmaya, en iyi içerikleri, en güzel işleri sizlerle paylaşmaya özen gösteriyorum çalışıyorum, çabalıyorum bazen uyumuyorum bile. Verilen emeği gördüğünüzü biliyorum. Daha güzelleri sizin olsun, hayal ettiğiniz her şey teker teker gerçekleşsin, hayatınız boyunca tekerinize taş değmesin... Bu ilk videomuz, E30’un daha detaylı sürüş ve inceleme videosu da gelecek. Eksik olmayın.. İyi seyirler!
Abone Olun; goo.gl/QUq1Lt
Instagram: goo.gl/eFKPja
Twitter: goo.gl/hDMmX5
Facebook: goo.gl/UpVYg5
Kamera & Kurgu: Eray Topluoğlu
Bu videoda kullanılan müzik; (Yener Çevik'e çok teşekkürler)
Yener Çevik - Gönlündekileri Gördüm: trgos.info/video/24qrkpuqmIiueao.html
Sözler
Baba parasıyla düğün bide balayı
yapanlar vurup mecnunu aldılar leylayı
üzülme bakırı parlatandır kalayı
boş koy gitsin koftidir bu itlerin alayı
çırayı çam balı tutuşturur
hayat işte balı gidip ayıyla buluşturur
kış konuşturur her dağ taşını
illa güneş doğucak sil göz yaşını
agaaa anlıyon dimi beni
gülü seviyosan koklıycaksın dikeni
bilene selam olsun nabayım bilmiyeni
kağıdım göz yaşı, kalemim alın teri
damlaya damlaya göl oluyo bak
damla suya karışıyo sel oluyo bak
sevdiğinden ayrılıyon el oluyo bak
iki gözüm, iki gözüne artık yasak
Nakarat
kavuşmuyo iki yaka
yanan elbet yakar
gece vakti şaka ha
gönlündekileri gördüm
yolcu bileti karton bardak çay
el sallayanlardan elveda say
yalnızlığımı paylaşamam bay bay
hayatım mücadele olamadı lay lay - lommmmm
emeklemeden yürünmez hey hey hop
kader kısmetse çek çek koy
yollasada üstüme tek tek ok
şavaşmadan ölmek yok
yani ter dolu benim bavulum
istanbuldada izmir olurum
kentsele dönüşmez mahalle kokulu
elde tesbihiyle köşede oturur
çevik yener sokak kafası derrrr
sevda değil bacak arası
giden gider aha kapı orası
ver tütünü geldi gene yakasım
Nakarat
kavuşmuyo iki yaka
yanan elbet yakar
gece vakti şaka ha
gönlündekileri gördüm
görmediğin bi yüze duymadığın bi sözü
söylemek gibi yaşanan hüzün
anlattım anlamadın tamam dilerim özür
bende bitti göz yaşı şimdi sen üzül
ararsan bulursun kusur her şeyde
yalnızlığım hariç küsüm her şeyle
hediyemi olmuş lan kutudan şeyler
bayram hariç yalan lan kutlanan şeyler
geçmişim bitti şimdime iş olma
kapalı trafiği açmaz çalan korna
sağ kolumdakiler faça değil arma
hatırası yeter be daha fazla sorma
yapayalnızlıkla kadeh kaldırdık
dünya bi gün daha döner mi bakalım
yaz akşamında rüzgar mı satılık
dokunma canı sıkkın ondan kaşı çatılı
Yener Çevik İnstagram: @yenercevik
Lyrics: Yener Çevik
Producer (Beat&Arrange): Nasihat
Kayıt&Mix&Mastering: Melihcan Çetinkaya
Scratch: Dj Flash
© 2016 ILS Vision Music
#yenercevik #bmw #dogankabak

YORUMLAR

  1. Doğan Kabak

    Doğan Kabak6 aylar önce

    Beğendiniz mi arkadaşlar arabayı?

  2. BMW E36

    BMW E362 aylar önce

    Hayallerimin arabası E30 DİYE YAZILIR YER UÇAĞI DİYE OKUNUR

  3. Çağlar Yılmaz

    Çağlar Yılmaz6 aylar önce

    Başarılarının devamını diliyorum abicim Allah herkesin gönlüne göre veriyor, sende en güzellerini hak ediyorsun maşallah tekerine taş değmesin abicim.

  4. BEA - 3 İdiots

    BEA - 3 İdiots6 aylar önce

    Alatmaya Gerek Yok

  5. Emre Geyik

    Emre Geyik6 aylar önce

    Allah kazadan beladan kullanmayi nasip etsin abi. Araba 10 Numara 5 Yildiz. Ben Almanyada yasiyorum burda böylesini bulamassin. Güle Güle Tekerleri yak 👍🏽

  6. Cem Aytekin

    Cem Aytekin6 aylar önce

    Efso bir araba,iyi seçim....

  7. Noob Gamer Central

    Noob Gamer CentralGün önce

    İbre çalışmiyor

  8. MustafaEmre ŞAHİN

    MustafaEmre ŞAHİN3 gün önce

    Devamı gelecek GELMEDİ :((

  9. EMRE GÖK

    EMRE GÖK6 gün önce

    şarkı ve video okadar uyumluki cok egzotic olmuş doğan abim sayende bende bir bmw sahibi oldum :)

  10. Tahircan Şölen

    Tahircan Şölen7 gün önce

    Allah kaza bela vermesin

  11. Hakan Cengiz

    Hakan Cengiz7 gün önce

    Kaç model Doğan abi

  12. Aslan ENES

    Aslan ENES14 gün önce

    Öldümü bu araba diye Bi bakıyım dedim sahibinden de ilanını gördüm arabanın🚬🚬

  13. Batuhan Gözübüyük

    Batuhan Gözübüyük17 gün önce

    abi spoiler yakışmamış spoileri kaldırıp arabayı basarsan güzel olur

  14. ömer reis

    ömer reis19 gün önce

    Perfect

  15. Mehmet Işık

    Mehmet Işık20 gün önce

    Hayal hırsızı

  16. Muhammet Kara

    Muhammet Kara22 gün önce

    Dönüyo be doğan reis

  17. Tolga Akbaş

    Tolga Akbaş23 gün önce

    Bizim arabanin aynisi boyle yanliyormuymus aq otobanda 90la giderken motor 90dereceye cikiyor

  18. Serdal Yılmaz

    Serdal Yılmaz23 gün önce

    Klip 🔥💪🏻👌

  19. Devran Yılmaz

    Devran Yılmaz23 gün önce

    Kapatın pilaklara açın egzoz ları mutluluğa giden yolda çevirme var ⚠️⚠️⚠️

  20. Tunahan Yıldız

    Tunahan Yıldız23 gün önce

    Bu videonun e30 u göstermesinden ayrı doğan abinin verdiği mesaj o hissiyatı anlatması çok güzel işi gücü bırakıp bunaldığında kimseye ihtiyaç duymayıp gecenin bir vakti sevdiğin kıymet verdiğin arabana binip çıkıp kendi başına dolaşman çok güzel birşey bütün stresini can sıkıntını alıyor olması çok güzel bir duygu o hissiyatı hatırlatıp göstermiş olman çok güzel abi teşekkür ederiz..

  21. eren mert

    eren mert25 gün önce

    Plakadaki 06 nın asaleti

  22. Bard Yard

    Bard Yard27 gün önce

    Ulan aylardır dönüp dolaşıp buraya geliyom video değil bu başka birşey Doğan abi

  23. Hasan Uzun

    Hasan Uzun29 gün önce

    Ben sarkiyi beyendim

  24. Saygisiz ?

    Saygisiz ?29 gün önce

    DOĞAN KABAK TEKİN

  25. Dj WOLF

    Dj WOLFAylar önce

    abi ibrede sorunmu var çalışmıyo gibi gördüm sadece

  26. Enes Akçay

    Enes AkçayAylar önce

    #doganabie30usatmasin

  27. Hakan Güler

    Hakan GülerAylar önce

    Yıllanmış şarap misali zaman geçtikçe değerleniyor bu araba...

  28. Alican Bekiroğlu

    Alican BekiroğluAylar önce

    Hastasıyım videonun hala izliyorum

  29. sakaryalieren

    sakaryalierenAylar önce

    hayallerımı susleyen araba az kaldı 18 e ❤

  30. UMUT Kocabaş

    UMUT KocabaşAylar önce

    🔥🔥

  31. #BÖH #

    #BÖH #Aylar önce

    artık hayallere kavuşuldu e92 m3 alındı

  32. EKREM DAL

    EKREM DALAylar önce

    Araç sende mi hala abim ne oldu araca 😉

  33. Hasan Kibaroglu

    Hasan KibarogluAylar önce

    Yapiyorsun bu sporu reis e30 hayirli olsun tekerine taş değmesin

  34. TaMeR 4646

    TaMeR 4646Aylar önce

    Her detayınla benim olmalısın #E30

  35. Erkan Ayan

    Erkan AyanAylar önce

    Anlatacak o kadar çok şey varki ama ben 2.37 sn 👍

  36. Erkan Ayan

    Erkan AyanAylar önce

    Kilitlendim

  37. Serdar bergin g.s

    Serdar bergin g.sAylar önce

    Mükemmel ötesi

  38. Teknoman 47

    Teknoman 472 aylar önce

    aşık oldum videonun girişine-

  39. Ç Ç

    Ç Ç2 aylar önce

    Adamsın

  40. Erdem Akyıldız

    Erdem Akyıldız2 aylar önce

    Keşke bir kaç kez beğenebilsek.

  41. Numan Çekiç

    Numan Çekiç2 aylar önce

    Satmışsın arabayı

  42. BMW E36

    BMW E362 aylar önce

    E30 diye yazılır YER UÇAĞI diye okunur

  43. fatih Kolukırık

    fatih Kolukırık3 aylar önce

    Benim eski araç 06 db 300

  44. Mustafa Arslan

    Mustafa Arslan3 aylar önce

    Aklıma geldikçe defalarca kez açıp izliyorum bi rahatlama veriyor video. ! Seviyoruz seni kral 👍

  45. Sin An

    Sin An3 aylar önce

    bu gece yine buradayım

  46. Dağhan

    Dağhan3 aylar önce

    Sağ kolumdakiler faça değil arma sözünü büyük yazman ve dövmelerin sağ kolunda olması 🤔😍

  47. Berke Selim

    Berke Selim3 aylar önce

    Abi bunu nolur satmadıysan satma

  48. Eyup Tuna

    Eyup Tuna4 aylar önce

    Hayaller....

  49. Eren Erhan

    Eren Erhan4 aylar önce

    Artık MM POWER GARAGE DA

  50. OZU88

    OZU884 aylar önce

    E30 ask

  51. mete hararli

    mete hararli4 aylar önce

    abi tüyler diken dikenn

  52. Kerim Fındık

    Kerim Fındık4 aylar önce

    Abi adamın canınını çektiriyorsun

  53. Ahmet Gökgül

    Ahmet Gökgül4 aylar önce

    Ne guzel bi hayatin var kardesim tabi mutlaka zorluklar vardir.saygilar begenerek izliyoruz.

  54. Komutan Logar

    Komutan Logar4 aylar önce

    Devamı gelsin bu videoların

  55. çomarsavar

    çomarsavar4 aylar önce

    jantlar çok boğmuş acilen krom a çevirmen lazım abi

  56. Talha Can Güler

    Talha Can Güler4 aylar önce

    Abi valla daha 14 yaşındayım küçüklüğümden beri araba hastalığım vardı bu e30 a karşıda ayrı Bi sempatim var her gün açıp izliyorum güle güle kullan abi inş Allah isteyen herkese Nasib eder ( 18 yaşına Bi gelsem)

  57. Muhammet Deneri

    Muhammet Deneri4 aylar önce

    dogan abi senin arabalar ikiside garajinda olmıcakmıydı kayseri garajda yatiyor bu araba iki bmw garajinda olması hayalindi sattiysan uzdun bizi :)

  58. Berat Özden ATEŞ

    Berat Özden ATEŞ4 aylar önce

    Yeni araban çok efsane Doğan Abi Allah kaza bela vermesin. Seviliyorsun👌

  59. Ömer Gedik

    Ömer Gedik4 aylar önce

    1.50 kilometre dayanamamış iptal olmuş😂

  60. Asım Ortakci

    Asım Ortakci4 aylar önce

    Abi bi video na defalarca yorum yaptim ama. E 30 yener cevik sen efsane olmuş. Bu video sayesinde seni öyle bi sevdim ki adamın kralsın

  61. muhammed ali ayhan

    muhammed ali ayhan4 aylar önce

    doğan abi emeğinizle bunu sonuna kadar hakkettiniz hayırlı uğurlu olsun abi ALLAH kaza bela vermesin abicim güle güle kullan çok güzel bir makine abiiiiii

  62. Aytekin Karataş

    Aytekin Karataş4 aylar önce

    yanan elbet yakar dogan abe !

  63. Emre Can

    Emre Can4 aylar önce

    Doğan abimiz konuşmadan da video yapabiliyormuş 👍✌️

  64. Ahmet Yıldız

    Ahmet Yıldız4 aylar önce

    Herkes sana güzel iyi niyetli yorumlar yapıyor ve hepsini tek tek okuyorsun, bu ne kadar muhteşem bir histir insan düşününce bile mutlu oluyor (Doğan abi şu takipçiyle gezme işine de Bi bakssn olur mu 😄)

  65. Ahmet Yıldız

    Ahmet Yıldız4 aylar önce

    E92 geldi diye bu muhteşem klibi unutacak mıyız? Adamsın adam ne diyeyim Doğan abi