Yemin 131. Bölüm Fragman | Emir Görüntüleri İzliyor!

Yemin 131. Bölüm Tanıtım
Reyhan taşrada doğmuş; geleneksel tarzda yetişmiş mütevazı, genç ve güzel bir kızdır. Annesinin ölümünden sonra hem öksüz hem yetim kalan Reyhan’ın hayatı hiç ummadığı bir anda değişir. Dayısı gibi sevip saydığı ülkenin sayılı zenginlerinden Hikmet Tarhun, memleketi Erzurum’a yaptığı sürpriz ziyarette, genç kızdan oğlu Emir’le evlenmesini ister. Reyhan, Hikmet’e büyük minnet duysa da hiç tanımadığı biriyle evlenmeyi kabul etmez. Çünkü bu kendisini hiç görmeyen Emir’e de haksızlık olacaktır. Ancak Hikmet’in herkesten sakladığı sırrı, genç kızı bu evliliğe mecbur bırakır. Oğlu için büyük planları olan Cavidan ise gelin olarak taşralı bir kıza asla rıza göstermeyecek, imzalar atıldıktan sonra da evliliklerini bitirmek için elinden geleni yapacaktır.
Emir’in kaderinin yeniden yazıldığı günlerde, amcası Kemal’in hayatı da evine giren davetsiz misafirle değişir. Şirket ortağı ve başarılı bir avukat olan Kemal, 5 yaşındaki kızıyla yaşayan bekâr bir babadır. Tüm dünyasını biricik kızı Masal üzerine kuran genç adamın, en büyük yarası ise kızının sessizliğidir. 3 yıl önce annesinin evi terk etmesiyle içine kapanan Masal, o günden sonra bir daha hiç konuşmamıştır. Kemal de o günden sonra bütün kadınlara kalbinin kapılarını kapatmıştır. Ta ki güzeller güzeli Leyla bir gece yarısı ansızın hayatına girinceye kadar. Leyla’nın davetsiz misafirliği, Kemal ve Masal için bir mucizenin kapısını aralar. O geceden sonra Kemal, Leyla ve Masal için hiçbir şey eskisi gibi olmayacaktır.
Künye:
Oyuncular: Özge Yağız, Gökberk Demirci, Can Verel, Yaghmur Shahbazova, Gül Arcan Gürses, Berkant Müftüler, Ceyda Olguner, Cansın Mina Gür, Tuğçe Ersoy Kacarski, Derya Kurtuluş Oktar, Mustafa Şimşek, Gözde Gündüzlü, Sıla Türkoğlu, Esra Demir Çoban, Yağmur Akdağ, Ali Dereli, Barış Gürses, Tuğgül Küçükoğlu, Can Çağlar
Yönetmenler: Ayhan Özen, Serkan Mut
Yardımcı Yönetmen: Kubilay Koçak
Görüntü Yönetmeni: Ümit Gabin
Proje-Hikâye: Nazmiye Yılmaz
Yapım: Karamel Yapım
Uygulayıcı Yapımcı: Armağan Pertez
Müzik: Minör Sanat Yönetmeni: Müslüm Çalasın
Kostüm Sorumlusu: Nezahat Terzi
#reymir #Kanal7 #YeminDizisi

YORUMLAR

  1. Esra Ergul

    Esra Ergul6 aylar önce

    Bu nasıl bir dizi yaa iyiler hiçmi kazanmaz bu dünya gerçekten de kötülerin dünyasıymış😒

  2. Esmanur Cikla

    Esmanur Cikla6 aylar önce

    Yarabbi şükür

  3. Haci Osman Demirci

    Haci Osman Demirci6 aylar önce

    131131 131

  4. Haci Osman Demirci

    Haci Osman Demirci6 aylar önce

    131 131 131

  5. Haci Osman Demirci

    Haci Osman Demirci6 aylar önce

    131

  6. Ah Du

    Ah Du6 aylar önce

    reyhanın konuşaamasından saflığından kafasızlığından bıktım . daha vasıflı akıllı güçlü bir kadın olamazmıydı.

  7. Haci Osman Demirci

    Haci Osman Demirci6 aylar önce

    131 ne zaman atılacak TRgos ?

  8. Nuray Yamakcık

    Nuray Yamakcık6 aylar önce

    Bu ne kafa dir ya bir sidiyi beklet beklet bir bakamadiki

  9. Ayşe Akyağ

    Ayşe Akyağ6 aylar önce

    Emiirr sıkıştır şu rehanı

  10. Çiğdem Erdoğan

    Çiğdem Erdoğan6 aylar önce

    Artık izlemek istemiyorum çok sıkıldım ne bu ya

  11. Arzu Özben

    Arzu Özben6 aylar önce

    Daha seyretilmez bu dizi

  12. J S

    J S6 aylar önce

    Artık yeter yaaa sen dünyaya gereksiz bi orusbu çoçuk sin

  13. Arzu Çetinkaya

    Arzu Çetinkaya6 aylar önce

    Cavidan hikmet bey fenalaşınca cdiyi değiştirdi

  14. Ganime Çiçek

    Ganime Çiçek6 aylar önce

    Mal gibi sidiye bak emir 😡😡😡😡

  15. Sevgi Sevim

    Sevgi Sevim6 aylar önce

    Artık fragman izleniyorum cc ıy gercegi öğrenin başına bşy geli yor 😏😏😏😏😏😏😏😏😏🤦🏿🤦🏻😒😒😒😒😒😒😒😒😒😒🙄🙄🙄🙄🙄😪

  16. Medine Zaza

    Medine Zaza6 aylar önce

    Adam gibi senaryo yazın

  17. Medine Zaza

    Medine Zaza6 aylar önce

    Reyhan yeter artık ruhum daraldı sıkıldı kocana anlat bitirsin cemre gitti hayla salaksın

  18. Onur Sarpel

    Onur Sarpel6 aylar önce

    Bu kadar salak biri olmaz gerçekten ya salak on degil yuz numarali salak

  19. ŞEHRAZAT ÇİFTCİ

    ŞEHRAZAT ÇİFTCİ6 aylar önce

    Vallah iyice saçmaladılar bişiler olsun yoksa izleyicileri kaçırırlarrr nasıl cins bi dizeye dönüştüğüğ

  20. emrah yurdal

    emrah yurdal6 aylar önce

    O kaseti emin bakmaz ben artık bu flim bakmiyacam

  21. yalan dünya

    yalan dünya6 aylar önce

    Dünki yazdığım gibi Cemreninde akıbeti belli değil

  22. Hatice Yuksel

    Hatice Yuksel6 aylar önce

    Bu cavidandan korkulur valla

  23. mase ozcif

    mase ozcif6 aylar önce

    Daha izlerse deyip.duruyo reyhani artık boğmak istiyorum sadece frgmn izliyorum

  24. Habibe Aydın

    Habibe Aydın6 aylar önce

    Şu reyhan kadar salak aptal mal karakter yok. Aşk bu değil. Senaristte bir bok bir şey yazamiyor. Bölüm izleme Fragman a bak geç. İlerleme yok. Mal reyhan

  25. Moto Karavan

    Moto Karavan6 aylar önce

    Süheyla kesin ölür .bana katılanlar?

  26. Nurcan Atar

    Nurcan Atar6 aylar önce

    Yeni sezon başladığından beri izlemiyorum ben. Cavidan ve cemrenin kirli çamaşırları ortaya çıkmayana kadar da izlemeyecem ve lütfeen şu hikmet beyi de iyilestirin artık.

  27. Songül Geyik

    Songül Geyik6 aylar önce

    Cavidan bıktım senden suheylayi öldürdümn onun yerine olsende kurtulsak

  28. Fatma Ladikli

    Fatma Ladikli6 aylar önce

    Nasıl yani cavidan mı öldürdü süheylayı nasıl

  29. Büşra Tepe

    Büşra Tepe6 aylar önce

    Nie dizi harika çıkmasının devami bekliyoruz

  30. Kübra Ertaş

    Kübra Ertaş6 aylar önce

    Dizinin ağzına sıçtınız yapımda ve yayında emeği geçen herkese duyurulur bir dizi böyle güzel batırılır valla helal olsun bu arada reytingler de düştü bu gidişle daha da düşücek gözüküyor sağolsun nazmiş bunun için elinden geleni ardına koymadın bravo bu nasıl dizi yazmak

  31. Kübra Ertaş

    Kübra Ertaş6 aylar önce

    @Fatma Ladikli aynen bu arada birçok şey kafamızda hala soru işareti reyhanın evi yanmıştı Erzuruma giderken acaba bu yangın niye çıktı hala bilmiyoruz sonra narinle karşılaştılar ve hala narinin geçmişinden en ufak bir ipucu yok sonra Zeynep var o Zeynepe nolacak sonra cavidan hanım önceden fakirmiş nasıl olmuş da evlenmiş hikmetle cemre nolacak annesi de öldü ve babası yok mu bu kızın ayrıca suna var suna ve ailesi cemrenin Sunaya yanlış ilaçlar verdiğini ne zaman öğrenecek artık ve yonca emire cemrenin yaptığı kötülükleri anlatacak mı temizliğe gittiği kadın niye reyhana bu kadar kötü davranıyor ha bir de şu masalın velayet davası vardı anası bi göründü yok bir de bi karı daha vardı adını unuttum yani diziye hop biri giriyor sonra hop bi daha görmüyoruz

  32. Fatma Ladikli

    Fatma Ladikli6 aylar önce

    Bence gerçekleri ortaya çıkarup emir ve reyhan sahnelerine çogaltsalar reytingler yine güzel hep kötülerin kazanması hiç birşeyin açıga cıkmamadı basrollerin cok pasif kalması olmuyor

  33. nazli fidan

    nazli fidan6 aylar önce

    İzleyemeyecek artık biliyoruz haklısım diyenler🤣?

  34. Deli Yürek USB

    Deli Yürek USB6 aylar önce

    İzlemez izleyemez... Uyuz reyhan

  35. Harun Çelik

    Harun Çelik6 aylar önce

    Reyhan kadar mal birisini görmedim. Senarist aklınca aşkı için savaşan bir kadın profili çizmeye çalışıyor. Ama ben Reyhana bakınca, aşktan bir gram bile anlamayan, ne konuşacağı ne susacağı yeri bilen, bir gerizekalı görüyorum. Dizi zaten fragmanlardan ibaret. Tam bölümünü izlemeye gerek yok. Çünkü sürekli aynı şeyler...

  36. yıldız dursun

    yıldız dursun6 aylar önce

    ben zaten yazmıştım onuda kaldırırlar söylemeden diye😉

  37. papatya güzeli

    papatya güzeli6 aylar önce

    Nasılmış can yakmak cemre ektiğinizi biçme zamanı yavaş yavaş geliyor ama annen suçsuzdu reyhan a ettiğin kötülükler cezasız kalmayacak ama hapse gir cavo ile başka iyiye birşey olmasın🤔

  38. Muhammet Fuat Aydın

    Muhammet Fuat Aydın6 aylar önce

    Bence tam emir Cd bakcakken bıse olur bakamaz artık reyhan mı gelir cemremı bilmem ama klasik bol entrıkalı kotulerın kazandıgı turk dizisi yav hep aynı senaryo kardes aynı seyler olacaksa ezberledik ızlemeyede gerek yok

  39. Merih Yıldırım

    Merih Yıldırım6 aylar önce

    Emir ve reyhan evlenib mutlu olsunlar inşallah cemre ve cavidan mabusa girsin

  40. FATMA AYIK.

    FATMA AYIK.6 aylar önce

    Bakalım emiri engellemeye çalışan . Reyhanın başına ne gelecek.

  41. İnci Okcu

    İnci Okcu6 aylar önce

    Ya gerçekten bu bölümdede cd yada cemre nin başına birşey gelirse eski zaman filmlerine şapka çıkaracaz artık. Bütün klişeler yapıldı.

  42. Bilgenur Özeken

    Bilgenur Özeken6 aylar önce

    Yönetmen boş yapıyorsun.

  43. Reyhan Özden

    Reyhan Özden6 aylar önce

    Ölüm sırası cemre’demi yoksa 🙏🏻🙏🏻

  44. Ahmet ocakoğlu

    Ahmet ocakoğlu6 aylar önce

    Allah belanızı versin kesin cd de boş çıkacak....................

  45. Hulya Gumus

    Hulya Gumus6 aylar önce

    Hint dizileri daha mantıklı. Geçen sezon annem izlerken yandan bakıyordum şimdi katlanamiyorum korkunç ilerliyor dizi gerçekten çok sacma su an her şey

  46. Senay Gülbez

    Senay Gülbez6 aylar önce

    Ya lütfen daha saçmalastirmadan final yapın mahvettiniz diziyi de oyuncuları da hayatım da bu kadar saçmalık görmedim

  47. Alper Demirci

    Alper Demirci6 aylar önce

    <a href="#" class="seekto" data-time="15">0:15</a> nefret ettiğim insanlara karşı ben 😂

  48. Dilek Güney

    Dilek Güney6 aylar önce

    Neyse ben yorum yapmayım yine pişman olacağım şeyleri söyleyip birilerini havalandirmayim yorum yapıp nasıl olsa sonu belli

  49. jüpi

    jüpi6 aylar önce

    Abi bari Süheylayı da Cavidan halletseydi ya. Klişe olmazdı en azından bu ne böyle araba çarptı fln çok komik ya cmcmvo

  50. Bülent Yalin

    Bülent Yalin6 aylar önce

    Ne salaksinreyhan izlesin hercekleri ogrensin

  51. Horasan Kartal

    Horasan Kartal6 aylar önce

    Reyhanlı emirin evliliye çocuk oyuncağı gibi gerçekte karı koca hele birde bu kadar sevgi varsa birbirlerinden hiç bir şey saklamaz

  52. Alaturka

    Alaturka6 aylar önce

    Bu reyhan hala niye susuyo bi fikriniz var mı?benim beynim durdu da

  53. Sevilay Simsek

    Sevilay Simsek6 aylar önce

    Biz Süheyla hanıma herşeyi anladığı an sela okumuştuk ölüm kaçınılmaz sondu onun için

  54. Sümeyye Aydın

    Sümeyye Aydın6 aylar önce

    Emir Cemre yalnız kalmasın diye onunla evlenecek. Reyhan yine suçlu olacak çünkü böyle bir gerçeği -sacmaligi desek daha doğru - benden sakladin diyecek.Zor zamanimda yanımda olmadin diyecek. Çoğu dizilerin sonunu mantıksız senaryolar getirdi.İnsallah kliselerden arinip sağlıklı bir senaryo yazılır.

  55. Yeter Yeter

    Yeter Yeter6 aylar önce

    Süheyla ölürken cd den bahsetmemişti. Acaba hastaneye yaralımı kaldırıldı orda mı dediki.

  56. Hayalini Gerçekleştir

    Hayalini Gerçekleştir6 aylar önce

    ben dedim 😂😂süheylanın başına vurup hikmetin yanına yatırırlar ama olmadı ... hayaller ve gerçekler...

  57. Neylan Cumbul

    Neylan Cumbul6 aylar önce

    Heyecanlıyım ve yarın izlemek için sabirsizlik la bekliyorum. Ve cemrenin cavidanin gününü vermesi iyi oldu. Ohlicam yarin

  58. ilayda '

    ilayda '6 aylar önce

    Mıymıntı reyhan

  59. Leyla Can

    Leyla Can6 aylar önce

    EMIR GERÇEĞİ ÖĞRENEMEYECEK CD DE BAŞKA BİR ŞEY VAR DİYENLER???

  60. Sago Reis

    Sago Reis6 aylar önce

    *Bu diziyi annemler izliyorlardi heyecanla lan dedim biraz bakayim, o kadar saçma ve komik senaryoları var ki.Misal vereyim Bu Emire kurulan kumpası soylemeyip ailesinin yikilmasina goz yuman basit korkak bir kadin.Gercekleri kocasini bir koseye cekip anlatsa ses kaydi veyahut cekilecek bir video ile tum olaylar cozulurdu.Ha ztn bu yilan gozlu kiz emirin cezaevine girmesine asla izin vermezdi.Kadin sapik boyutunda aşık ztn.Neyse velhasil kelam dizide mantik yok basit senaryolar*

  61. Gulsum Szn

    Gulsum Szn6 aylar önce

    Çok abartdılar ve uzatdılar kavuşmadan ayrılmışlardı zaten ben anlamdım daha n kadar uzatacaksınız

  62. Türkan Ayvaz

    Türkan Ayvaz6 aylar önce

    Bu cemrede yürek yemiş herhal demiyorki bu cevoş kaynana banada neler yapmaz .

  63. Ayşe Toraman

    Ayşe Toraman6 aylar önce

    Anlamadığım herhsngi bir suçu olan kişiye neden yaptıklarını şuna veya buna söylüycem diyorlar suçlu kişide açığa çıkmasını istemiyor söyleyecek kişinin başına bşr iş getiriyor tüm filmlerde böyle sade burda değil ezberledik artık

  64. Mustafa Satılmış

    Mustafa Satılmış6 aylar önce

    Ama siktinizya

  65. hasan turan

    hasan turan6 aylar önce

    Ve yini komedi yine komedi uğraşmayin artık insanların duygularıyla ne bu ya iyice saf yerine koydunuz milleti

  66. Gülsüm Aydıner

    Gülsüm Aydıner6 aylar önce

    Izlerken ruhum daraliyor valla icim sıkılıyor allah askina dizinin hizini 1.75 yapin

  67. Bruseyida Bruseyida

    Bruseyida Bruseyida6 aylar önce

    Yine baştan, video izlemesine engel olmacak gerizekalı Reyhan 😃😀😂

  68. Nihat Köroğlu

    Nihat Köroğlu6 aylar önce

    Trendlermi ajskskskms

  69. Ayse Sahin

    Ayse Sahin6 aylar önce

    Cemrede tam evin kapısından girerken yer yarılır ve içine girer falan beyin yaka yaka ilerliyor dizi 😂

  70. kırçiçeği egeli

    kırçiçeği egeli6 aylar önce

    Suna ile emir,in cavidan şeytanının çocukları olmadığı kaanatindeyim artık,bir anne ne kadar kötü olursa olsun bukadar ileri gidemez,bu kadarını acımasız,gaddar üvey anne yapar.

  71. جاسم شيخلار شيخلار

    جاسم شيخلار شيخلار6 aylar önce

    Ben burdayım başkasını bilmem

  72. Aysel Calisir

    Aysel Calisir6 aylar önce

    Aaa ben anladim reyhan niye konuşmuyor cunku emirle konusmaya çalışanlar ya felc yada oluyo

  73. Nurten Özçubukcu

    Nurten Özçubukcu6 aylar önce

    Her zaman ki gibi o videoyu seyredemez yada farklı bir videodur.hiç değişmez.her zamanki senaryo.başka birşey bilipte yazmıyor senarist.seyirciyle iyisinden dalga geçiyorlar

  74. Elif Demir

    Elif Demir6 aylar önce

    Lav lav lav ne yaptınız bu diziye böyle

  75. Zeynep Yılmaz

    Zeynep Yılmaz6 aylar önce

    İki şeytan birbirlerini yeseler

  76. Zeynep Yılmaz

    Zeynep Yılmaz6 aylar önce

    Lütfen artık bu çıksın bari ortaya bu senarist faili meçhullerde çok hoşlanıyor galiba ama seyirciyi salak yerine koyuyor 1- Vural kayıplara karıştı 2- Manolya yakalandı ana cemre ortaya çıkmadı 3- cemrenin sunanın sağlığı ile oynadığı ortaya çıkmadı 4- cemre koca evi yaktı yakalanmadı 5 Cavidan evin içinde yapmadığını bırakmadı ortada bir şey yok ayyyyy saymayla bitmeyecek sıkıldım👎👎👎

  77. Omer Seviniş

    Omer Seviniş6 aylar önce

    Bence yine izlemeyecek emir efendi

  78. Şefiye ŞAŞMAZ

    Şefiye ŞAŞMAZ6 aylar önce

    Isalah osidide boş çıkmaz neyse yemin etmiş ReyhanlaEmiri kavusturmamaya yeter artlk güzel şeyler görmek istiyoruz mutlu olsunlar

  79. Ülker Öztürk

    Ülker Öztürk6 aylar önce

    Sanki sdiyi izlese nolcek cemre bi kilif uyduru reyhan beni tehdin mi decek mal mal bakar kötúler işini yapar

  80. Asiye Tirpan

    Asiye Tirpan6 aylar önce

    Ama Emir sididen bahs ediyor demeki Suheyla ölmemiş.

  81. Elifesma Korkmaz

    Elifesma Korkmaz6 aylar önce

    Bende çok sıkıldım bu yavaş ilerlemeden ama ınternet bır arkadaş setten resim paylastıgını idda edıyor ve resımde emir ve reyhan kırmizi bır arabada tekrar evlenıyorlar inşallah dogrudur resım ıkı hafta sonra olucagını ve cavıdanın hapse gırıcegını cemre nın cezasını buldugunu söylüyor bekleyıp görelim izlemeyi birakmassak tabi

  82. Cigdem Top

    Cigdem Top6 aylar önce

    Yine hayal kırıklığına ugrayacagız CD dende bir şey çıkmayacak .

  83. Bedia Gün

    Bedia Gün6 aylar önce

    Sok parkta araba yeter artık baska konular bulamıyormu ıkısını kavustursaya yazar dızıyı uzatmak ıcın konuyu tamamen berbat ettı ızlerken uzaması canımızı sıkıyor hepsı aptallık sırf oyuncular cokguzel yakısıyorlar karekterlerı guzeldıye ızlıyorum ama konusu sacmaladı yazık