YOUTUBERLARIN EN SEVDİĞİ YEMEĞİ TAHMİN ET | ENES BATUR, REYNMEN, DELİ Mİ NE, ALPER RENDE

Enes Batur, Reynmen, Oğuzhan Uğur, Alper Rende, Doğan Kabak, Deli Mi Ne, Başak Karahan, Şeyda Erdoğan, Merve Özkaynak acaba bu TRgosrlar en çok hangi yemeği seviyor? Bunu komik ve eğlenceli bir video ile tahmin ettik :)
Babamın Lokantası “Baki Baba” | Şişli’de oturanlar bakabilir yemek sepetine⬇️
www.yemeksepeti.com/baki-baba-rumeli-ege-lezzetleri-sisli-mesrutiyet-mah-nisantasi-istanbul

YORUMLAR

  1. batuhan yandan

    batuhan yandanGün önce

    Boş işler müdürü

  2. İlker Koyun

    İlker KoyunGün önce

    Bence Enes abinin en sevdiği yemek hamburger

  3. Burak Yenilmez

    Burak YenilmezGün önce

    Bannimm

  4. Emir Gecmez

    Emir Gecmez2 gün önce

    Uras abi kendini doyurdun bu video da

  5. Valentina Figurina

    Valentina Figurina2 gün önce

    awesome

  6. Aslıipek Kara

    Aslıipek Kara2 gün önce

    Meryem can a yap bul

  7. Aslıipek Kara

    Aslıipek Kara2 gün önce

    Meryem can yok

  8. Victorique victie

    Victorique victie2 gün önce

    Sekonun dudağını gözünü kafamda birleştirip bir profil oluşturdum sır perdesi çözüldü ldlfkskdjsj

  9. DarkBlue -

    DarkBlue -2 gün önce

    Abi enesin numarayı versene hep biz aileyiz diyo paraları kendi yiyo

  10. İsmayilov 10

    İsmayilov 102 gün önce

    ''Awesome''

  11. Emirhan IŞIK

    Emirhan IŞIK3 gün önce

    abi zaten sekonunm oldugu belli oluyor

  12. Dnal Dna

    Dnal Dna5 gün önce

    Alperen en sevdiği yemek hamburger lahmacun değil

  13. Vortex Gaming

    Vortex Gaming5 gün önce

    5:19 abi ağızın yamuk mskdksjsn

  14. Samet Palandöken

    Samet Palandöken5 gün önce

    Avesome

  15. THE LA CASA DE PAPEL

    THE LA CASA DE PAPEL6 gün önce

    birbirimizi ne kadar tanıyoruz diye bir format gelsin (ÖR: enes batur alper rende senin sekon gibi +1 leyin görsün

  16. Akif Atalay Aygün

    Akif Atalay Aygün6 gün önce

    Awesome

  17. Marsupilami

    Marsupilami7 gün önce

    Sen gülerken sesi biraz kısıp sonra yine açıyorum 😁

  18. Mones

    Mones7 gün önce

    11:52 O Ney Lan? 😂😂😂😂😂

  19. Mones

    Mones5 gün önce

    @Wasgadolツ 😂😂😂

  20. Wasgadolツ

    Wasgadolツ5 gün önce

    Göz

  21. Brawl Turk

    Brawl Turk8 gün önce

    AWSOME

  22. Eren Özen

    Eren Özen8 gün önce

    Rapçileri yapın birde

  23. Rojwan Apolo

    Rojwan Apolo8 gün önce

    Buyle videolar daha cok gelsin uras abi. Gene guldurdun bizi tabikide sekooo abimizdee

  24. Batuhan Demirsay

    Batuhan Demirsay8 gün önce

    02:36 abdu nün bamyası

  25. Batuhan Demirsay

    Batuhan Demirsay8 gün önce

    0:30 abi arkana koyacak olan yutubırları seviyorsan şuan hemen yutubır olurum

  26. Global Mid

    Global Mid8 gün önce

    Abi Seko yerine gerçek TRgosrleri koy bide öyle dene

  27. Merve Aygül

    Merve Aygül8 gün önce

    Çok iyiydi hjffgdd

  28. aymelek kalkan

    aymelek kalkan8 gün önce

    Ya seko muydu ben gerçek sanmistim sevinmistim

  29. Asim Qarayev

    Asim Qarayev8 gün önce

    awesome

  30. Bartu Çepni

    Bartu Çepni8 gün önce

    Awesome

  31. Semih Ardıç

    Semih Ardıç9 gün önce

    TRgosrlar 'ın kendisi gelsin bizzat uras ağabey

  32. Kayra Cihan

    Kayra Cihan9 gün önce

    3:46-5:07-11:00 Dolunayy

  33. Kayra Cihan

    Kayra Cihan9 gün önce

    @Berk Uğurlu ne demek kardeşim her zaman 😉

  34. Berk Uğurlu

    Berk Uğurlu9 gün önce

    eyvallah kardeşim

  35. Emin Ahmet KOÇYİĞİT

    Emin Ahmet KOÇYİĞİT9 gün önce

    Üye olanlar +1

  36. Yusuf aslan

    Yusuf aslan9 gün önce

    bi tane daha boyle video gelsin

  37. Selin Güzel

    Selin Güzel9 gün önce

    Ya youtube türkiye’de en çok üzüldüğüm adam bu adamdır youtuberlar gelmeyince fotolarıyla yapmış videoyu.

  38. semra Caglar

    semra Caglar9 gün önce

    ben delimineyi de izliyom

  39. TauroN

    TauroN10 gün önce

    uras Benlioğlu youtuberların ağzına en sevdiği yemeği veriyor oynat bakalım

  40. merting_ blockstrike

    merting_ blockstrike10 gün önce

    Seko abiye norm ender dinlet abi (mekanın sahibi)

  41. Oliver

    Oliver10 gün önce

    03:45 haykırdım 🤣🤣🤣

  42. Şevval ERKAN

    Şevval ERKAN10 gün önce

    En sevdikleri şarkı Seko şarkı söyler

  43. Moon Light

    Moon Light10 gün önce

    Merve şeyda ve başağın bıyıkları var skekekekkske

  44. Mehmet Akalın

    Mehmet Akalın10 gün önce

    Uğur Bey siz dediniz "arkama..." Diye ondan sonrası yok bende... 😂

  45. özge açıkgöz

    özge açıkgöz10 gün önce

    Bunların hepsi fotoğraf konuşanda seko 😂😂😂

  46. Kadir Tureli

    Kadir Tureli9 gün önce

    Nediyosun ya tum sirri bozdun

  47. yasir efe demir

    yasir efe demir10 gün önce

    Abi bu video seko abiyi doyurma videosu olmuş yaa

  48. bulucu oyuncu

    bulucu oyuncu10 gün önce

    Arkadaşlar enes batur ile doğum günlerimiz aynı bizim

  49. dans et

    dans et10 gün önce

    ѕeĸoyυ gorelιм lutғσπ yani sekoyu gorelim lutfen

  50. Erdem Usta

    Erdem Usta10 gün önce

    2:36 Abi abdünün bamyası ne ya ndjxjs

  51. Ahmet Şahin

    Ahmet Şahin11 gün önce

    Zulapubgticaret instagram incele abi

  52. ibrahim tepe

    ibrahim tepe11 gün önce

    Abi ne saçma formatı devamını istiyoruz

  53. GAMERS GOAL

    GAMERS GOAL11 gün önce

    11:53 Koptum :D

  54. my musti

    my musti11 gün önce

    Bende diyodum reymen niye çok osuruyo sshsjsjsjsj

  55. Yasin Yaşar

    Yasin Yaşar11 gün önce

    Uras abi eline sağlık cok güzel olmuş bu tarz video lar gelse çok güzel olur

  56. Ebrar Asude

    Ebrar Asude11 gün önce

    Enes abiyle başak abla ikisinide en sevdiği yemek dolma ooo vallahi çok ortaq özellikleri var

  57. Alim Bora Ölmez

    Alim Bora Ölmez11 gün önce

    acaba enes baturun ağzına ya... soksaydı nolurdu şaka maçlı ciddiye almayın lütfen

  58. Minik Danazor

    Minik Danazor11 gün önce

    abdünün bamyası pki

  59. Nazlı Yekelenga

    Nazlı Yekelenga11 gün önce

    ABİ VİDEO ATAR ATMAZ BENCE BABAN ZENGİN OLDU

  60. Baki Eser

    Baki Eser11 gün önce

    Abi benim adim baki senin babaninda adi abi

  61. Elif Koçer

    Elif Koçer11 gün önce

    3.46 sarkının adı ne

  62. Mustafa Memes

    Mustafa Memes11 gün önce

    Abi o enesbatur deyil

  63. Lila Melody

    Lila Melody11 gün önce

    Enes batur kabak dolması seviyor

  64. Görkem Şeker

    Görkem Şeker11 gün önce

    Devamı gelsin abi +1

  65. Alaaddin Kayis

    Alaaddin Kayis11 gün önce

    Uras abi şişenin ucuna peçete takıp suyu engellemeye çalıştığınız video varya,onu peçete kuru olarak deneseniz