Yasak Elma 59. Bölüm Fragmanı

#yasakelma #medyapım #fox
Yasak Elma yeni bölümüyle her Pazartesi 20.00'de FOX'ta!
Yasak Elma Resmi TRgos Kanalı: goo.gl/7AqfHc
Oyuncuları:
Talat Bulut
Şevval Sam
Eda Ece
Nesrin Cavadzade
Tuvana Türkay
Şafak Pekdemir
Doğaç Yıldız
Barış Aytaç
Hakan Karahan
Buçe Buse Kahraman
İlber Kabaoğlu
Serkan Rutkay Ayıköz
Barış Kılıç

YORUMLAR

  1. Yildiz Argun

    Yildiz Argun26 gün önce

    Yigit'ten nefret eden bi tek benmiyim😡zaten ne olduysa onun yüzünden oldu

  2. Yildiz Argun

    Yildiz Argun26 gün önce

    Vay be yigit bey annene yaptiklarini yetmedi bide hatani telafi etmek yerine sen gidip bi de şart koyuyosun onlara🤬😡

  3. Yildiz Argun

    Yildiz Argun26 gün önce

    Dizi gitikçe daha da heycanli olmaya başliyo💥🔥

  4. efsun bitiktaş

    efsun bitiktaşAylar önce

    Ya su sahikadan ne güzel kurtulmustuk neden bunu yaptiki bu senarist

  5. Zahide T.O.

    Zahide T.O.5 aylar önce

    Şu fragmanlar niye hep bölümün son anını açığa veriyorlar? Kaç hafta oldu hep böyle yapıyorlar. Bıktık artık, süspens kalmıyor diziye bakarken

  6. hilal irem yamakoğlu

    hilal irem yamakoğlu6 aylar önce

    Fon müziğini nereden bulurum adı ne

  7. Kenneth Guthrie

    Kenneth Guthrie6 aylar önce

    Bu diziyi izleme sebebimsin yıldız argun 😂😂😂😂😂😂

  8. Severus Snape

    Severus Snape6 aylar önce

    Ya halitin birsürü karısı var bigün bende halitin karısı çıkıcam diye korkuyom amk NSBSDHDDHSH

  9. Özlem ÖZTÜRK

    Özlem ÖZTÜRK6 aylar önce

    Bokunu çıkarmışlar yeminle

  10. BİLMEYEN KALMASIN!! Ayşe DEMİRAL

    BİLMEYEN KALMASIN!! Ayşe DEMİRAL6 aylar önce

    Kanalıma bakın. Bilmeyen kalmasın🌹Desteğinize ihtiyacım var, 🤗🌺🌹

  11. Özlem Solak

    Özlem Solak6 aylar önce

    ya olmaz böyle 😣tüm hafta pazartesi gecesini 4 gözle bekliyorum, 2 favori dizim aynı gece ve illaki pürüzler çıkıyor doyasıya bakamıyorum.

  12. Recep Basak

    Recep Basak6 aylar önce

    bu şahika ne gıcık ayyy

  13. Recep Basak

    Recep Basak6 aylar önce

    yıldız ve ender çok tatlıydı beraber

  14. Yav Hehe

    Yav Hehe6 aylar önce

    Gene saçma bir bölüm du çok baydı kim kimle ne söyledikleri saçma sapan 🤐🤐🤐

  15. esra şeyma şevin Demirbaş

    esra şeyma şevin Demirbaş6 aylar önce

    İşte bu ender kayayla evleniyor leylaya bubayyyyyyyy

  16. Catlaq Seyy

    Catlaq Seyy6 aylar önce

    Sahikaya nolmus bisi degismis yuznde ama kaşlarmi acep bilemdim ama guzlleşmos👻

  17. Dilara ŞİMŞEK

    Dilara ŞİMŞEK6 aylar önce

    Lan buna baş şeytan dediğim kadar var. Nadire bile kafa tuttu. 👏👏👏😅😅😅

  18. Dilara ŞİMŞEK

    Dilara ŞİMŞEK6 aylar önce

    Hadi bakalım şeytanlar dövüşün 😅😅😅

  19. Tanem Demiralp

    Tanem Demiralp6 aylar önce

    Yıldız ve Şahika yakında Ender ve Nadir’e karşı savaş açarsa şaşırmam

  20. Günay Karazeybek

    Günay Karazeybek6 aylar önce

    Arkadaki melodi çok güzel değil mi

  21. Mısra Duran

    Mısra Duran6 aylar önce

    Fragman müziği harika

  22. The Joker

    The Joker6 aylar önce

    I'm the woman who kept the video of the moment your son tried to kill you. -Şahika Ekinci

  23. Çallıkızı

    Çallıkızı6 aylar önce

    Ortaya çıksın nolucak ki..şikayetçi değilim der olur biter..

  24. sevde öncel

    sevde öncel6 aylar önce

    O***** şahika

  25. Farman Исмаилова

    Farman Исмаилова6 aylar önce

    Yilan Sahika geri döndü

  26. Frida Ege

    Frida Ege6 aylar önce

    Yuh be ender fena sıkıştı ama nadir cok guclu bi adamdi hani noldu şahika elindeki adami aldi bile😂

  27. Rabia Özdemir

    Rabia Özdemir6 aylar önce

    Korkacak bisey sikayetci olmaz ender olur biter

  28. Nonset 23

    Nonset 236 aylar önce

    Her fragmanıda şahika şu gülümsemesiyle bitiriyosunuz ya senarist😑😧

  29. Zeynep Can

    Zeynep Can6 aylar önce

    Görüntüler elinde olsa ne olacak ki ender şikayetçi olmadıktan sonra

  30. smsms msmsm

    smsms msmsm6 aylar önce

    Ender benvce kayaya anlatmalı

  31. Catlover Lover

    Catlover Lover6 aylar önce

    Fragman yakiyor

  32. MERYEM BÜYÜKÖZTÜRK

    MERYEM BÜYÜKÖZTÜRK6 aylar önce

    oooooo

  33. M. Efe

    M. Efe6 aylar önce

    Şahika nın saçları çok güzel olmuş diyenler 🙈🙈

  34. Weliweli Ünlü

    Weliweli Ünlü6 aylar önce

    Yıldız we Ender tekrar bir olsun lütfen 🤗🤗 onları dost olarak izlemek çok keyifli bide atismiyolarmi tatlı tatlı

  35. The Administrator

    The Administrator6 aylar önce

    Şahika harbi BOSSFIGHTER sevdim

  36. Muhammed Ali Kasımfırtına

    Muhammed Ali Kasımfırtına6 aylar önce

    Sahikanin geri donmesi mukemmel oldu ama ender le yıldız ayrilmasin

  37. Catlover Lover

    Catlover Lover6 aylar önce

    Fragman muzigi falan efso

  38. emine aldemir

    emine aldemir6 aylar önce

    of ya yıldız ve ender tekrar dost olsun şahikada gittsin artık başımıza dert oldu ya şeytan

  39. Tahsin Celaloğulları

    Tahsin Celaloğulları6 aylar önce

    Kasalarda saklanan Videolar bir çıksa ortalık Karışır

  40. Nurcan Karaca

    Nurcan Karaca6 aylar önce

    Ender Nadir’den rahatsız oldu bile bence Şahikaya bu yüzden çalışabilir 🤔

  41. Esra Çömlek

    Esra Çömlek6 aylar önce

    Türkiye Cumhuriyeti vatandaşı olan diğer kişiler tarafından çevrilmiş hem daha ucuz bir 👍👍👍👍☺

  42. FUAT BARTU NAZLIER

    FUAT BARTU NAZLIER6 aylar önce

    Şahika geldi esti gürletti heryeri

  43. Nuriye Beytur

    Nuriye Beytur6 aylar önce

    Cok güzel dizi tebrikler👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

  44. Gök yüzünde Jupiterim

    Gök yüzünde Jupiterim6 aylar önce

    Bu senaristlerin kafasından istiyorum

  45. türksoy

    türksoy6 aylar önce

    Fragmanlarda kullanılan müzikler çok iyi, bölümlerin gerginliğini net bir şekilde yansıtıyor

  46. kübra aksoy

    kübra aksoy6 aylar önce

    Sahika be yine yaptı yapıcağını

  47. Ali Aliyev

    Ali Aliyev6 aylar önce

    Bende neden öldürme iddiasini ve görüntülerini gostermeden gitdi diye düşünüyordum megersem geri gelicegini pilanlamiş😮

  48. Video Lobomo

    Video Lobomo6 aylar önce

    arkaplan müziğinin ismi ne acaba

  49. elisa i

    elisa i6 aylar önce

    Bu karakterlerde boomerang gibi bi gidiyorlar bi geliyorlar

  50. ece tv

    ece tv6 aylar önce

    Film efsane gidiyor

  51. Maisa Muradova

    Maisa Muradova6 aylar önce

    Çok şükür fragmanda leylsmi aysemi neydi o uok

  52. Maisa Muradova

    Maisa Muradova6 aylar önce

    Ender niye gidip Kayaya söylemiyor Şahikanın tehdit ettiğini

  53. ismimiveremem

    ismimiveremem6 aylar önce

    -şahika- _yıldız_

  54. Melissa A

    Melissa A6 aylar önce

    Ne saçma, yiğit enderi vuranda şahika uzakda deyildimi? Nasıl görüntüler eline keçe biler? Eger ev kameraları nazarda tutuluyor, onda polis niçin bakmadı

  55. irem kasberoglu

    irem kasberoglu6 aylar önce

    Ender şikayetçi olmazsa birşey olmaz bence

  56. Aleyna

    Aleyna6 aylar önce

    Enderle Yıldızın arası lütfen düzelsin 😥

  57. Betül Şahin

    Betül Şahin6 aylar önce

    Yıldız sen o komik espirilerinle hepsinin üstesinden gelirsin😂😂 seni seviyomm gııı😄

  58. Burak Arslan

    Burak Arslan6 aylar önce

    şahika ile ender sanki yer değiştiler tam tersi olması lazımdı

  59. Gül Kılıç

    Gül Kılıç6 aylar önce

    Eder sakin korkma bu yikandan

  60. Fatime Akçe

    Fatime Akçe6 aylar önce

    Bir daha bu diziyi izlemem

  61. teksin mardinli

    teksin mardinli6 aylar önce

    2019 DALLAS gibi. Yazarlar döktürüyor.

  62. Kaşifin Günlüğü

    Kaşifin Günlüğü6 aylar önce

    Süper dizi

  63. Nur_Yun Yunus Karateke

    Nur_Yun Yunus Karateke6 aylar önce

    Yaaa şu şahikaya gıcık oluyom İsmini bi tek ben mi farklı görüyoru???

  64. Ayşegül Güdük

    Ayşegül Güdük6 aylar önce

    Şahika kaşlarını aldırıp geri dönmüş

  65. Hilal Bayram

    Hilal Bayram6 aylar önce

    Sacmaladiniz ama abi ya bu nedir boyle kim iyi kim kotu kafam karisti biri bana neler oldugunu anlatsin

  66. Melissa

    Melissa6 aylar önce

    Şahika’yı kargaya benzeten tek ben miyim??

  67. ismimiveremem

    ismimiveremem6 aylar önce

    Başrolu şahika yapın, dizinin adı Kraliçe şahika olsun, halit Yıldız'ımızı boşasın şahikayla evlensin. OLDU SENARİST BEY BAŞKA İSTEĞİNİZ

  68. ismimiveremem

    ismimiveremem6 aylar önce

    Bir bölüm izleyenleri kandırmak için şahika gitti (adını bilerek küçük yazdım) sırf raitingler artsın diye şimdi nolacak yeter ya gitsin şu bizde seviniyoruz şahika gitti diye saf saf YETER

  69. Sayısalcı biri

    Sayısalcı biri6 aylar önce

    ciddi ciddi izleyen var mı la

  70. Z M

    Z M6 aylar önce

    1ci bolumlerdeki Yildizi istiyoruz ordaki tavir ve karakterde. Yildiz tamamen baska birisi oldu. Ilk bolumlerdeki akilli sinsi ve o tarzda konusan Yildiz gelsin

  71. İhsan Şahin

    İhsan Şahin6 aylar önce

    İyide ortada nadir ve Şahika var onlar birlikte çalışıyordu Şimdi dusmanmi oldular ve Şahika Geri döndü Ender Sicti

  72. jokerim veben

    jokerim veben6 aylar önce

    oha bomba pazartesi patlicak

  73. Efe Asar

    Efe Asar6 aylar önce

    Ya sikeyim ender yıldızı yav neymiş bu dostluk hepsi birbiriyle düşman olsun daha zevkli olur dizi

  74. Fatma Koç

    Fatma Koç6 aylar önce

    Nadir geldi karmaşa başladı

  75. Crown of Spike

    Crown of Spike6 aylar önce

    Sondaki cümlede beynim yandı dkmskdksdkm

  76. Nehir şimşek

    Nehir şimşek6 aylar önce

    bombaaa

  77. Milletin Efendisi TV

    Milletin Efendisi TV6 aylar önce

    aşkı memnuyu çoktan geçti bu dizi

  78. aryus84

    aryus846 aylar önce

    En guzel.dizi 😍😍

  79. xeyale seferova

    xeyale seferova6 aylar önce

    Ender ve yildiz dostlugu bozulmasin lutfen💞

  80. Necati Keskin

    Necati Keskin6 aylar önce

    .