Bus Channel HD
Bus Channel HD
Bus Channel HD

Türkiye'nin İlk Ve En Büyük Otobüs Kanalı Bus Channel HD; Kanalımızın Sadece Otobüsler Üzerine Olduğunu Öncelikle Belirtmek İstiyorum Sizlerde Otobüsleri Seviyorsanız Ve Onları İzlemekten Keyif Alıyorsanız Kanalımza Abone Olabilrsiniz Web Sitemizi Ve Face Sayfamızıda Takip Edebilirsiniz.
Videolarda Size Ait Telif Hakkı Olduğunu Gördüyseniz İletişime Geçebilirsiniz.
Hertürlü Sorunlarınız,Sorularınız,Şikayetleriniz,Sponsorluk,Reklam Ve Görüşleriniz İçin: [email protected]

YORUMLAR
  1. Mustafa ince

    Mustafa ince12 saatler önce

    Efsane araç

  2. Osman Çiçek

    Osman Çiçek15 saatler önce

    Abi Yozgat ses turizm tanıtımını yapabilirmisin

  3. Emir can Dağ

    Emir can Dağ15 saatler önce

    Abi host alımları varmı? firmalara gidip soramıyoruz durum ne acaba

  4. Samet Demirtaş

    Samet Demirtaş17 saatler önce

    Ulusoy Turizm tarafından Royal Class seferleri için özel olarak yurt dışından getirilmiş olan Volvo | İ6 modeli üst kalite otobüs.

  5. Zafer Arslan

    Zafer Arslan18 saatler önce

    Araçların fiyatları nıda söyle sen süper olur başkan

  6. mehmet tuerkoglu

    mehmet tuerkoglu19 saatler önce

    Muhteşem 🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷♥️♥️♥️♥️♥️

  7. mehmet tuerkoglu

    mehmet tuerkoglu19 saatler önce

    Param olsa satin alip yaptırırdım,,,

  8. Başkan

    Başkan20 saatler önce

    Üstüne tanımam

  9. Kaya Kays

    Kaya Kays20 saatler önce

    Harika otobus

  10. Sezai ÇİNTAŞ

    Sezai ÇİNTAŞ20 saatler önce

    stırliner ve skyliner tabikide

  11. Salim Sarıdayı

    Salim Sarıdayı20 saatler önce

    Sana vision alacağım yeğenim

  12. Salim Sarıdayı

    Salim Sarıdayı21 saatler önce

    Sana otobüs alacağım yeğenim

  13. kemal şimşek

    kemal şimşek21 saatler önce

    👍👍👍

  14. Salim Sarıdayı

    Salim Sarıdayı21 saatler önce

    Sana otobüs alacağım yeğenim

  15. Salim Sarıdayı

    Salim Sarıdayı23 saatler önce

    Sana neoplan alacağım yeğenim

  16. Tamer Öztürk

    Tamer Öztürk23 saatler önce

    302 değil de setra da çalışıyorum yıl 1996 . Kaptan çağırdı. “Hadi bakalım assolist yap mola anonsunu.”dedi. Kaptan kurmuş kendini ben anonsunu gayri ciddi yapacam ışıkları kapatıp yumruğu geçirecek.Anladım durumu (Başka bir arkadaşı öyle dövmüş.) gayet ciddi yaptım anonsu. Sonra döndüm kaptana bak anons böyle yapılır dedim. Hiç bir şey diyemedi.

  17. barış aslantaş

    barış aslantaşGün önce

    Ali Rıza Adatepe yi izleyin bunlara karavan demezsiniz

  18. Aliriza Basal

    Aliriza BasalGün önce

    Bu fiyatlarla çok zor..

  19. mer sinli

    mer sinliGün önce

    la yorumlarım neğe gayboluyor gaedaş neğe birince değil hıııı

  20. efe boyka

    efe boykaGün önce

    abi bu yüzde 50 oturma kapasitesi devam ederse firmalar yine 2+2 araçlara yönelirmi sence ?

  21. GAMER

    GAMERGün önce

    bana o sıfırlar denk gelmiyoki gidiyo abi hep eski araçlar denk geliyo adamın 20 arabı varsa 19 sıfırsa o 1 tane eski bana denk gelir bide artı bozuk televizyon sadece bana ne zaman beydagıyla gitsem malatya ya hep bozuk tv denk geliyo epte eski araç hayır tanıdıkta var ben ayarlicam diyo ona öre alıyorum bilet yok abi çok şansızım

  22. Murat İlhan Atagün

    Murat İlhan AtagünGün önce

    ben yaptım fakat hep yeni tourısmo bindiğim zaman 2 artı 2ydi hiç rahat edemedim

  23. po.persada official

    po.persada officialGün önce

    👍👍👍👍

  24. Toprak Ozan KAYA

    Toprak Ozan KAYAGün önce

    Osmaniyedeyim bu devlet bu memlekette yasaga uyanları bulup madalya vermeli vallahi billahi hiç kimsenin yasak umrumda degil ya kim kime dum duma arkadaş cahillik virüsten çok daha tehlikeli bir şey yemin ederim

  25. Berat Can Gene

    Berat Can GeneGün önce

    MAN ile MERCEDES kıyaslaması yapanlar motor konusunda biraz bilmeden konuşuyor. Güncel araçlardan bahsediyorum MAN motorları güçlüdür. Mercedes motorları uzun ömürlüdür. Yeni TRAVEGO'nun 6. Vites 100 km hızla girip 5. Vites 80 km hıza düştüğü rampada Yeni TOURLİNER çok rahat 12. Vites 100 km hızla devam edebiliyor. Zaten Yeni TOURLİNER D2676 12.4 Litre hacminde 470 Beygir 2400 Nm Tork gücünde motora sahipken TRAVEGO Om470 10.7 Litre hacminde 430 Beygir 2100 Nm Tork gücünde motora sahip. Arada 40 Beygir 300 Nm Tork farkı var. Bu fark baya bir fazla. 18 tonluk bir arabada 300 Nm fazla torku gaz pedalında hissedebilirsiniz. Ama motor ömrüne gelince MERCEDES tartışmasız birincidir. Ben 2 milyon km'de pompa bakımı hariç motora tornavida deymemiş TRAVEGO'ları biliyorum. MAN'lar motor ömrü komusunda MERCEDES'le yarışamaz ama motor gücü bakımımdan MERCEDES'ten daha güçlüdür.

  26. Berat Can Gene

    Berat Can GeneGün önce

    Cityliner ( Güncel olarak bahsediyorum ) Teknik anlamda TRAVEGO'dan bile daha üstün bir araçtır Cityliner D2676 12.4 Litre hacminde 470 Beygir, 2400 Nm Tork gücünde motora sahipken TRAVEGO OM470 10.7 Litre hacminde 430 Beygir 2100 Nm Tork gücünde motora sahip. Videoda Cityliner Tourismo ile teknik olarak kıyaslanmışta yani bırakın Tourismo'yu TRAVEGO'dan bile motor olarak daha güçlü bir araç. Zaten Yeni TOURLİNER ile Yeni TRAVEGO rampadaki durumu belli. TRAVEGO'nun 100 ile 6. Viteste girdiği rampada 5. Vites 80 km hıza düştüğü yeri Yeni TOURLİNER 12. Viteste 100 km hızdan düşmeden devam edebiliyor. TRAVEGO'yu kötülemiyorum fakat motor konusunda daha doğrusu motor gücü konusunda Man grubuyla yarışamaz. Motor ömrüne gelince Mercedes motorları MAN'dan daha uzun ömürlüdür. MAN'lar milyona gelmeden 900 ila maksimum 1.2 milyon km'de motor ister ama Mercedes'ler 3 milyona kadar gidiyor. Ben 2 milyonda daha pompa bakımı hariç motora tornavida deymemiş TRAVEGO'ları biliyorum.

  27. Ali erdem pala

    Ali erdem palaGün önce

    Kefşt et

  28. Berat Can Gene

    Berat Can GeneGün önce

    2020 ikinci el var Sahibinden.com'da 2.450.000 TL fiyat etiketi var. Demek ki 50.000 TL kırdıysa sıfırları 2.500.000 TL olabilir.

  29. Salim Sarıdayı

    Salim SarıdayıGün önce

    Otogarda alt katlara tuvalet yapılmışmı bir baksaydın heryer sidik kokuyordu akp döneminde

  30. Salim Sarıdayı

    Salim SarıdayıGün önce

    Sana otobüs alacağım yeğenim Trevego

  31. Grandpool

    GrandpoolGün önce

    Boss turizm de gelmeli

  32. Grandpool

    GrandpoolGün önce

    Hey gidi varan turizm abonesiydim hizmette tek geçerim tesis kalitesi güler yüzlü personel yolculukta dağıtılan ikramlar ve en önemlisi güvenli seyehat ve tecrübeli kaptanları valla açılırsa yine her yolculuğum varan olur

  33. Olcay GÜNEŞ

    Olcay GÜNEŞGün önce

    👏👏

  34. Salim Sarıdayı

    Salim SarıdayıGün önce

    Sana pamukkale alayım mı yeğenim

  35. Salim Sarıdayı

    Salim SarıdayıGün önce

    Sana irizar alayım mı yeğenim Sana otobüs alacağım

  36. xRangeStrqfe

    xRangeStrqfeGün önce

    reis 18 yaş altıyım seyahat edebilcekmiyim aile olcaksa seyahatta yanımızda

  37. Kaan Toraman

    Kaan ToramanGün önce

    Abim varan yapan setraydı şimdi olmadı

  38. KYK LİFE

    KYK LİFEGün önce

    seyahat yasaği çok erken kalktı saçmalık ben terhis oluyorum 7 aydır askerim 2 haziranda ankara antalya otobüsüm var şimdi sivil insanlarla temas etmek zorunda kalacağım.Benim askerliğim bunun için mi 1 ay uzatıldı ? Yüzlerce insanla temas etmek zorunda kalacağım aylardır kanrantinadaydım.

  39. ahmet uzun

    ahmet uzunGün önce

    En son askerden dagitim izinine giderken yolculuk yapmistim sene 95

  40. Hükümsüzdür Hükümsüzdür

    Hükümsüzdür HükümsüzdürGün önce

    Marmaris ve Datça arası güzelim koylarda bir gelinlik kız misali.. Gün doğarken, gün batarken.. Ege'de hangi otogara girsek ayrı bir havası, ayrı bir zerafeti olurdu.. Çok güzel günlerdi.. Hey gidi günler hey

  41. Hükümsüzdür Hükümsüzdür

    Hükümsüzdür HükümsüzdürGün önce

    Şahıs odaklı otobüs filosu yapar şirketi bu şahısların insiyatifine bırakırsa yürümez. 4 yıl emek verdim.. Istanbul Datça bodrum, Muğla.. Setraların arka kısmındaki mutfağın heybeti yeterdi..

  42. Shawn Desidero

    Shawn DesideroGün önce

    Tek kelimeyle harika bir video cekmissiniz. otobusu yeniden bu hale getiren Ali arkadasdan allah razi olsun. muthis bir is yapmis. 302ler yeniden peronlara donse baska ulasim araci kullanmazdim.

  43. Kaymakam Dayı

    Kaymakam DayıGün önce

    Travego ne kadar

  44. KAMİLKOÇ SEYAHAT

    KAMİLKOÇ SEYAHATGün önce

    Abı neoplan cityliner maket otobüsü abone olup da veriyon

  45. julisge

    julisgeGün önce

    abi bilet fiyat ları nezaman düşecek

  46. ahmet kıran

    ahmet kıranGün önce

    Mercedes, otobüs camiasında V8 olarak bilinen O303 otobüslerinde ventili kullanmaya başladı. V8'lerin ventil sesi de güzeldi.

  47. Regu Lar

    Regu LarGün önce

    Fiyatlar normale döner umarım

  48. TOLGA ERTEK

    TOLGA ERTEKGün önce

    Beğendim çok beğendim çok fazla beğendim süper beğendim mükemmel beğendim muazzam beğendim :))

  49. Gray Wolf

    Gray Wolf2 gün önce

    Abi 17 yasindayim dayimla seyahat edebilirmiyim sonucta oda veli sayılmazmı

  50. BEYTULLAH Meşe

    BEYTULLAH Meşe2 gün önce

    Bence bilet fiyatların artmasının sebebi 1 kişi 2 koltuğa oturması gerektiği için

  51. Mustafa Berk

    Mustafa Berk2 gün önce

    18 yaş altı olan için kesin bir bilgisi olan varmi bilet almak için tereddüt yaşıyoruz cocuklarimiza veya bi yerden izin mi alınacak alınacaksa nerden?

  52. BEYTULLAH Meşe

    BEYTULLAH Meşe2 gün önce

    Abi çocuklar içinde izin almaya gerek varmı??

  53. Cuma Candemir

    Cuma Candemir2 gün önce

    AB ben 17 yaşındayım ama haberde dediler yanında ailen olursa 17 yaş seheyat ede bilirsin dediler haberde

  54. Murat Yazıcı

    Murat Yazıcı2 gün önce

    1+1 çok ama çok saçma bir uygulama sonuçta otobüsteki herkes aynı havayı soluyor bilmediğim bir şey varsa yazın lütfen cahilliğime verin

  55. Batuhan Genc

    Batuhan Genc2 gün önce

    videoda gecen arac satılık 2.450.000 tl istemişler

  56. kırılgan taş

    kırılgan taş2 gün önce

    Abi video süper olmuş böyle devam et

  57. İmdat Bey

    İmdat Bey2 gün önce

    Sen devam biz her haliyle idare ederiz

  58. ilyas orhan

    ilyas orhan2 gün önce

    2.2 milyon lira..5 sene sonra peron bulamaz bu memlekette eski diye..servet değerindeki arabaları çöpe atıyoruz..6-7 yıl sonra servis çekmeye başlamazsa şaşmamak lazım :(

  59. XcXmesafe

    XcXmesafe2 gün önce

    Abi 18 yaş altı binebilecekmi?

  60. Tayyip Merdoğlu

    Tayyip Merdoğlu2 gün önce

    Emeğine sağlık kardeşim 1 haziranda yine 1 kişiye 2 bilet parasımı kesilecek acaba

  61. Erol Guclu

    Erol Guclu2 gün önce

    Uzun videolar gelsin 150 dk

  62. Erol Guclu

    Erol Guclu2 gün önce

    Seç turizm yeni maraton videosu gelsin

  63. İbrahim Tuz

    İbrahim Tuz2 gün önce

    Bingöl firmaların çek abi hep yeni araçlar aldilar

  64. Mert Pıçakçı

    Mert Pıçakçı2 gün önce

    18 yaş altı illa annesi veya babası ile mı seyahat edebilir yoksa yakın bir akraba felan olur mu?

  65. B D

    B D2 gün önce

    Alt katlar çok kötü su damlıyor hep yine

  66. VİDEO Tv

    VİDEO Tv2 gün önce

    Aynı zamanda gideceğiniz adreside beyan edeceksiniz . Bu beyan olmadıkça da yaşadığınız şehirden , diğer bir şehire hes kodunuz olsada gidemeyeceksiniz

  67. VİDEO Tv

    VİDEO Tv2 gün önce

    Hayat eve sığar uygulamasından Hes kodu alınıp gidilecek kardeşim . Bu şekilde uyarırsan . Sonra terminalde mağdur kalmasın kimse .Yani hastalık olup olmayan belli olacak bu kodda ve hes kodu olamayan uçak , tren ve otobüse alınmayacak

  68. Kadir Yılmaz

    Kadir Yılmaz2 gün önce

    Bursa Balıkesir 80 tl olmuş ben kendi aracımla tek başıma 40 tl yakıyorum bu kadar fahiş fiyat şerefsizlik oluyor.

  69. Emre Eren

    Emre Eren2 gün önce

    Abi mustafayla video gelsin +1

  70. HÜSEYİN-07-Antalya- çatırtav

    HÜSEYİN-07-Antalya- çatırtav2 gün önce

    teşekürler dikkaet kendine

  71. Arda Yıldırım

    Arda Yıldırım2 gün önce

    abi ailemizle gezmek için otobüs almak nasıl oluyor vergileri falan bunu anlatan bir video yapabilirsen çok mutlu oluruz

  72. Zafer Arslan

    Zafer Arslan2 gün önce

    Fiyatı km ne kadar yaktığını söyle din mi video olacak🤕😉

  73. Huzursuz

    Huzursuz2 gün önce

    Abi varanı daha göremedik ?

  74. Erkan Rize li

    Erkan Rize li2 gün önce

    Iveco m29 otobüs video çekimi bekliyorz abi 😊

  75. Çağan Kudal

    Çağan Kudal2 gün önce

    seyahat yasağı "hayat eve sığar" uygulamasından alınacak 12 haneli kodun alınması ve firmaların sağlık bakanlığının sistemine tanıtmasıyla oluşacak veritabanı sonrası kaldırılıyor. kodu olmayana şehirlerarası seyahat yine yasak olacak. uygulamanın vereceği kodla korona virüsü taşıyıp taşımadığınız takip altına alınacak, hastaysanız ve sizinle aynı araçta yolculuk eden yolcular size temas etmişse bunun kontrolü daha kolay sağlanacak.

  76. Ahmet Al

    Ahmet Al2 gün önce

    👍👍🙋🏻‍♂️

  77. Nejla Erokten

    Nejla Erokten2 gün önce

    Yürüme engellilerin binip inmesi için neler yapmayı düşünüyorsunuz sizlerde herkes gibi evinde oturun bize nemi diyorsunuz herkes engelli ve bir gün yaşanacak bunları düşünün derim saygilarengelli annesi Kaan Erökten

  78. Levent Demiryürek

    Levent Demiryürek2 gün önce

    Bilet fiyatları 2 kati artmış düzelme olacak mi

  79. Ahmet Ozkan

    Ahmet Ozkan2 gün önce

    Duzenlemeler sonrasinda bilet fiyatlari nasil buluyorsunuz Yuksek değil mi..

  80. Burak Metin

    Burak Metin2 gün önce

    Benimki : 2012 Model Mercedes - Benz Tourismo 15 RHD 2+2 46 Kişilik Uydulu

  81. ALİ TAŞDÖĞEN

    ALİ TAŞDÖĞEN2 gün önce

    KRALLSİN ABİ

  82. Nurettin Çelik

    Nurettin Çelik2 gün önce

    Seyahatiniz Nereye Olacak Dostlar ?

  83. TK Takleji Gaming

    TK Takleji Gaming2 gün önce

    1 Haziran da seyahat yasağı kalkıyor. Çekim yapacak mısınız?

  84. Murat Arda GÜLDİKEN

    Murat Arda GÜLDİKEN2 gün önce

    İste beklenen video , emeğine sağlık baba 😉👍

  85. Feraç Çençin

    Feraç Çençin2 gün önce

    Haytay otobüslerini çeksene abiiiii

  86. Feraç Çençin

    Feraç Çençin2 gün önce

    Saaaaaaaaaâ abiiiiiiiii

  87. B4rak

    B4rak2 gün önce

    18 yaş altı ve 65 yaş üstü gidemiyor mu ?

  88. Resul Yıldız

    Resul Yıldız2 gün önce

    arkadaşlar kamılkoc host alımı yapıyor pazartesı ıstanbul esenler otogar peron 144

  89. Ahmet Ahmet

    Ahmet Ahmet2 gün önce

    Çakma setra :)

  90. JadoLive-Undertale

    JadoLive-Undertale2 gün önce

    Seç truzim adamdır.

  91. Kaan Kara

    Kaan Kara2 gün önce

    ' Bu arabaların bir özelliği daha var , nedir ? İşletme maliyetleri düşük , onun için piyasa bunu alıyor , işletme maliyeti düşük olduğu için alıp kullanıyorlar ' Türkçe öğretmenini seveyim senin abi .. :) İşletme maliyeti demişsiniz , 2010 senesinde sıfır otokar alıp 1 senesi dolmadan satışa çıkaran 100 adet araç sahibi getirebilirim buraya .. Bizde aldık 2010 da sıfır , birkaç kez servisine gidebildik garantisi var diye , sağlam arabayı itina ile bozdular serviste .. Defalarca .. Otokar yetkilileri ile defalarca sıkntıya düştük .. Sonunda fabrikadan bir mühendis yolladılar derdimizi çözsün die , oda kasıla kasıla binbir hava ile geldi , sorununuz hallolacak dedi garantiden şunlar bunlar değişecek vs anlattı , değiştide herşey .. İlginizi çektiyse olanları yazayım .. 2010 model m2010 otokar , iveco daily 3.0 motor ve kısmen iveco yürüyen .. 0 km alındı , 20 bin olmadan iki ön teker rulmanıda sardı 20 bin içinde civalı fan 2 kez garantiden değişti ses yapıyor diye 60 bine kadar birkaç ön rulman ve fan daha değişti. Egsoz sistemi hatasından haftada bir servise gidip cihaza bağlayıp , en az yarım saat boyunca 3bin devir üstü çalışıp egsoz yakma olayı yapıldı .. 70 bine yaklasırken civalı fanda yıne bosluk oldugu degısmezse kopup zahiyat verebılecegı nı defalarca soylememe ragmen sorun yaratmaz dendı kullanmamız ıstendı. Sonuc 1 gün sonra fan yerınden koptu , su radyatorunu , ıntercoolerı , boruları , herseyı dogradı .. Araba ıncelendı kullanıcı hatası dendi .. Neyını hatalı kullacaz fanın derecesı gelınce acılıyor dedık hakkımızı aradık yine garantıden degıstı .. Sonuc aynı 1 ay dayanmadı .. (Civalı Fanı kendı tasarladıgm elektırıklı fan ıle degıstırdım ve en az 100 + arabaya uygulattım fan sorunundan kurtuldu m2010lar , ama bunu muhendıslerı dusunemedı :) Sonra difransiyelde otme var hep 0 alındıgından berı , onuda garantıye soktular , servıste zor degıstıler , servısten cıkıp max 50 km yapabıldık , dıfransıyel dogradı komple.. Paramızla dıfransıyel alıp eskı magırus tamırcısıne toplattık , uzerıne 1 milyon km yaptık halen saglam .. Motordan bahsetmedım , su egsoz temızleme salaklıgı yuzunden 170 bin kmde sılındır kapagını catlattı , subab yuvası ıcerı dustü komple motor yapmak zorunda kaldık .. Yenı motoru yaptıktan sonra egsoz sıstemını bastan tasarlayıp , beyındekı yazılımdan egsoz yakma sacmalıgına bır son verdık , hem yakıt dustu , hem cekıa arttı , hemde o motorla şuan 800 bini geçtik , şehir içi ticari kullanımda. Otokara eskı m2000 lerden , panzer kasalarsan bir sevgi saygım olmasa . suan yaptıgı arabalar , gorsel harıcınde odun .. Motor sesi en cok alan araba Suspansıyon desek 302 ler daha yumusaktır Ic torpıdo , kadran , vs cok basıt .. Servıs agı cok kotu , servıslerde calısan ustacıklar dahada kotu .. Bunları halen otokar , kullanan ama ıveco + ısuzu da kullanan + bir opel servisi mühendis olarak yazıyorum , kulaktan dolma , gorme etme degil . :) Bunu okuyan otokar yetklısı olursa , su motorlarınızı daha sessiz calısan adam akıllı motorlardan secin ,ve iyi yalıtım yapın .. Şu dıreksıyon acısını bıraz kullanıcıya yatırın , hangı cagdayız sopa gibi dıreksıyon acısı .. En onemlısı musteri sıkayetlerıne deger verın , ısten anlamayan sahıslara servıs yetkısı vermeyin .. Suan tutuluyorsa tek sebebı , ıveconun yoklugu , ısuzununda son tasarımlarının eskısı kadar otobuscuyu cezbetmemesı . 97 model m23 ü 600 bin km kullandık , motora anahtar degmedı , teker rulmanı ney bılmedık , hararetmıs fanmıs unuttuk .. Esnemesi , çukur emmesi çok iyiydi. Ki 97 m23 dedıgın bildigin 50nc , 70 lerin teknolojısı , 70 lerdekı bır teknolojı gunumuzden daha saglamsa , oturup dusunmek yada gülmek lazım ;) Okuyanlara saygılar sevgıler

  92. Aydin Akturk

    Aydin Akturk2 gün önce

    Varan Turizm ile ilgili bir hatıram olarak aklımda kalan Ilk okul hocam devamlı gezmeyi seven bir kadın di anlatırdı otobüs firması olarak hep överdi Ben hiç binmedim otobüslerine Sivas li olduğum için Tanriverdi Turizm tercih ederdik Gardaşım

  93. Baris Yilmazghjjk

    Baris Yilmazghjjk2 gün önce

    Birde liste usulü çalışanlar mevcut onlardanda anlaşmasına göre %20-30 komisyonla çalışıyorlar.

  94. Baris Yilmazghjjk

    Baris Yilmazghjjk2 gün önce

    50 bin TL yi sezonda veriyor Kamil Koç ada ikili ilişkilerinize ve 10 ve üstü bir araç filosu ile mümkündü gecen sene. Sezon bitince aylık bir 20 bin gibi rakamlara düşüyor.

  95. hsn

    hsn2 gün önce

    Emeğiniz için teşşekkürler.

  96. mer sinli

    mer sinli2 gün önce

    SİZE BİRŞEY SÖYLİMMİ 0 302 LERİN ORJİNALLİĞİNİ BOZMAYIN KARDEŞİM BIRAKIN ABİ BIRAKIN 0 302 MERCDES OTOBÜSLER ZATEN EFSANE ABİ GEREK YOKKİ BIRAKIN ABİ BIRAKIN ABİ BIRAKIN BOZMAYIN KARDEŞİM

  97. Fatih enes Dogan

    Fatih enes Dogan2 gün önce

    Ben starlayn a bindim 1 numaralı koltuk💯💯💯 uçak

  98. Siz hayurdur laa

    Siz hayurdur laa2 gün önce

    Debriyaj bakim istermiş yedire yedire atıcaksın vitesi ezerek başka bahane bul kardeş 😉

  99. JadoLive-Undertale

    JadoLive-Undertale2 gün önce

    5:10

  100. SERKAN KAĞNICI

    SERKAN KAĞNICI3 gün önce

    Abi arada wc yoksa benim için tanıtım bitmiş demektir