Hizmetçiler
Hizmetçiler
Hizmetçiler

Küçük bir kasabada kendi halinde yaşayan Ela’nın hayatı İstanbul’un ünlü ailelerinden Atahanlıların torunlarının kaçırılmasıyla bir günde tümden değişir. Onu lüks bir sitenin kapısına getiren gerçeğin peşinden sürüklenirken hayat ona bu kez bambaşka bir oyun oynar.
Adına Cennet Konakları denen bu lüks sitede artık bir hizmetçidir. Birbirinden farklı zengin hayatları tanıdıkça herkesin gerçek yüzlerini de görmeye başlar. Üstelik tıpkı zenginler gibi onların evlerinde çalışan hizmetçilerin de sırları vardır.
Saklanan sırların ucu Atahanlıların kayıp hizmetçisine dayandığında Ela burada yaşayan hiç kimsenin masum olmadığını anlar. Hacer, Atiye ve Çiçek de yaşananların birer parçasıdır. Çünkü bu sitede hizmetçiler sadece evleri değil, patronlarının sakladığı “kirli” çamaşırları da temizlemektedir. İşin aslı Cennet Konakları’nda hiçbir şey göründüğü gibi değildir.

Hizmetçiler 3. Bölüm
2:03:26
Hizmetçiler 2 . Bölüm
2:03:51
Hizmetçiler 1. Bölüm
2:05:13
Hizmetçiler Fragmanı
1:01
YORUMLAR
  1. Mehmet Katalıoğlu

    Mehmet Katalıoğlu3 saatler önce

    Nasıl bu kadar sacma boş diziler yapabiliyorsunuz. Kadınların tek amacı yiyişme metres olma gayreti erkek lerin ise daha fazla kadına sahip olma hırsı.. :) :) izleyen var mı bu diziyi...

  2. Zebiniso Sanoqulova

    Zebiniso Sanoqulova3 saatler önce

    Aras -Gulperi Hazan -Fezilat kizlari Neslihan-Istanbuli gelin Chechak-Kirgin chicheklar Tanidik geliyor bu unlar

  3. Gül Glü

    Gül Glü4 saatler önce

    Lütfen altyazılı gelsin

  4. Şeyma

    Şeyma5 saatler önce

    Armağanın annesin bakışları kadar rahatsız olduğum çok az şey var hayatta

  5. Taleh Memmedov

    Taleh Memmedov6 saatler önce

    Dereni saklayan Selimmi? Ona takıntısı varda😄

  6. muzik benim hayatim

    muzik benim hayatim7 saatler önce

    Kirgin cicekler kompile burdaaa

  7. Buğra Özkan

    Buğra Özkan8 saatler önce

    Arkadaslar bu gulseren 2:03:32 de sansurlenen yer de ne diyor

  8. Ezgi Doğan

    Ezgi Doğan8 saatler önce

    Kız meral buraya da mı geldin

  9. Gonca Gül KARAMAN

    Gonca Gül KARAMAN9 saatler önce

    Dizi güzelleşmeye başladı gibi🤔

  10. Zebiniso Sanoqulova

    Zebiniso Sanoqulova11 saatler önce

    Chechakni babasi kirgin chicheklardagi kemal deyimi

  11. Эльен Надежде

    Эльен Надежде11 saatler önce

    Bu hizmetciler ev sahibleeinden cox dincelieler ev sahibliyi ediler anlamadim gitdi bu nasil hizmetcilik

  12. LeanCastaLop 1570

    LeanCastaLop 157011 saatler önce

    Onları özlüyorum.

  13. Su

    Su12 saatler önce

    Dizide en sevdiğim Derin 🖤

  14. Shirin Todoroki

    Shirin Todoroki12 saatler önce

    Selen Domaç süper oyuncusun!!Yeter... Dizisinde bambaşka ve süperdin..orda çok sevmişdim♥️😘

  15. Agabey Meherov

    Agabey Meherov12 saatler önce

    Insalah yakinda Bawlar

  16. Agabey Meherov

    Agabey Meherov12 saatler önce

    Guzel bolum Ler Di

  17. Nafiye Ülger

    Nafiye Ülger12 saatler önce

    O kadar şey yaşandı, ölmüştür diyo insan içinden ama yaşasın ya 😥 senarist yap bi güzellik

  18. Ayşegül Siyah

    Ayşegül Siyah12 saatler önce

    ÇOK ÖZLEDİM.. 😪

  19. Tülin Kılıç

    Tülin Kılıç12 saatler önce

    Derin de bari güzel olsa

  20. Mustafa Genç

    Mustafa Genç12 saatler önce

    *izleyiciler kanaldan kaçıyor özel sahne 😂*

  21. İLKNUR DAĞDEVİREN

    İLKNUR DAĞDEVİREN12 saatler önce

    Çiçek ; Atiye abla 1 dokunmakla hamile kalmassin😂😂😂😂😂😂😂

  22. Nino Minashvili

    Nino Minashvili13 saatler önce

    Ah bu zengin cocuklar nekadar simarik kendiler allah zanediyorlar ne yazik...

  23. İLKNUR DAĞDEVİREN

    İLKNUR DAĞDEVİREN13 saatler önce

    Atiyeye asik oluyor adam sanki

  24. Hi! I'M KuTsAL DeLİ

    Hi! I'M KuTsAL DeLİ13 saatler önce

    Aga be şu Corona Saolsun şu dizide gitti elimizden😞 çok iyiydi Oysaki hep bir adrenalin var bu dizide PERFECT💜

  25. Hsynova _6

    Hsynova _613 saatler önce

    Yarın dizi var mııı???😭

  26. Fərhad Ağayev

    Fərhad Ağayev13 saatler önce

    Derin Ela Yusuf💖💟💕

  27. Nergiz Eryilmaz

    Nergiz Eryilmaz13 saatler önce

    Bence çiçeğin babası başka ya

  28. Zeynep Balci

    Zeynep Balci13 saatler önce

    Şu yiğit e gıcık oluyorum ya

  29. Zeynep Balci

    Zeynep Balci13 saatler önce

    çiçek ve armağan a bayılıyorum ❤❤❤

  30. mor çiçek

    mor çiçek13 saatler önce

    Yarin verilicekmi

  31. Sıla Yaman

    Sıla Yaman13 saatler önce

    Bayılıyorum bu diziye bu arada ilk yorum 😜😊

  32. Nino Minashvili

    Nino Minashvili13 saatler önce

    Kimse bana cevab yazsin rica ediyorum..bu dizi ciktimi?ben bulamiyorum hicbir bolumu...tesekkurlar.

  33. İLKNUR DAĞDEVİREN

    İLKNUR DAĞDEVİREN14 saatler önce

    Hizmetciler die illa ezik gibi davranmalari gerekmez sonucta herkezde ayni duygular hisler var

  34. Ananas Kabuklarını Koruma Derneği

    Ananas Kabuklarını Koruma Derneği14 saatler önce

    Ne iğrenç bi dizi bu ya

  35. konuşan adam

    konuşan adam16 saatler önce

    ne anlatmak istendiğini anladınız ozaman koşun kolayparaya demekmi istiyor sayenizden dizlerden soğuttunuz...netfilx üyeliğe devam...

  36. İLKNUR DAĞDEVİREN

    İLKNUR DAĞDEVİREN16 saatler önce

    Evin hanimina ay nefret ediyorum şu ķadından

  37. Тарана Алиева

    Тарана Алиева16 saatler önce

    Derin doqurmush Ela cocuqa bakıyor,Gulseren de anneyim diye ortalarda dolanir😂😂

  38. Zakir Abbasov

    Zakir Abbasov17 saatler önce

    Kesinlikle ela yigi t olmali.Cok yakisiyorlar.Derin hic guzel kiz deyil ,hemde cocugundan vazgeçmis annede sayila bilir ,yani yusufu soradan kacirmasi birsey deyistirmez

  39. İlknur Ayyıldız

    İlknur Ayyıldız17 saatler önce

    Umarım devam eder fazla Reyting olur 😌

  40. Jaguar Lion

    Jaguar Lion17 saatler önce

    4 bölüm Fraqman gözləyirik Azərbaycandan🤗

  41. Anna

    Anna17 saatler önce

    Ne Derin'miş arkadaş bişiye benzemeyişini geçtim karakteri de sıfır ..Yiğit ile Neslihan'in kocasını geçtim Aras gibi beyefendi bu çocok nasıl kapılmış ona anlamış deilim.Aras seni kendime shipledim yiğidim bohcani hazırla gaçuracum senii

  42. Tarih önemli

    Tarih önemli18 saatler önce

    Umarım çiçeği göndermezler

  43. sabina Nuradinli

    sabina Nuradinli18 saatler önce

    Aleyna ne kadar zayiflamis 🤔

  44. Mahammad Agazade

    Mahammad Agazade18 saatler önce

    Meral yine şöhret peşinde

  45. Münevver Ücleroglu

    Münevver Ücleroglu18 saatler önce

    Ne bicim bi dizi bu edep haya yok burda

  46. Aizada Muratalieva

    Aizada Muratalieva18 saatler önce

    Hiç anlamıyorum bu diziye ya

  47. Gulmira Sultanova

    Gulmira Sultanova20 saatler önce

    Şu Gulserenin erine başka birini bulamadınmı hiç yakışmadım

  48. Amin Necefli

    Amin Necefli20 saatler önce

    1:06:10 Atiye de Demetin deliliğini söylüyor

  49. Amin Necefli

    Amin Necefli20 saatler önce

    Demet de delinin teki ya

  50. Umutsuz zz

    Umutsuz zz23 saatler önce

    Bence işin içinden nadya veya alper çıkacak

  51. Pirişova Ayşə

    Pirişova AyşəGün önce

    Çook güzel dizi

  52. zeynep kaya

    zeynep kayaGün önce

    Atiyenin gül gibi Osmanlı da tam osmanmış jdjdjjdjd

  53. Eretna Kaseira

    Eretna KaseiraGün önce

    Favorim Demet. 😂😂😂

  54. A A

    A AGün önce

    2:05:12

  55. Superamanatural

    SuperamanaturalGün önce

    Bu tarz dizileri izleyip beğenip sakın kadın haklarını savunmayın feminiz değilim ama şu tarz dizileri bi sindirin arkadaşlar

  56. Ecrinhd

    EcrinhdGün önce

    derinin hizmetçisi olduğu evin sahibine yazık oldu pislik derin sanki ev sahibi kendi hizmetçilerde hizmetci gibi değiller bir laf sokmalar falan şaka gibi kim ev sahibi kim hizmetci. ben elayla aynı burcum

  57. Edanur Yavuz

    Edanur YavuzGün önce

    İnşallah bu filim bitmez bna katılan yorumu beyensin

  58. Sema Aydemir

    Sema AydemirGün önce

    28:20 kankamla kavga ederken sjshjshshsj

  59. Aygun Allahverdiyeva

    Aygun AllahverdiyevaGün önce

    Ya Çiçeki gorunce kirgin cicekler aklima geliyo nedense

  60. yurdum Türkiye

    yurdum TürkiyeGün önce

    Gülseren karakteri aşırı sağlam. 💪

  61. Berin ilhan

    Berin ilhanGün önce

    Arkadaşlar bu film gidikçe fazilet hanım ve kızlarına mı benziyor ?

  62. mavi başlıklı kız

    mavi başlıklı kızGün önce

    Osman la atiye çok tatlı yaaa😄

  63. Cinare Yasar

    Cinare YasarGün önce

    Yeni bolum ne zaman cok guzel bi dizi

  64. H Nur

    H NurGün önce

    Yine bir Hacer yine hizmetçi. Türk dizi sektörünün isim seçimlerini s.veyim

  65. Butterfly

    ButterflyGün önce

    Her kes kurtuldu bi Meral kurtulamadi şu Kemaldan 😂😂

  66. Butterfly

    ButterflyGün önce

    Bence bu dizinin ardi gelmeli😍

  67. mavi başlıklı kız

    mavi başlıklı kızGün önce

    Aptal çocuğunu kullanan youtuberları güzel anlatmış dizinin iyi yaptığı tek şey o

  68. Zühre Tekin

    Zühre TekinGün önce

    Bence cicek Armaganin dayisinin kizi🤔 pariste olan..

  69. Hazall

    HazallGün önce

    Gülserenin doğurduğu çocuğun annesi nasıl derin oluyor amk ???

  70. Sila K

    Sila KGün önce

    Size bir sorum var🤭 gülseren en son nediyor?

  71. mavi başlıklı kız

    mavi başlıklı kızGün önce

    Dizi berbat ama atiye çok tatlı ya sırf onun için izliyorum heleki bir anda adamın önünden tabağı alması çok güzeldi

  72. ELİFSU CAN

    ELİFSU CANGün önce

    Gülseren La Casade Papeldeki kadına benziyo

  73. Məhəmməd Əyyubov

    Məhəmməd ƏyyubovGün önce

    "Bunu okuyan kişi" İnşallah yarın istediyin her şey olur AMİN 410 Aboneyim 450 yaparmıyız?

  74. yüdam ylmz

    yüdam ylmzGün önce

    Merallll baban Kemal çıktı ya😂

  75. yüdam ylmz

    yüdam ylmzGün önce

    Bence hayat atiyenin kızı

  76. HiPnOz 123

    HiPnOz 123Gün önce

    Bu kadın neden bu kıza böyle iyi davranıyor diziyi izlemedim bilen var mı

  77. Peri Emrahzade

    Peri EmrahzadeGün önce

    38:25 de vazoyu atıyo ama vazo kırılmıyo v egörünmüyo bu kadın büyücümü

  78. HiPnOz 123

    HiPnOz 123Gün önce

    Bu armağan elite deki Omar'ı andırıyor

  79. Ali Koc

    Ali KocGün önce

    Bunu izleyenlerin anasını sikeyim

  80. sema

    semaGün önce

    Koca evde bir tane kamera yokmuymuş, süper zeki senarist❤️

  81. Veli Durak

    Veli DurakGün önce

    01:00:35 bilinci açık bebeğe kalp masajı?? :D :D

  82. askaglatir ask

    askaglatir askGün önce

    Bokdan ya 7 yil sonra yaziyo ama cocuk kucuk

  83. Naz Canpolat

    Naz CanpolatGün önce

    Annesi çok vicdansız ya

  84. Aslı Sksndldıx

    Aslı SksndldıxGün önce

    Dünyanın en berbat dizisi

  85. Yunus Emre

    Yunus EmreGün önce

    igrenclikte cıgır acmıslar resmen zeka seviyesi dusuk inasanların ahlakını bozmak için hazırlanmıs bir komplo resmen

  86. Suat Çetin

    Suat ÇetinGün önce

    Korona senaristlete bulaşsa kirlenir

  87. GÜL GÜNGÖR

    GÜL GÜNGÖRGün önce

    Avukatın, Derinin kaybolması ile alakasi olabilir. Bankada görüntülerde kız parayı çekmeye gittiği gün adam bekleme salonunda bekliyordu.

  88. Muzaffer Aslan

    Muzaffer AslanGün önce

    Allah bu diziyi yapanların belasını versin diycem de zaten belanın içindesiniz.

  89. Marshmello Øffîciâl

    Marshmello ØffîciâlGün önce

    Göz zevkim bozuldu yemin ederim canlı bebeğe kalp masajı yapmak nedir abi sbuk subuk bir şop ve yine aynı konu ne zaman düzgün diziler gelecek Türkiye’ye

  90. Treasure Akinyelure

    Treasure AkinyelureGün önce

    Neslihan travesti mi?

  91. Лейла Гусейнова

    Лейла ГусейноваGün önce

    Cox guzel dizidir

  92. Лейла Гусейнова

    Лейла ГусейноваGün önce

    Bu dizide.derinin.kim taraflndan oldurulduyunu bilmek.istiyorum?

  93. damlaadinsever y

    damlaadinsever yGün önce

    Bu kızın saçları iğrenç

  94. bsk bsk

    bsk bskGün önce

    bu dizinin konusu var umarım hemen bitirmezler

  95. Sevde Ergül

    Sevde ErgülGün önce

    Elanin ağzına çakasım var

  96. Mehri Vüqarlı

    Mehri VüqarlıGün önce

    Polis deyilən bir şey var ged polise tap kardeşini nə macera axtarirsan Ela xanım?

  97. Ayse Peker

    Ayse PekerGün önce

    Boyle anne mi olur medeniyetli olun biraz

  98. gizem altın

    gizem altınGün önce

    Kesin bu avukat bozuntusu derin e birşey yaptı

  99. BarBar Official

    BarBar OfficialGün önce

    Sakın bu dizi kesilmesin🙏🙏🙏

  100. Törə Nuriyeva

    Törə NuriyevaGün önce

    Ya bu Aleyna solaker niye her filminde tokat yiyor Yazik deyilmi