Röportaj Adam
Röportaj Adam
Röportaj Adam

Röportaj Adam ile Adana, Türkiye ve dünya gündeminden ilginç haberler, son dakika gelişmelerinin yorumları, komik röportajlar izleyin.

Ev Değil Sanki Darphane
1:39
YORUMLAR
  1. Ege Uygar Zeybek

    Ege Uygar Zeybek3 dakika önce

    Şehirdeki tüm baz istasyonlari o dolandiricilara girsin baz istasyonlarindan da dolandiricilardan da DAVACIYIM

  2. Deli Cevat

    Deli Cevat17 dakika önce

    Videoyu baya baya gerçek zannedenler var kardeşler hangi mağaradan çıktıysanız lütfen oraya geri dönün :)) Adam bildiğin efsane, haberleri kendince yorumlayıp makara yapıyor fenomen yani. Sizinde anlayacağınız şekilde şaka yahu şakaaaa :))

  3. Yusuf Erdinc

    Yusuf Erdinc19 dakika önce

    Yalan haber

  4. Enis Anter

    Enis Anter27 dakika önce

    Hile'de görünce az sevindirmedi

  5. Tufan Karaman

    Tufan Karaman46 dakika önce

    Ulan bu adam yüzünden gerçek haberleri izleyemiyorum

  6. Layla Shalit

    Layla ShalitSaatler önce

    Röpörtaj adam candır, ADAMDIR! 👍😉😁 tebrikler😁👍😉👍

  7. Halil Ataş

    Halil AtaşSaatler önce

    Geçen tekel arabası düştü bütün aile zoom kafa güzel 😂😂

  8. afife jale

    afife jaleSaatler önce

    Cukka cevap ne

  9. SULTANNN Alann

    SULTANNN AlannSaatler önce

    Cukkadan gelenler: Soru: Seneye kimle goruseceklermis. Cevap Doktor House

  10. Sena Odabas

    Sena OdabasSaatler önce

    Yav kardaşim senin yüzünden bu adam sınavı gecemiyor😁😁

  11. Burak Kara

    Burak KaraSaatler önce

    Cukka cevap Dr. House beğenin yürüsün kirveler

  12. Yusuf Demirel

    Yusuf DemirelSaatler önce

    Cukka cevap ne ?

  13. Mualla Yılmaz

    Mualla YılmazSaatler önce

    Cukka?

  14. Ek Tek

    Ek TekSaatler önce

    Sallior hep . Baska yerden secip secip duruyor. Burda paylsior.

  15. Regu Lar

    Regu LarSaatler önce

    0:14 :-))))))

  16. buya shaka

    buya shaka2 saatler önce

    AMERIKAN MERKEZ BANKASIN´DAN DAHA IZLI BASIYORUM 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

  17. Berat öztürk

    Berat öztürk2 saatler önce

    Sks sınavı😂

  18. Mero Korkmaz 2

    Mero Korkmaz 22 saatler önce

    Abi vidyo da hep sen çıkıyor sun

  19. Muko Osas

    Muko Osas2 saatler önce

    Şokellalı çikolata :D

  20. Fatma Çakmak

    Fatma Çakmak2 saatler önce

    Haykirdimyaaaaaa

  21. Ertuğrul fortinte

    Ertuğrul fortinte2 saatler önce

    Erzurumlularrrrr

  22. Sinan Aydoğdu

    Sinan Aydoğdu3 saatler önce

    120bin dolara satılan muz iyi olur

  23. Guy on your comments

    Guy on your comments3 saatler önce

    Müşteriler: Thats not how you supposted to play the game

  24. kadir mirac Zeren

    kadir mirac Zeren3 saatler önce

    Ayı kahvehaneyi bastı dlye bir haber var onu yapabilirmisin mahsum abi

  25. Kara Pençe

    Kara Pençe3 saatler önce

    tr.surveymonkey.com/r/2FHB5ZQ

  26. Vuqar Murad

    Vuqar Murad3 saatler önce

    Kül başıva

  27. Bay X

    Bay X4 saatler önce

    Uzaktan kumanda iyi olmuş

  28. ibrahim demir

    ibrahim demir5 saatler önce

    Hadi Doktor Neyse 🤣

  29. Hasan Deniz

    Hasan Deniz6 saatler önce

    Bu yaştan sonra muzlarımızı mı yarıştırah:))))

  30. General Jang

    General Jang6 saatler önce

    Bana kalsa örümcek adamı bile sikecez ama 😂😂

  31. Puedo cambiar la vida

    Puedo cambiar la vida7 saatler önce

    1.9k dislike fırıncılar derneği lcldklepchwilfğwüdp

  32. ReXaHeN 1

    ReXaHeN 19 saatler önce

    mizah bir kenara. kargolara böyle davranan şerefsizlerin yatacak yeri olmasın inşallah. şerefsizler böyle yapıyorlar. sonra kargo sıkıntılı geliyor bir ton iade meseleleriyle uğraşıyorsun. ben bizzat kendi gözlerimle erzincan merkez mng kargo şubesinde şahit oldum bir olaya,kargo arabasını öne çekip kargoları araçtan fırlatarak içeriye atıyorlardı,o gün bir şey diyemedim içimde kaldı ama böyle şerefsizlerin allah belasını versin.

  33. Yusuf Zırhlı

    Yusuf Zırhlı9 saatler önce

    Sabah uyuşturucu kaşıklayıptamı dışarı çıkarıyorlar 😅

  34. Esra Kurtulmuş

    Esra Kurtulmuş9 saatler önce

    😂😂😂😂

  35. Alper Hamza Şahin

    Alper Hamza Şahin11 saatler önce

    İlim düşmanı pezevenkler harbiden öyle 😄

  36. Emir Balki

    Emir Balki11 saatler önce

    Lan gerćek sandim ya aq ya 😂😂😂 herseferinde bu bro çikiyor karşima

  37. Muhammet Erdem

    Muhammet Erdem11 saatler önce

    @halildindar 😁😁😁

  38. X LegendArrow X

    X LegendArrow X11 saatler önce

    abi mehmet arda olgun senin kuzeninmi adanada yaşıyo sınıf arkadaşım

  39. Animasyon Lordu

    Animasyon Lordu12 saatler önce

    İşaret fişeği atan varmı 😂😂

  40. Kardesler Uysal

    Kardesler Uysal12 saatler önce

    😀😀😀

  41. Kardesler Uysal

    Kardesler Uysal12 saatler önce

    ohaa

  42. Kardesler Uysal

    Kardesler Uysal12 saatler önce

    tövbe

  43. Nurcan Tn

    Nurcan Tn13 saatler önce

    çok şeker bir video olmuş ya🥰🤗

  44. Necla Kadı

    Necla Kadı13 saatler önce

    Bence öyle birşey yok çünkü ben bu adamı haberlerde görüyörüm bu sözüme inanmayan kişiler enes baturun youtube kanalın dan izleyebilir . Videonun adıda " komik haberler "

  45. Umut dursun

    Umut dursun15 saatler önce

    Sinema gibi bişey çekmişler haber değil resmen dksmdmsm

  46. UMT CLK

    UMT CLK15 saatler önce

    😆😆😁😆😁😁

  47. Gökay KAYPAK

    Gökay KAYPAK16 saatler önce

    🥳

  48. ULTRA Arabalar

    ULTRA Arabalar17 saatler önce

    Kimliğinden davacıyım dayı

  49. Türkücan Can

    Türkücan Can17 saatler önce

    Nerde hipodrom yemini nedir ya 😂😂😂😂

  50. Özgür Bulut

    Özgür Bulut22 saatler önce

    Güzel

  51. Özgür Bulut

    Özgür Bulut22 saatler önce

    Güzel

  52. Cosyyy Cosyyy

    Cosyyy Cosyyy23 saatler önce

    Ne mizahı ya salak gecemz sanki iş yapıyorlar

  53. renas şen

    renas şen23 saatler önce

    Hacı abı gecen show tv ye balcı cıktı meshur bılırsın 5 kavonoz bal satan kayıncosu aracılıyla evı soyulmus bu haber tam sana gore bul o haberı yap beklıyorum ınanıyorum bak guzel yapacan 😀😀

  54. Recep Erven

    Recep Erven23 saatler önce

    Seat leon ve torbacı uyumu 😂😂

  55. basri Bilal

    basri Bilal23 saatler önce

    Suriyeliler den davacıyım

  56. 13Mehmet HD

    13Mehmet HDGün önce

    ~OMG~

  57. By Gamer

    By GamerGün önce

    Sakkalı hırsız karı

  58. КРАСНЫЙ тв

    КРАСНЫЙ твGün önce

    Orantisiz kafaya sahipmis kafaniz ancak uckagita dolandiriciliga kotuluye orantisiz calisiyor baska seye calismaz

  59. Brawler Eray

    Brawler ErayGün önce

    Adam:noddle yerik Altyazı:Noddle yeriz. Ksjsnsnakak

  60. Aleyna Vural

    Aleyna VuralGün önce

    Direksiyondan davacıyım

  61. Зулфия Хасанова

    Зулфия ХасановаGün önce

    Ha ha ha salak

  62. Miray Mendi

    Miray MendiGün önce

    🤣 🤣

  63. kadir yalın

    kadir yalınGün önce

    Abi bayildim buna çok güzel

  64. Ufuk Kahya

    Ufuk KahyaGün önce

    Mutahitler show haberden ne çekti beeee

  65. Septic Men

    Septic MenGün önce

    Altyazı olmasa 2 yıldır takip etmezdim

  66. Cenker Eren

    Cenker ErenGün önce

    Hırsızlar pars çalsa daha mantıklı niye kendini riske atıyor bu işe girerek 😂

  67. ismail metin

    ismail metinGün önce

    Şarkını değiştirin. Üstelik beyin sikiyor. Konsantre olamıyorum

  68. Fərid Abdullayev

    Fərid AbdullayevGün önce

    Bu oglan mence aktyordi ey ne qedeeer videosu var

  69. Serzenişli Çocuk

    Serzenişli ÇocukGün önce

    Lan gerçek zannettim

  70. Peri Kızı

    Peri KızıGün önce

    Ya hep haberleri gerçek diye açıyorum , bu adam 😂

  71. Melek Yıldırım

    Melek YıldırımGün önce

    Yavvv varya adamsın efsanesin mahsun 😁😂😂😂Adana mın yıldızısın

  72. ismail metin

    ismail metinGün önce

    Bir bu videonu sevdim. Yarı belgesel yarı... Buna benzer devam eden videonu bekliyorum

  73. Solcu Adam

    Solcu AdamGün önce

    Memurların yaklaştığını gören Torbacı 😂😂😂

  74. DENIZ ATEŞ

    DENIZ ATEŞGün önce

    🤣adam hakli ama ne guzel sayişitirdi

  75. Muhammad Ali

    Muhammad AliGün önce

    Bu adam vallah is great

  76. _MAMİ _ OFFİCİAL_

    _MAMİ _ OFFİCİAL_Gün önce

    trgos.info/video/s3mHtK2jeJWue5k.html

  77. Dilruba Kaya

    Dilruba KayaGün önce

    Bu adam hem ehliyet hocası hem bu hem yatak hastası

  78. Tahta Kalem

    Tahta KalemGün önce

    Sonu mükemmell abi yaaa 😂😂😂😂

  79. КРАСНЫЙ тв

    КРАСНЫЙ твGün önce

    Aptalsiniz

  80. Mones

    MonesGün önce

    Evde sürekli beynimi s**iyor😂😂😂😂

  81. Muhammad Ali

    Muhammad AliGün önce

    La bu adamın beni güldürdüğü gibi kimse güldürmedi sikmişim şahanı da, cemi de onu da bunu da..

  82. КРАСНЫЙ тв

    КРАСНЫЙ твGün önce

    iciniz kara oglum biraz kecin namuslu kiz kalmiycak turkiyede hepsini sey yapacaklar

  83. Gladiator War

    Gladiator WarGün önce

    Bu neya komedimi ne anladim gitti amk

  84. Said Efe tazcn 06

    Said Efe tazcn 06Gün önce

    Milli pezevenkimiz video attı:d

  85. Yusuf bulur

    Yusuf bulurGün önce

    acelem var daha gidip çocuğun öğretmenini dövecem :D çok iyidi :D

  86. Nadir Maharramov

    Nadir MaharramovGün önce

    Bu habere verirmemis kesin vallah ya boy le is mi olut

  87. Ahmet iLTAS

    Ahmet iLTASGün önce

    Abi KRAL ADAMSİN ALLAH UZUN ÖMÜRLER VERSİN EMEGİNİN KARSILIGINI ALIRSIN UMARIM ❤❤

  88. esmaul husna

    esmaul husnaGün önce

    Allah şer iki üzdü mundar qadinlardan qorusun kişilerimizi ovladlarimizi neceki menimki ilisdi 5 uzdu qadina

  89. efsane videolar

    efsane videolarGün önce

    Benim kediyi 6 kere sınava soksan o bile geçer 😂

  90. Nazim Aras

    Nazim ArasGün önce

    Bu adamı kaç kere gördüm