Kadın 74. Bölüm 2. Fragmanı

Kadın 74. Bölüm 2. Fragmanı Yayında Hemen İzle!
Kadın dizisi resmi youtube kanalı: goo.gl/6YXaGx
Oyuncular:
Özge Özpirinçci
Bennu Yıldırımlar
Seray Kaya
Feyyaz Duman
Gökçe Eyüboğlu
Ahmet Rıfat Şungar
Tuğçe Altuğ
Fatma Hümeyra Akbay
Pınar Çağlar Gençtürk
Kübra Süzgün
Ali Semi Sefil
Şerif Erol
#kadın #medyapım #kadındizisi

YORUMLAR

  1. Manuela Suarez Vargas

    Manuela Suarez Vargas3 saatler önce

    Por favor no se entiende poner en español por favor

  2. Kimse

    Kimse18 saatler önce

    ŞİRİNİN SAÇI PERUK

  3. gzmm 2090

    gzmm 20903 gün önce

    Şirin neden peruk takıyo

  4. Kefko Ynd

    Kefko Ynd5 gün önce

    dogrudur herkez pişmanoldumder mesela dorukçum büyüdügünde annesine sende annemisin ki bizim için ne yaptın dicektir bütün evlatlar gibi ahhh bahar ve çaba sarfeden bütün annelerin kadınların başına gelen gibi ee kadın olmak anne olmak budur kendinden vaz geç kalbini karart sonra koca bir sıfırrrrrtabiki tüm kadınlar bir deyil ahhh bahar ahhhhhahhh ceydaaa ah bahar

  5. Surea Hazal

    Surea Hazal5 gün önce

    Lütfen kaç parça var?

  6. Hava Ozkara

    Hava Ozkara5 gün önce

    Fatsadan cinayet

  7. arej Saad

    arej Saad5 gün önce

    bu güzel dizi dilek bölümün yayını için çok teşekkür ederim 74 Selamlar

  8. G. I.

    G. I.5 gün önce

    Sanki çok kötü söylemiş de... Şöyle iyi bi dovemediniz şu iti. Saçını yolun kolunu kırın yerde tekmeleyin yok bir tokatla sogumadi benim içim

  9. יונית בינימינובה

    יונית בינימינובה5 gün önce

    ❤️ ❤️ ו love so much kadin

  10. melissa deniz

    melissa deniz6 gün önce

    Surekli kirmizi gozlu aglayan bagiran mutsuz bir kadin icimi karartiyor budizi reklamini bile izleyemiorum negatiflik verio

  11. Perviz Kazimov

    Perviz Kazimov6 gün önce

    Simdi 73 bolume bir daha diklatlice bakip da wu yorumu yaziyorum.73 bolumde Sirin onlara cantasindan para veriyo yani cuzdan falan vermedi.Baharsa cuzdanij diyo.iyici wawirmislar.onceki bolumu cekiyolar sonra unutuyorlar sanki🙄

  12. Yildiz Agca

    Yildiz Agca6 gün önce

    Vallahi boşuna damiyolar şirine şey tan😈😱😱👏🏻👏🏻👏🏻 kızın içine şeytan girmiş sanki orda ev! Yapmışyaa sarpbitti şimdi Arif başladı şimdide arife asılıyo😄👏👏😀😀😭🤣😂😂😂

  13. emsal81

    emsal816 gün önce

    3 fragman henüz yok

  14. Stanka Megerle

    Stanka Megerle6 gün önce

    Lütfen -tilters-otomatik çeviri seçeneğini açın. ,, önceki videolarda olduğu gibi, seçenek sizin için ve diğer konuşma alanlarımızdan bizim için ücretsizdir, çok yardımcı olur, aynı zamanda metni okuyabilen sağır dilsizine de yardımcı olursunuz .. şimdiden çok teşekkürler :) Diğer serilerin TITEL opsiyonunun nasıl ayarlandığını görün

  15. Suna Gün

    Suna Gün6 gün önce

    Artık eskisi gibi tat vermiyor ya bu diziyi çok severdim 😏

  16. Hasan Yaşar

    Hasan Yaşar6 gün önce

    Nolacak bu dizinin akıbeti bilmem nasıl final olacak yazık oldu maalesef

  17. onur kaan

    onur kaan6 gün önce

    Dizi çok saçma yerlere gidiyor. Bence final yapın Katılanlar +1

  18. Su

    Su6 gün önce

    BAHARI BAKIMLI GÜZEL GÖREBİLİR MİYİZ ARTIK 😒

  19. Zika Haniyeva

    Zika Haniyeva6 gün önce

    Ben Ask yeniden kesfettim,cok komik dizi

  20. dailyzeyrade

    dailyzeyrade6 gün önce

    Adı Düşman kardeşler olacakken kadın yapılms olan milli dizimiz✌

  21. King Bro Hd

    King Bro Hd6 gün önce

    Enver abi bahara pantolon da dik lütfen

  22. Merve Y

    Merve Y7 gün önce

    Sirine peruk takmislar.. hepmi böyleydi? Su ana kadar Hic farketmemistim 🤣

  23. Cano

    Cano7 gün önce

    Bahari böyle Adil görmek istiyoruz ✌🏽✌🏽✌🏽

  24. Sedanur Ertaşkın

    Sedanur Ertaşkın7 gün önce

    Bahar montla beraber saflığı bıraktı . İyi oldu bu konuşma tam şirine yakışır. 👍

  25. Barış Demirok

    Barış Demirok7 gün önce

    Palto insanı değisririr

  26. Xeyyam Qebulov

    Xeyyam Qebulov7 gün önce

    Ayrıca bu dizide Nezir bahar kocuklarini ve sarpi pirillari biranda kacirdiginda bianda neden birakdigi kimse nedenini bilmedi. Sarpdan kısas da almadı. Bu ne yaa hepsinin üstü bastrla bastırma gidiyor. Tipoy yonetmenler

  27. Xeyyam Qebulov

    Xeyyam Qebulov7 gün önce

    Yaa bu dizinin yönetmeni ve senaristi çok savatsiz biri. Sarp olmezden önce Nezirin onun parasını suata vermek istemediğini bu Suat'ın bir oyunu olduğunu bilmelydi. Daha birşey sarp da Nezirin aslında kötü diyilde iyi kalbli biri oldugunu öğrenmesi gerekyordu. Kocuklari aslında iyi niyetle özel okula yazdrdigini bilmesi gerekirdi. Amma onu kitu gibi bilerek öldü

  28. Alimcihan Arda

    Alimcihan Arda7 gün önce

    Oyyyy efsane bir bölüm geliyorrr

  29. Fashion&Genius

    Fashion&Genius7 gün önce

    Uygun fiyatlı kıyafet alışverişi videosu kanalimda lütfen izleyin. Hepsi 5 veya 10 tl bütçenize uygun 👖👗👠

  30. aynur güneş

    aynur güneş7 gün önce

    Bu kadar kötülük yapan bir insan yoktur herhalde şirini annasinin ölümü bile deyiştirmemiş

  31. Ulviyye Abdullayeva

    Ulviyye Abdullayeva7 gün önce

    Şirini yolasim var

  32. Sinem Tura

    Sinem Tura7 gün önce

    Şirin hakketti diyeller

  33. Ecem ay

    Ecem ay7 gün önce

    Hayır bu Şirin ne yapmaya çalışıyor anlamıyorum ki her zaman entrika peşinde 😏

  34. Zehra Ozcan

    Zehra Ozcan7 gün önce

    Şu dizide en çok bir olayın olduktan sonra hemen ortaya çıkmasını seviyorumm

  35. Esenyel Gurles

    Esenyel Gurles7 gün önce

    O zaman ynlis diziyi izliyorsunuz

  36. Serkan Ayık

    Serkan Ayık7 gün önce

    Keske bian once bu dizi final olurda yerine yaparsin askim ciksa

  37. Şeker portakalı

    Şeker portakalı7 gün önce

    Gıcık kaptim bahara şirin sende polis e gitsene bahar sen kardeşine böylemi davranır güzel terbiye verir

  38. korel tan iddaa taktikleri

    korel tan iddaa taktikleri7 gün önce

    Güzel dizi

  39. Serin Su

    Serin Su7 gün önce

    Çocuk dizisi varken artık buna bakmak gelmiyor içimden 🤔🤨

  40. Şirin Şirin

    Şirin Şirin7 gün önce

    Bartınlılar bi' beğenin.

  41. gly dncr

    gly dncr8 gün önce

    Sanki Bahar çok düzgün karakter.. Sarp Pırılla 4 yıldır evliydi çocukları vardı ama Bahar hanım hastane yataklarında onunla koyun koyuna uyuyordu.O süreçte arifin yüzüne bakmıyordu şimdi arif kıymetli oldu.