Yasak Elma 59. Bölüm Fragmanı

#yasakelma #medyapım #fox
Yasak Elma yeni bölümüyle her Pazartesi 20.00'de FOX'ta!
Yasak Elma Resmi TRgos Kanalı: goo.gl/7AqfHc
Oyuncuları:
Talat Bulut
Şevval Sam
Eda Ece
Nesrin Cavadzade
Tuvana Türkay
Şafak Pekdemir
Doğaç Yıldız
Barış Aytaç
Hakan Karahan
Buçe Buse Kahraman
İlber Kabaoğlu
Serkan Rutkay Ayıköz
Barış Kılıç

YORUMLAR

  1. hilal irem yamakoğlu

    hilal irem yamakoğlu17 saatler önce

    Fon müziğini nereden bulurum adı ne

  2. Kenneth Guthrie

    Kenneth GuthrieGün önce

    Bu diziyi izleme sebebimsin yıldız argun 😂😂😂😂😂😂

  3. Dünya Döneyır

    Dünya DöneyırGün önce

    Ya halitin birsürü karısı var bigün bende halitin karısı çıkıcam diye korkuyom amk NSBSDHDDHSH

  4. Özlem Öztürk

    Özlem Öztürk2 gün önce

    Bokunu çıkarmışlar yeminle

  5. BİLMEYEN KALMASIN!! Ayşe DEMİRAL

    BİLMEYEN KALMASIN!! Ayşe DEMİRAL3 gün önce

    Kanalıma bakın. Bilmeyen kalmasın🌹Desteğinize ihtiyacım var, 🤗🌺🌹

  6. Ecren Ciftcioglu

    Ecren Ciftcioglu3 gün önce

    Keşke artık sahikada yildiza iyi davransa:(

  7. Özlem Solak

    Özlem Solak4 gün önce

    ya olmaz böyle 😣tüm hafta pazartesi gecesini 4 gözle bekliyorum, 2 favori dizim aynı gece ve illaki pürüzler çıkıyor doyasıya bakamıyorum.

  8. Recep Basak

    Recep Basak4 gün önce

    bu şahika ne gıcık ayyy

  9. Recep Basak

    Recep Basak4 gün önce

    yıldız ve ender çok tatlıydı beraber

  10. Yav Hehe

    Yav Hehe4 gün önce

    Gene saçma bir bölüm du çok baydı kim kimle ne söyledikleri saçma sapan 🤐🤐🤐

  11. esra şeyma şevin Demirbaş

    esra şeyma şevin Demirbaş4 gün önce

    İşte bu ender kayayla evleniyor leylaya bubayyyyyyyy

  12. Dilek Senkaya

    Dilek Senkaya4 gün önce

    Sahikaya nolmus bisi degismis yuznde ama kaşlarmi acep bilemdim ama guzlleşmos👻

  13. Dilara ŞİMŞEK

    Dilara ŞİMŞEK4 gün önce

    Lan buna baş şeytan dediğim kadar var. Nadire bile kafa tuttu. 👏👏👏😅😅😅

  14. Dilara ŞİMŞEK

    Dilara ŞİMŞEK4 gün önce

    Hadi bakalım şeytanlar dövüşün 😅😅😅

  15. Tanem Demiralp

    Tanem Demiralp4 gün önce

    Yıldız ve Şahika yakında Ender ve Nadir’e karşı savaş açarsa şaşırmam

  16. Günay Karazeybek

    Günay Karazeybek4 gün önce

    Arkadaki melodi çok güzel değil mi

  17. Mısra Duran

    Mısra Duran4 gün önce

    Fragman müziği harika

  18. The Joker

    The Joker4 gün önce

    I'm the woman who kept the video of the moment your son tried to kill you. -Şahika Ekinci

  19. Çallıkızı

    Çallıkızı5 gün önce

    Ortaya çıksın nolucak ki..şikayetçi değilim der olur biter..

  20. krazy baybas

    krazy baybas5 gün önce

    O***** şahika

  21. Farman Исмаилова

    Farman Исмаилова5 gün önce

    Yilan Sahika geri döndü

  22. Siya Çavemin

    Siya Çavemin5 gün önce

    Yuh be ender fena sıkıştı ama nadir cok guclu bi adamdi hani noldu şahika elindeki adami aldi bile😂

  23. Rabia Özdemir

    Rabia Özdemir5 gün önce

    Korkacak bisey sikayetci olmaz ender olur biter

  24. nonset 23

    nonset 235 gün önce

    Her fragmanıda şahika şu gülümsemesiyle bitiriyosunuz ya senarist😑😧

  25. Zeynep Can

    Zeynep Can5 gün önce

    Görüntüler elinde olsa ne olacak ki ender şikayetçi olmadıktan sonra

  26. Serenay Tabay

    Serenay Tabay5 gün önce

    Ender benvce kayaya anlatmalı

  27. Catlover Lover

    Catlover Lover5 gün önce

    Fragman yakiyor

  28. MERYEM BÜYÜKÖZTÜRK

    MERYEM BÜYÜKÖZTÜRK6 gün önce

    oooooo

  29. İ am Groot

    İ am Groot6 gün önce

    Şahika nın saçları çok güzel olmuş diyenler 🙈🙈

  30. Weliweli Ünlü

    Weliweli Ünlü6 gün önce

    Yıldız we Ender tekrar bir olsun lütfen 🤗🤗 onları dost olarak izlemek çok keyifli bide atismiyolarmi tatlı tatlı

  31. The Administrator

    The Administrator6 gün önce

    Şahika harbi BOSSFIGHTER sevdim

  32. Muhammed Ali Kasımfırtına

    Muhammed Ali Kasımfırtına6 gün önce

    Sahikanin geri donmesi mukemmel oldu ama ender le yıldız ayrilmasin

  33. Catlover Lover

    Catlover Lover6 gün önce

    Fragman muzigi falan efso

  34. emine aldemir

    emine aldemir6 gün önce

    of ya yıldız ve ender tekrar dost olsun şahikada gittsin artık başımıza dert oldu ya şeytan

  35. Tahsin Celaloğulları

    Tahsin Celaloğulları6 gün önce

    Kasalarda saklanan Videolar bir çıksa ortalık Karışır

  36. Nurcan Karaca

    Nurcan Karaca6 gün önce

    Ender Nadir’den rahatsız oldu bile bence Şahikaya bu yüzden çalışabilir 🤔

  37. Esra Gömlek

    Esra Gömlek6 gün önce

    Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olan diğer kişiler tarafından çevrilmiş hem daha ucuz bir 👍👍👍👍☺

  38. FUAT BARTU NAZLIER

    FUAT BARTU NAZLIER7 gün önce

    Şahika geldi esti gürletti heryeri

  39. Nuriye Beytur

    Nuriye Beytur7 gün önce

    Cok güzel dizi tebrikler👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

  40. Gök yüzünde Jupiterim

    Gök yüzünde Jupiterim7 gün önce

    Bu senaristlerin kafasından istiyorum