İNSANLARIN KİŞİSEL VERİLERİNİ SATIN ALMAK !!

Bugün sokakta İnsanlara farkındalık yaratmak için DPC sponsorluğunda kişisel verileri korumak amacıyla ilgili video çektik.Çok eğlenceli bir video oldu.
Bu serinin devamının gelmesini istiyorsanız beğenmeyi unutmayın.
Veee çok güzel bir video oldu..
DPC TWİTTER: bit.ly/2OW99sW
DPC İNSTAGRAM: bit.ly/2OERQ0J
Umarım videoyu izleyip beğenmişsinizdir.
1 Milyonluk güzel bir aileyiz inşallah ailemiz daha da büyüyecek..
Videoyu beğendiyseniz 'BEĞEN' tuşuna basmayı unutmayın..
Kanala ABONE değilseniz ABONE OLMAYI unutmayın..
KANALA ABONE OLMAK İÇİN : goo.gl/VbBAa8
Twitter : goo.gl/cN7rrm
Facebook : goo.gl/ZrcjCb
İnstagram : goo.gl/gXmBUc
Snapchat : semihuyulgan
Merhaba Ben Semih Uyulgan.. Bundan sonra TRgos kanalımda beraber olacağız.. Ürettiğim birbirinden eğlenceli şaka, sosyal deney ve daha farklı içeriklerle sizinle birlikte olacağım..
Videomu beğendiyseniz lütfen kanalıma ABONE OLMAYI unutmayın!!
Daha farklı videolar çekmemi istiyorsanız yorum olarak yazabilirsiniz..

YORUMLAR

  1. Halil Mustafa

    Halil Mustafa2 saatler önce

    abimiz yakışlıklı olmuş blu maskeli

  2. Halil Mustafa

    Halil Mustafa2 saatler önce

    Blu bak

  3. Ayten Can

    Ayten Can3 saatler önce

    Gözlük havalıymış:D

  4. Sukran Ciftci

    Sukran Ciftci15 saatler önce

    inşallah en kısa zamanda 1 milyon olursun semih abı

  5. Aysel Aliyeva

    Aysel Aliyeva18 saatler önce

    Ya Semih sizin kişisel bilgilernizi alıpda birşey yaprsa video çekiyorum adına😋

  6. Aysima Atabay

    Aysima Atabay18 saatler önce

    1:29 daki kızı gözü yok sandım öyle bir makyajliki

  7. TürkGamer

    TürkGamerGün önce

    abi o mikrafon ne ya öyle 😂😂

  8. fox mulder

    fox mulderGün önce

    hatunlar taş

  9. MR FUNNY

    MR FUNNYGün önce

    Klasik fake resimler koyup izlensin diye ilk başta bu malı kimse tanimazdı bwm ne sikse arabayla kız tavlama dışında izlenen videosu yokda bot basmıştı onada aynı tas aynı hamam

  10. aykut erdemir

    aykut erdemirGün önce

    Clickbaitci oc

  11. yiğit gökmen

    yiğit gökmenGün önce

    3:12 arkadaki kizlarin tepkisi😂

  12. URHAN GAME

    URHAN GAMEGün önce

    Kizin ista sini yazinda takip edek

  13. URHAN GAME

    URHAN GAMEGün önce

    *Semihi seviyorsan+1* 251 qbone yim 255 yapalim LÜTFEN

  14. Emre Kısa

    Emre Kısa2 gün önce

    Dayak yersin oluuum😂

  15. ichataberk

    ichataberk2 gün önce

    0:29 12.07 aynı gün doğmuşuz aq lskxlzmdpMs

  16. Turane Shamilova

    Turane Shamilova2 gün önce

    Adamsinnn 😍😍😍🇬🇪🇬🇪🇬🇪

  17. ESLEM KARAOĞLAN

    ESLEM KARAOĞLAN2 gün önce

    Bir miliiiyon bir miliyon abonemiz bir miliyooon💛

  18. sghsghfhgsf dfhgdhgf

    sghsghfhgsf dfhgdhgf2 gün önce

    Baştaki kızı aramayın click bait

  19. Beyza Betül Özçelik

    Beyza Betül Özçelik2 gün önce

    Ay gördüm seni alsancakta gelmeye utandim shdjskdke

  20. HANZADE'NİN OYUN DÜNYASI

    HANZADE'NİN OYUN DÜNYASI2 gün önce

    Abi bikere ben arkadaşımla bikere soru sordunuz şöyle hangi su tası içilmez dediniz ama yayınlamadın

  21. Ateş Kral

    Ateş Kral2 gün önce

    Semih uyulgani takip eden mallar size sesleniyorum bu adam türk kizlarini kotuleyerek prim yapıyor sizde bu pezevenki izleyip destek veriyorsunuz sizden ricam şu adami izlemeyin böyle mallara prim yaptirmayin

  22. YARQICEFE DEMİRCİ

    YARQICEFE DEMİRCİ2 gün önce

    4:55 çocuklar çok yakışıklı lan ateş atıyor

  23. Doğan Bahar

    Doğan BaharGün önce

    Yandım aga

  24. Melike Seher Yılmaz

    Melike Seher Yılmaz2 gün önce

    YARQICEFE DEMİRCİ aynen ya

  25. veysel yamangüç

    veysel yamangüç2 gün önce

    Benim TC 11111111112

  26. Memo Köse

    Memo Köse2 gün önce

    En son nova prospektle video çekmiş:shsjgsjsgsjfd

  27. Cüneyt Yıldırak

    Cüneyt Yıldırak3 gün önce

    İyi insansın ama bu yaptıgın gerçekten çok saçma parayla herşeyi alabilicegini gösteriyorsun

  28. BüyükPanda

    BüyükPanda3 gün önce

    1:28 de arkadakinin tipe bak allah kurtarsın

  29. Asel Çelik

    Asel Çelik3 gün önce

    Blu ya bayılıyorum ya

  30. MRT_

    MRT_3 gün önce

    1.1 mn aboneye yazık. Kapaktaki fıstık nerede Semih. Şimdi de montaja mı başladın. Mesutu örnek al biraz.

  31. vedat atesbakanso

    vedat atesbakanso3 gün önce

    Kapaktaki kızı yem olarak atıyor millet sazan gibi atlasın diye:)

  32. Mehmet Esmebaşı

    Mehmet Esmebaşı3 gün önce

    Ilkkez bi videonu beğenmedim diğerleri gibi keyifli deildi ama yinede emek vermişsin like atarım

  33. İsmail Can Arslan

    İsmail Can Arslan3 gün önce

    Nice clickbaith

  34. FATİH MEHMET KORKMAZ

    FATİH MEHMET KORKMAZ3 gün önce

    Herkezden bir şeyler alıyorsun abi benim acılarımı da alır mısın? 😂

  35. Erencan yıldız

    Erencan yıldız3 gün önce

    Abi ARKADAN GÖZTEPELİLER geliyor Alsancanği inletiyo niye onu çekmedin kapanişda onu koyardin

  36. MELİH ÜNLÜ

    MELİH ÜNLÜ3 gün önce

    Sıla’ya sesleniyorum 13.07 de benim Doğum günüm

  37. Emirhan Berberoglu

    Emirhan Berberoglu3 gün önce

    Şu yeşil sacli kızmı diyim şeytanmı diyim bilemedim mk

  38. Umut Can Demircan

    Umut Can Demircan3 gün önce

    03:14 abla ne baktı bee🤣😂🥺 04:28 aynı şekilde be abii

  39. Berfin Keskin

    Berfin Keskin3 gün önce

    Karalsin abone olmayan adam deil kral (SEMİH UYGUN BABBA)

  40. Berfin Keskin

    Berfin Keskin3 gün önce

    Adam insan olan abone olsun

  41. Kursat Subasi

    Kursat Subasi3 gün önce

    Vay amq memleket ice gavurlasmis adam hacli zincirle gezior

  42. Tolga Ersoy

    Tolga Ersoy4 gün önce

    0:55nigga wjfnwntnskdkdkgkdjdjsjdjf

  43. Muhammed Ali Yıldırım

    Muhammed Ali Yıldırım4 gün önce

    Bu kapaklar yuzunden takibi biraktim seksistligin alemi yok