Filmler ve Filimler
Filmler ve Filimler
Filmler ve Filimler

Türkiye'nin En Büyük 'Sinema' Kanalına Hoş geldin.
Yeryüzünde vizyona giren sinema yapımlarını 'Film ve Filim' olarak iki kategoriye ayıran oluşum!
Filmler ve Filimler (Movies and Moovieez) is a Turkish entertainment platform. We produce movie parodies to make people smile.
Film (Movie) is the grade that we gave to "good" productions. Filim (Mooovie) is the grade that we gave to "bad" productions.
Charlie Chaplin logo means "Movie" and Hitler logo means "Mooovie".
Watch it, like it, share it !

ICE AGE - ÖZET PARODİ
6:38
MATRIX 4 NASIL BİR FİLM
12:07
KATIL BİZE
1:26

KATIL BİZE

4 aylar önce

HEADSHOT - R.İ.6 SLX
3:03
IT 2 - ELEŞTİREL PARODİ
10:20
Fox - 3 Okka
3:09

Fox - 3 Okka

9 aylar önce

YouTube'u BIRAKIYORUM!!!
13:29
YORUMLAR
  1. Kıyak Gamer

    Kıyak GamerGün önce

    saat kaç la bu saate video mu atılır

  2. Zeynel Doğan

    Zeynel DoğanGün önce

    5:24 Niye aklıma Kemal Sunal geldi ? Asgdjfkfl

  3. Zeynel Doğan

    Zeynel DoğanGün önce

    1:10 ayak yapma yarın bekliyorum

  4. Xxd Ftft

    Xxd FtftGün önce

    Hey bu sahatte yayın mı yapılır

  5. Xxd Ftft

    Xxd FtftGün önce

    Lan

  6. Xxd Ftft

    Xxd FtftGün önce

    Lan bu saate yayın mı yapılır

  7. Xxd Ftft

    Xxd FtftGün önce

    Lan bu şahitte video mu atılır

  8. ㅤㅤㅤㅤㅤㅤʕ ꈍᴥꈍʔ ㅤㅤㅤㅤㅤㅤ

    ㅤㅤㅤㅤㅤㅤʕ ꈍᴥꈍʔ ㅤㅤㅤㅤㅤㅤGün önce

    Şahane bir filimdir harbiden mutlaka izleyin:D

  9. Burak gürkale

    Burak gürkaleGün önce

    Efso 4.sezon gel çekmi geliderde ne zaman sen ölmesin baş rol sen sin

  10. kursat c

    kursat cGün önce

    Part 2 gelsin abi canımız sıkılıyor gülmek gerek

  11. Terekemene

    TerekemeneGün önce

    19:34 No amına koyum ksdkafkfgkfdskfgskgkgsfkgfh

  12. Önder Emir Yücebağ

    Önder Emir YücebağGün önce

    1:29 spoiler alert

  13. Muhammet Ovat

    Muhammet OvatGün önce

    Abi en sevdiğimde filmi gömüp gömüp sonunda da film diyosun ya..

  14. MOVİE TİME

    MOVİE TİMEGün önce

    Yalnızlıktan sağ eli Nasır tuttu 👍👍👍👍 ince espri

  15. çukur evde

    çukur evdeGün önce

    2019,u özleyenler

  16. çukur evde

    çukur evdeGün önce

    yaş kısıtlamasımı?

  17. MOVİE TİME

    MOVİE TİMEGün önce

    Yarım dogmusun düşmanı korkutarak mı kaciracan düşman seni görse aciyip mizragi Kendine saplarlar😂😂😂

  18. Mehmet T.

    Mehmet T.Gün önce

    HATAY GELSİN AMINAKOYİM ARAPÇA FALAN KOYARSIN ARAYA ÇOK GÜZEL OLUR

  19. hamdi kafali

    hamdi kafaliGün önce

    İçime zıçtım gülmekten aq. Çok iyiiydi ya :)

  20. ULTRA ASLAN

    ULTRA ASLANGün önce

    Sallicam diye bazen çok saçmalıyorsun

  21. Cihad Eren

    Cihad ErenGün önce

    20:48 sakince sola bakın :)

  22. Muhammed Ali YAY

    Muhammed Ali YAYGün önce

    Alet yalama oldu. Bende hep düşünüyodum bu niye geçmişe gidip thanosu öldürmüyo diye cevabımı aldım tşk.

  23. 〖LPa〗๛ZAKKU

    〖LPa〗๛ZAKKUGün önce

    He valh yutuburlar yönünden haklısın

  24. Sinem Ertürk

    Sinem ErtürkGün önce

    Çok iyi olmuş o yeşil gözlü sular seller güzeli kızı kurukafa gibi bişey yapmışlar hiç beğenmedim Allah akıl fikir versin çekici güzel sexy kızın ağzına sıçmış yıllar sigara içiyor diye mi acaba dhjdjdjdjd dedim

  25. konnichiwa

    konnichiwaGün önce

    Edward'a okey olmayanda ne bilm jsjsjsjsj

  26. Vuqar Ali

    Vuqar AliGün önce

    Güzel bir projeydi. Bir solukda izledim. Düşük büdceyle bunu yaptıysanız, iyi bir büdceyle neler yapardınız kim bilir. Kanalın 850K abonesi var, her abone 2-3 TL bağış yapsa yeni bir proje hayata geçire bilirsiniz. Emeyi keçen her kese teşekkürler.

  27. RONAN X

    RONAN XGün önce

    YIRT KAZIM PARÇALA BEHÇET AYIKLA BENİ HÜSNÜ HASAN ALMAZ BASAN ALIR . ..

  28. ARM King

    ARM KingGün önce

    4.45 film barı filim barına dönüştü???????😰😰😰

  29. minas penguin

    minas penguinGün önce

    Kelebeğin rüyası da oldukça güzeldi ♡

  30. Ozgur Ay

    Ozgur AyGün önce

    Allahım dayanamayacağım valla yinede seyredeyim diyecektim ama adam harbiden terbiyesiz ve milletle dalga geçer gibi sunum yapmış . konuşma fakiri

  31. RONAN X

    RONAN XGün önce

    Evrim pompalayan ; Hollywood paçavra projelerinden biri

  32. Ozgur Ay

    Ozgur AyGün önce

    salak sensin yaptığın sunuma dikkat et it herif o salak dediğin kişi engelli. konuşmayı bilmiyor doğru dürüst ama yaptığı yoruma bak.

  33. Cihad Eren

    Cihad ErenGün önce

    Ben harddisk şifrelersem kimse kıramaz -Hz.Muhammed(sas)

  34. Mehmet Boztuna

    Mehmet BoztunaGün önce

    onerilerin hepsi gercekten harika filmler, komedi filmlerine gulmeyen ve seyretmis birisi olarak ben de tavsiye ediyorum.

  35. RONAN X

    RONAN XGün önce

    Nerdeyse her video'da Evrim ' den bahsedip ; SUBLİMİNAL Yapıyon. Öyle bişey yoook. Ananene Babanene de Bahset Evrim ' den ,Terliği nasıl yersin ağzının ortasına

  36. Cihad Eren

    Cihad ErenGün önce

    4:06 daki polis tesadüfü müq

  37. Burak BGN

    Burak BGNGün önce

    Zamaninda BOK isimli 6.sinif bir filme imza atmis olmasaydiniz cok haklisiniz derdim ( ki bahsettiginiz yapimlarda sonuna kadar haklisiniz ) fakat insana sen daha mi iyisini cekmistinde bu halk maldir baliktir izler diyorsun be kardesim hazir bunlar baliktir diye zamaninda bizde bi kac tane tutak bari demistiniz ozaman diye sormazlarmi?

  38. RONAN X

    RONAN XGün önce

    Darwin'in ölüsünü sikeyim

  39. AN̺͆I̺͆M̺͆E̺͆ KI̺͆N̺͆G̺͆D̺͆O̺͆M̺͆

    AN̺͆I̺͆M̺͆E̺͆ KI̺͆N̺͆G̺͆D̺͆O̺͆M̺͆Gün önce

    Abi normalde altıma sıçarım ama sen söleyince o kadar komik ki

  40. walli W

    walli WGün önce

    Uuu

  41. Sefa Salman

    Sefa SalmanGün önce

    Yemin ediyorum 0:22 sahnesinde aklıma can yaman geldi. :)

  42. AN̺͆I̺͆M̺͆E̺͆ KI̺͆N̺͆G̺͆D̺͆O̺͆M̺͆

    AN̺͆I̺͆M̺͆E̺͆ KI̺͆N̺͆G̺͆D̺͆O̺͆M̺͆Gün önce

    Anatomi dersi fodjdivlbv

  43. Ali inan

    Ali inanGün önce

    Hiç sevmedigim yılışık gevşek youtuber tipi , film bakmaya girdim başlarken çıktım 🤮

  44. Sefa Salman

    Sefa Salman2 gün önce

    Leyla ile mecnun

  45. Adını Ben Koydum

    Adını Ben Koydum2 gün önce

    Abi çok iyi yaa

  46. türkücan karaman

    türkücan karaman2 gün önce

    rick and morty eleştirel parodi gelsinnnn

  47. ikooon

    ikooon2 gün önce

    kotu anlatma

  48. CroW GameR

    CroW GameR2 gün önce

    1.47 efso

  49. Mayra Albayrak

    Mayra Albayrak2 gün önce

    abi iyi güzel de biz talha ya alıştık be

  50. Murat Ak

    Murat Ak2 gün önce

    Benden Bu Kadar (1997) As Good as It Gets

  51. Sdo Ulas

    Sdo Ulas2 gün önce

    Ben gibi uşaklar varmış ADSFDFS

  52. hakan yılmaz

    hakan yılmaz2 gün önce

    Sen ilk filmde zamanı 72 kere geriye alıp bosu sikmedin mi yine yap Alet yalama oldu

  53. Furkan Erol

    Furkan Erol2 gün önce

    Abicim cok guzel konustun

  54. PG TERİBRA

    PG TERİBRA2 gün önce

    Oha lan Aynı Elrean Yeminlen

  55. Mustafa Kemal ÜNALDI

    Mustafa Kemal ÜNALDI2 gün önce

    0:57-1:07 mektup sahnesi

  56. Soy Luna54

    Soy Luna542 gün önce

    Bu baştaki adam charmed da oynuyor tavsiye ederim

  57. TeomanUsta Tv

    TeomanUsta Tv2 gün önce

    Adamın çocukluğunu eminem oynamış

  58. Lroks

    Lroks2 gün önce

    12.17 O gülmekten sonra Senin ben Amına koyim Dicekmiş gibi geldi (La casa de papel parodide Berlin)

  59. rıdvan serin

    rıdvan serin2 gün önce

    due date , tanışma zamanı demek ve aslı steve martin in yaptığı 80 leirn sonundaki bir iflmdir izleidm ben bu filmi güzledi

  60. leydi phoenix

    leydi phoenix2 gün önce

    Süpermen den hayatım boyunca nefret ettim ama son of batman le daymian wayne abi gelip 10 yaşında iken supermen i havada kriptonitleyince supermeni tarihte ilk pıçaklayan kişi olama onuruna ulaşmıştır burdan DC ye bişey dicem ULAN ÇOCUK DÜNYAYI İKİ KERE KURTARDI HİÇ BİR KARAKTERİ ÇIKARTIP TEŞEKKÜR ETTİRMEDİNİZ YA BEN SİZİN SIFATINIZA TÜKÜREYİM EMİ

  61. rıdvan serin

    rıdvan serin2 gün önce

    yaşıtız heralde

  62. Cihan Seymen

    Cihan Seymen2 gün önce

    im from suyriyee

  63. Mathew Stefanov

    Mathew Stefanov2 gün önce

    Taha bey flim projeniz varsa muziklerinizi Ben yaparim

  64. ozn oguz

    ozn oguz2 gün önce

    Abi sessiz tepeyi yapar mısın

  65. Azra Güleç

    Azra Güleç2 gün önce

    Abi seni kadar kral bir adam görmedi

  66. aylin yiğiter

    aylin yiğiter2 gün önce

    2020 baharda birak no time to die a gitmeyi parka bile gidemiyoruz

  67. yunus kral sahin

    yunus kral sahin2 gün önce

    Abi heloven dizisi parodesini yap

  68. THEMUSTY 41

    THEMUSTY 412 gün önce

    Uyumsuz serisinde FOUR un ismini DÖRT diye çevirdilerr

  69. ?[Devil Alexa]¿

    ?[Devil Alexa]¿2 gün önce

    Adam kişiliğimi temsil ediyor....ucube ve mutlu olmaya çalışan....

  70. Sesi Değişik madam Neo

    Sesi Değişik madam Neo2 gün önce

    Xd

  71. Ahmet Turan KILIÇ

    Ahmet Turan KILIÇ2 gün önce

    Şarkı efsane eline sağlık sbdhdhdh

  72. ENES KÇK

    ENES KÇK2 gün önce

    Abi maskeli beşleri yaparmısınız

  73. Hasan Uyanık

    Hasan Uyanık2 gün önce

    Abi hariks ya

  74. nihat mustafayev

    nihat mustafayev2 gün önce

    Film muhtesem

  75. DEİB HM

    DEİB HM2 gün önce

    Bizans oyunları

  76. greenhunter wildrunner

    greenhunter wildrunner2 gün önce

    5:41 deki beati bulabilecek bir delikanlı var mı be?

  77. MR Gaga

    MR Gaga2 gün önce

    Filmin ismi bütün kapıları açıyo 🤣

  78. Alper Deniz

    Alper Deniz2 gün önce

    Abii ne olur şu filmi izle ve parodi yapar mısın film muhteşem lütfen abi seni çok səvirəm Film adı : 22 bullets I'immortel

  79. Deniz

    Deniz2 gün önce

    baba ben gemiminimimiimmiyim

  80. Elif Ercan

    Elif Ercan2 gün önce

    gaç ordan kızım jdbshsvehdbshvehdbds

  81. Berat Yancı

    Berat Yancı2 gün önce

    The dark knight (main theme)

  82. •STOWBERRY•

    •STOWBERRY•2 gün önce

    1.26 cAHHCSCHWKCHagcgcKgcashljgsabk

  83. NizzyCe

    NizzyCe2 gün önce

    Mesele, asıl izlemesi gerekenlerin izlemiyor oluşu...

  84. nihat mustafayev

    nihat mustafayev2 gün önce

    Dizi cok iyi

  85. Kahraman TÜRK

    Kahraman TÜRK2 gün önce

    Gülmekten yarıldım

  86. Fatma Neslihan Çallı

    Fatma Neslihan Çallı2 gün önce

    bu yıl sınava gireceğim ve beni güldüren yegane şeylerden biri de sizsiniz emeğinize sağlık

  87. Game Cıty Premium

    Game Cıty Premium2 gün önce

    Abi daha çok abone hak ediyorsun

  88. yakup baran Bozkurt

    yakup baran Bozkurt2 gün önce

    Abi bu diziyi nerde çektiniz merak ettim

  89. Zülal Bilğin

    Zülal Bilğin2 gün önce

    Suıcıde squad 2 de jared leto oynuyomu?

  90. Mirhuseyn F

    Mirhuseyn F2 gün önce

    Profesor- Ulan bu plan benim olaydı varya ne replikler kurardım da benim değil amınakoyim

  91. Mirhuseyn F

    Mirhuseyn F2 gün önce

    İstanbul dalağını skm - Nairobi

  92. Miraç Ay

    Miraç Ay2 gün önce

    8:47

  93. SESİZ STARS

    SESİZ STARS2 gün önce

    8:16 gül gül öldüm

  94. Ahmet Sezer

    Ahmet Sezer2 gün önce

    Dünyada altın olmasaydı bizler kahramandık - AC Black Flag (Oyun)

  95. Bartev Balci

    Bartev Balci2 gün önce

    abi THE MAG eleştirel paradodi çekermisin

  96. uğur çetin

    uğur çetin2 gün önce

    GLASS eleştirisel parodi lütfen

  97. l POLESTAR l

    l POLESTAR l2 gün önce

    Örgü adama daha çok yakışmış lsldldkdldkodod

  98. trpro ruzgars

    trpro ruzgars2 gün önce

    Abi Tokyo Ghoul parodisini çekermisin.

  99. A.kerim Songül

    A.kerim Songül2 gün önce

    Şahsen çok beğendim,muhteşem olmuş.Emeğinize sağlık...

  100. Nurettin Bayraktar

    Nurettin Bayraktar2 gün önce

    oo fak yes fak yes