Doğan Kabak | 700 beygirlik Lamborghini Aventador - Türkiye'deki Tek Test!

Abone Olun; goo.gl/QUq1Lt
Instagram: goo.gl/eFKPja
Twitter: goo.gl/hDMmX5
Facebook: goo.gl/UpVYg5
AHMET KURAL ile Maserati Levante Kullandık: goo.gl/M7Nx5q
ÜMİT ERDİM'Lİ NISSAN GTR R35 Sürüş İzlenimi: goo.gl/eH8kZ5
Ümit Erdim ile İddia Volvo S90 ile Gaza, Frene, Direksiyona Dokunmadan Köprüyü Geçmek: goo.gl/2oy4re
Range Rover Velar Arazi Sürüşü: goo.gl/kZszVJ
Yeni Range Rover Velar - İlk Sürüş: goo.gl/7GPr8Y
BMW 730 Li - Sürüş: goo.gl/SyoXfd
3 milyon TL'lik 610 Beygir Gücündeki Lamborghini Huracan ile Gazladık! : goo.gl/nWi9LQ
2 Milyon TL'lik Otomobil Honda NSX ile Pistte Gazladık: goo.gl/PUw9vT
Yeni BMW 5 Serisi - G30 530d İlk Sürüş: goo.gl/2VW9HA
Geyik Testi: goo.gl/pRgZVb
Seviyorum Bu Hayatı: goo.gl/yMpVAa
İlk Sürüş: goo.gl/6tSP56

YORUMLAR

  1. kaplan terbiyecisi

    kaplan terbiyecisi9 saatler önce

    Abi izlerken sanki bende arabanın içinde gibi titremeye başladım

  2. yavuz han buğra yüksel

    yavuz han buğra yüksel10 saatler önce

    Bu arabaları türkiyedeki yollar harcıyo

  3. Lucca Lucca

    Lucca Lucca19 saatler önce

    Doğan bence zirvede bırak kanka👍😎

  4. Egemen Toptepe

    Egemen Toptepe23 saatler önce

    Lamborghini sesto elemento videosunu da çekermisiniz

  5. Pubg Mobile TV

    Pubg Mobile TV2 gün önce

    ne kadar pahalı olursa olsun m5f90 g power kadar olamaz hakkında kısaca söyleyim 4.4L v8 bi turbo 800hp 985nm 0-100 2.9sn

  6. Samet Ydgn

    Samet Ydgn4 gün önce

    22:15 sert plastik arkadaşlar

  7. süleyman Ünal

    süleyman Ünal5 gün önce

    Abi be bi günde bizi çağırsan , beraber gezsek . Ah be abi. Ah be ..😔

  8. İbrahim Teke

    İbrahim Teke8 gün önce

    cekim arabasi da arteon haa severiz

  9. Fatih Uçar

    Fatih Uçar18 gün önce

    4.10 da uzaya çıkacak zannettim ya 😂😂

  10. Barış Ünal

    Barış Ünal19 gün önce

    Abi bişidicem sacmalıkya 😂 Adamsın dogan abi

  11. Levent ata Erturk

    Levent ata Erturk21 gün önce

    Kulaklıkla dinleyenler +1

  12. Moschino Moschino

    Moschino Moschino21 gün önce

    Tercihim dizel, dizel satilmadiģi için almadim bende sokarim petrollu arabaya

  13. ANAKİN

    ANAKİNAylar önce

    bir şey farketim rakam a rakkam diyor doğan abi

  14. Yalnız ADAM

    Yalnız ADAMAylar önce

    GNC garaj kapladı doğan kabak sapladı ;)

  15. Şamil Aksoy

    Şamil AksoyAylar önce

    İzlerken boynum ağrıdı

  16. Omer Koçak

    Omer KoçakAylar önce

    Araba abd import benziyor

  17. abbas hosseini

    abbas hosseiniAylar önce

    Merhaba doğan abi sizden bir şey rica edecektim bugüne kadar Sürüşünden keyif aldığınız arabalardan ya da binipte beklediğinizden daha iyi bir araba çıkmış arabalar hakkında bir video yapabilir misiniz çünkü siz Hep bu arabaları test ediyorsunuz sizin görüşünüzü İstedim sadece teşekkürler

  18. Mustafa Ak

    Mustafa AkAylar önce

    abi 100 lira versem bi tur atabilirmiyim

  19. ayazus

    ayazusAylar önce

    Isınmamış arabaya öyle gaz verilir mi içim gitti 4:00 :((

  20. Cihat Aksoy

    Cihat AksoyAylar önce

    Lambo süren masum köylü. Abi bu ne yaaaa....

  21. Emirhan Kaş

    Emirhan KaşAylar önce

    Boğa terbiyecisi EVO 😂

  22. Tayfur Sunan

    Tayfur SunanAylar önce

    8:49 :D

  23. Mustafa Bal

    Mustafa BalAylar önce

    Kullandım gerçekten çok mükemmel bir araba gerek mekanik özellikleri gerek tasarımı çok güzel. Geçen Need For Speed serisinde çok hoş bir arabaydı daha sonra değiştirdim tabi

  24. Android Oyun platformu

    Android Oyun platformuAylar önce

    efso

  25. PİONEER HASTALARI

    PİONEER HASTALARIAylar önce

    2 milyon verip anamı babamı lamborghini ile gezdiremiceksem anlamı yok

  26. Mertcan Meşe

    Mertcan Meşe2 aylar önce

    Zenginin malı, fakirin çenesini yorar ıs. Bakmayın lambo bugatti Ferrari falan gerçekte olan arabanız bunlar olmıycak. Boşuna bakmayın...

  27. NİKOLA TESLANIN ABİSİ

    NİKOLA TESLANIN ABİSİ2 aylar önce

    Her bir alev attında telefonun sesini kızdım😂😂

  28. Burak Eren

    Burak Eren2 aylar önce

    Mat siyah lambo nedir ya.....

  29. furkan korkut

    furkan korkut2 aylar önce

    Videolarında ki montajlar çok iyi böyle devam reis👍🏻

  30. Fırat ARSLAN

    Fırat ARSLAN2 aylar önce

    En beğenerek izlediğim videon bu.Kenan sofuoğlunun aventadorla pistte bir video çok iyi olur.Bence bir düşün eğer çekersen ve davet edersen çok sevinirim .

  31. Çağatay Han Altındaş

    Çağatay Han Altındaş2 aylar önce

    barış abi gercekten cok seker ve samimi. insallah ileride spor otomobil alirsam garajina ugrayacam. giresunlulara da baya baya benziyor.cok selamlar

  32. EscribeL

    EscribeL2 aylar önce

    bu mu lan benim 5 lamborjinim var

  33. Polat Güven

    Polat Güven2 aylar önce

    Dayı sende bindiğin bütün arabalara aynı muameleyi yapıyorsun. Memleketteki tek kötü araba bende galiba

  34. Hasan Demirci

    Hasan Demirci3 aylar önce

    Doğan abi el freni çekilimi gittin hep 😀😀😀 21:29 a bakarsan el fren ışığı yanıyor yoksa ben mi yanlış gördüm 😀😀😀😀😀 yollar sana bizde sana hastayız abi 😀 Seviliyorsun bu hayatı cansın

  35. Samet Keskin

    Samet Keskin3 aylar önce

    Dünyanın adaletine bak gariban çocuğunun şuna 2dk binme şansı olsa ömrü boyu aklından çıkmaz.

  36. Enes Arslan

    Enes Arslan3 aylar önce

    Abi Bi sorum var vites değiştirirken ne den araba kendini atmış gibi yapiyo

  37. Oğuzhan Oğuzhan

    Oğuzhan Oğuzhan3 aylar önce

    Doğan abi gel bide benim arabanin tanıtımını yapalim 1.4 benzinli peugeot 206 😃

  38. mustafa Önay

    mustafa Önay3 aylar önce

    Video nun %97 si bu cok iyi ya bu acayip bisey ya..

  39. xl xxl

    xl xxl3 aylar önce

    2011 lamborghini LP 700-4 6500 cc 700 ps 690 nm 8250 rpm 690 nm 5500 rpm devirde alıyorsunuz bu oran porsche gt2 rs de 720 nm yi 2500 devirde almaya başlıyorsunuz kısaca porsche daha iyi ve heyacanlı bir makine hız 354 km 0-100 km 2.9 sn 0-200 km 8.6 sn 0-300 km 23.9 sn 400 metre 10.5 sn 218 km 1000 metre 19.5 sn 275 km

  40. Caner Can

    Caner Can4 aylar önce

    Dogan abi benim hayalimi izliyorum şuan yemin ederim orda olmayi o kadar cok istedimki 😢

  41. UGUR SAHAN

    UGUR SAHAN4 aylar önce

    TÜNEL SÜPERDİ

  42. Şîro Ve

    Şîro Ve4 aylar önce

    Kaç yakıyor ne? Girdiği benzinlikte foto çektirse yeter asalete bak😎

  43. Beyblade Universe

    Beyblade Universe4 aylar önce

    düşünsene tam böyle arabanı övüyosun üf iyiki almışım ne iyi fln yanından bu geçiyor bygdgybsbgyysgb

  44. Cen ter

    Cen ter4 aylar önce

    Bu arabayı satın almayı bırak kiralamam bile zor😂

  45. Unutulmayan Türk Dizileri

    Unutulmayan Türk Dizileri4 aylar önce

    Barış abiyi çok seviyorum çok efendi biri

  46. Özer Ali Yoz

    Özer Ali Yoz4 aylar önce

    REIS ARTIK 1 MILYONSUN AMA HALA 2 YIL ONCEKI VIDEOLARIN IZLENIYOR 👏👑

  47. bulut ağca

    bulut ağca4 aylar önce

    tr de varsa koenigsegg alırız +1

  48. SeyiR DeFTeRi

    SeyiR DeFTeRi4 aylar önce

    4:33 depo kapağı açık mı kaldı ne :) ...yoksa nasıl olsa 10 dakkada bir benzinciye gireceğiz diye bilerek mi açık bıraktın naptın :) ..kapak aç kapa eskimesin hesaaabı..:)

  49. Abt tr

    Abt tr4 aylar önce

    Buna akropovic takacann değme keyfine 😎🤣

  50. Emin GGG

    Emin GGG4 aylar önce

    Reynmenin klip çektiği yer

  51. SPORUN BİLİNMEYENLERİ

    SPORUN BİLİNMEYENLERİ4 aylar önce

    Yakında çanakkalede bi Bmw x7 M50d olacak çekime gelsenize :)

  52. Togi Başkan

    Togi Başkan4 aylar önce

    Gtr İn yerini tutamaz bence

  53. Güllü Erhan

    Güllü Erhan4 aylar önce

    Şu arabaya binecek olsam takım giyerim saygıdan

  54. Güllü Erhan

    Güllü Erhan4 aylar önce

    2 sene öncede izliyordum videolarını bu video yeni düştü

  55. savas savas

    savas savas4 aylar önce

    La ferrari çekebilir misin

  56. Mustafa Deniz Eren

    Mustafa Deniz Eren5 aylar önce

    pedal şhifter ların sabit olması kötü olmuş

  57. Semih Özçelik

    Semih Özçelik5 aylar önce

    csl gibi oda vuruyodu

  58. Çağrı Akkaya

    Çağrı Akkaya5 aylar önce

    Renkli kalipere bitiyorum ya

  59. Rengar x

    Rengar x5 aylar önce

    Hayali bile güzel yaa😍🤗

  60. Yusuf Menteş

    Yusuf Menteş5 aylar önce

    Abi makleran değil mekların