GÖMDÜM TÜRKİYE (EFSANE BÖLÜM)

Gömdüm Türkiye efsane bir bölümle yeniden sizlerle.
Neresi? Spotify’da dinlemek isterseniz: open.spotify.com/album/7mNVTvJ6fcfgHsogpCr5qM?si=ZX0bgATOQq-_LYz_SuiIuQ
Kanalıma abone olun; goo.gl/5LPDQR
Şarkı parodilerim; trgos.info/lstPLko8qZhXDwmBnMbU7Q8n6nTau5uCDi_ul.html
Aile videolarım; trgos.info/lstPLko8qZhXDwmB3MRixanaNJlwqHA6Y2LTR.html
Berkcan Güven Facebook: BEGEGUVEN/
Berkcan Güven Twitter: berkcanguven
Berkcan Güven Instagram: berkcan

YORUMLAR

  1. Berkcan Güven

    Berkcan Güven7 gün önce

    www.mugo.com.tr ‘den DÜNYANIN HER YANINAAAA SİPARİŞ GELİYORRR ALLAHA EMANET OLUNN BROSKİLER🧿🧿🧿❤️🌎🌎🌎

  2. feza durmaz

    feza durmaz2 gün önce

    Berkcan Güven tamam bebegim lutfen kalp atarmisin

  3. Mahmut Tuncer

    Mahmut Tuncer4 gün önce

    Bok ye şimarık

  4. ECEM AKAL

    ECEM AKAL10 dakika önce

    Mc kuddy bok gibi olmus bro

  5. Fadime Atasoy

    Fadime AtasoySaatler önce

    Nerdesin mutiiiiii????kuçukuçukuçu

  6. Little Chef Eslem Sarı

    Little Chef Eslem Sarı8 saatler önce

    14:33 de özgür sümüğünü mü yiyor ya ? :::sşjfşasjkf

  7. Yagmur Sena

    Yagmur Sena8 saatler önce

    Berkcan çok bozdu :P

  8. Buket Sağır

    Buket Sağır11 saatler önce

    berkcan çok yakışlısın yaa

  9. Melike Bala

    Melike Bala11 saatler önce

    muti :(

  10. burcu pamuk

    burcu pamuk11 saatler önce

    Sanırım furkanın kısmında gülme kanserine yakalandımdlwmflwfğwmdşwfkşs

  11. burcu pamuk

    burcu pamuk11 saatler önce

    No one : Muti : "saygı sevgi"

  12. Ali Aykut

    Ali Aykut11 saatler önce

    Bir gün free atmak isterim sizle ;)

  13. Yavuz selim Turan

    Yavuz selim Turan14 saatler önce

    05:20

  14. Yağız Akyel

    Yağız Akyel14 saatler önce

    Abi gömemişiniz aw yok etmişiniz

  15. aslı yılmaz

    aslı yılmaz15 saatler önce

    Herkes: siyah beyaz vb Berkcan: pembe yeşil

  16. elif

    elif15 saatler önce

    küfür etmeden duramıyor musunuz ya iğrenç gerçekten artık keyif kaçırıyor

  17. Elif Ataman

    Elif Ataman18 saatler önce

    Furkan mikrafonu biraz daha azına soksaydın. Furkan bence mikrafonu başka bişi hissetti

  18. Cennet Şamlı

    Cennet Şamlı18 saatler önce

    Yağız'i gömmeye geldik yanlışıkla mutiyi gömme videosu çektik. *Olmuş*

  19. Mustafa Emre Cılız

    Mustafa Emre Cılız19 saatler önce

    hayatımda gördüğüm en soyko ekip ♥

  20. taekook &yoonmin

    taekook &yoonmin20 saatler önce

    En iyisi efenin disiydi bu bölümde

  21. zehra karatoyuk

    zehra karatoyuk21 saatler önce

    Afferim çocuklarıma aoqmsoxmx

  22. büşra konaç

    büşra konaç21 saatler önce

    Efe anla artık sen hangi kanal adını versen o kanala atılmıyo video

  23. prenses

    prenses21 saatler önce

    15:20

  24. Enes Ylcnky

    Enes Ylcnky22 saatler önce

    Begenin neden Ezhel ve Feroyla takıldığını şimdi anladım

  25. Osman cengel

    Osman cengel23 saatler önce

    herkes 3.36 ya gitsin

  26. Quantum Quantum

    Quantum QuantumGün önce

    Berkcan yeter artik kiskanma mutiyi, sen maymuna benziyosun

  27. N K

    N KGün önce

    Iyy mustafa ayak fetisin mi var

  28. Cemre Kayra

    Cemre KayraGün önce

    Mutiden çok Yağızı gömme videosu

  29. Nur Akbaş

    Nur AkbaşGün önce

    Buneeee beeeee bok gibi🤮🤮🤮

  30. KV İZZET BARMEN

    KV İZZET BARMENGün önce

    Anlamadım vıdeonun amacını

  31. Yeontan's Chips

    Yeontan's ChipsGün önce

    Linçsquadın yeni bölümü mü

  32. kübra selck

    kübra selckGün önce

    Hadi nerde yenisi ya

  33. Burak Bozyel

    Burak BozyelGün önce

    mal bu adam

  34. Ecrin Gürel

    Ecrin GürelGün önce

    3 milyon takipçi var videoya bak terbiyesizliğin dibi ilk kez izledim bin pişman oldum edep yahu

  35. Sedef İl

    Sedef İlGün önce

    Efe neden ben fero gibi kekeliyo lan kfmflmflf

  36. kenny

    kennyGün önce

    ordaki herkes mutinin getir götürünü yapar :)

  37. Çağla Çelik

    Çağla ÇelikGün önce

    Efe yazıyorsun be

  38. Yaklaşan Cisim

    Yaklaşan CisimGün önce

    Mutinin gerçekten morali bozuk modu düşük çok fazla hissedildi

  39. Çağrı Çevik

    Çağrı ÇevikGün önce

    Anket yok olm anket

  40. Sakit Mahmudlu

    Sakit MahmudluGün önce

    4:29 furkanın 'aaaaııaıaaa' yapması :dd

  41. N. T.

    N. T.Gün önce

    Özgürün sıkılmışlığı

  42. Hakan K.

    Hakan K.Gün önce

    AMBALE DEĞİL AM*BELE. 13:02